دانلود نرم افزار PC Health Check

دانلود نرم افزار PC Health Check
توسط

برنامه PC Health Check اطلاعات به روز در مورد سلامت دستگاه ویندوز شما را به شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا برای بهبود عملکرد دستگاه خود و عیب یابی مشکلات عملکرد اقدام کنید.

بیایید در مورد برنامه PC Health Check که ویندوز اخیراً راه اندازی کرده است صحبت کنیم. به گفته مایکروسافت، این برنامه به مشتریان کمک می کند تا سلامت رایانه شخصی خود را کنترل کنند و بررسی کنند که آیا سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ را برآورده می کنند. بنابراین آیا Windows PC Health Check ایمن است؟ به طور خلاصه بله. این برنامه سلامت رایانه شخصی را بررسی می‌کند.

هر نرم افزار یا درایور شخص ثالث روی رایانه ممکن است باعث ایجاد مشکل شود. در برخی موارد، آنها به سادگی نیاز به به روز رسانی دارند. در موارد دیگر، هر چیزی که عمدتاً استفاده نشده باشد می تواند مانع ایجاد کند. سخت‌افزار ممکن است گهگاه از کار بیفتد، و به‌ویژه چند آسیب‌پذیری وجود دارد که بررسی سلامت و رفع آن‌ها کمک می‌کند. تمامی پارامترها در این شرایط بررسی می شوند. برخی از تعمیرات سخت‌افزاری ممکن است پرهزینه باشند، اما بهتر است به جای اینکه اجازه دهید بیشتر و بیشتر از کنترل خارج شوند، اکنون مشکل آنهارا برطرف کنید.


پست های توصیه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *