دانلود نرم افزار Ultra Viewer

دانلود نرم افزار Ultra Viewer
توسط

UltraViewer نرم افزاری است که به شما در کنترل از راه دور/دسترسی از راه دور به کامپیوتر کمک می کند. شما می توانید از UltraViewer برای اهداف مختلف استفاده کنید: برای پشتیبانی از مشتریان، شرکای خود، دوستان خود، یا دسترسی به رایانه خود برای کار از راه دور... به عنوان مثال، والدین شما برای تعمیر نرم افزار رایانه شخصی خود به کمک شما نیاز دارند، می توانید از راه دور کنترل کنید. یا دوستان شما برای آموزش استفاده از یک نرم افزار به کمک شما نیاز دارند، شما می توانید از راه دور به آنها کمک کنید. یا سفری دارید و می خواهید وارد رایانه خود شوید که در خانه شما کار می کند.

نحوه استفاده از UltraViewer

برای کنترل یک کامپیوتر از راه دور، هر دو کامپیوتر ابتدا باید UltraViewer را نصب کنند.

مرحله ۱. از شریک خود بخواهید UltraViewer را اجرا کند و شناسه و رمز عبور نمایش داده شده در UltraViewer را برای شما ارسال کند.

مرحله ۲. شناسه و رمز عبوری که از شریک خود دریافت کرده اید را در UltraViewer وارد کرده، روی Connect کلیک کنید.

پس از فشار دادن دکمه اتصال، فقط چند ثانیه صبر کنید، صفحه نمایش طرف مقابلتان به شما نمایش داده می شود و می توانید مانند کار کردن در جلوی صفحه، ماوس، صفحه کلید او و خود را کنترل کنید. شریک  شما می تواند کارهای شما را روی صفحه مشاهده کند و هر دو نفر می توانند از طریق پنجره چت UltraViewer بسیار راحت با یکدیگر چت کنند.


پست های توصیه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *