دانلود نرم افزار Epic pen

دانلود نرم افزار Epic pen
توسط
قلمی برای کامپیوتر شما

Epic Pen یک ابزار ارتباطی قدرتمند و در عین حال ساده است که توانایی شما را برای بیان ایده ها، همکاری و تعامل با دیگران افزایش می دهد. Epic Pen به شما امکان می دهد بدون ایجاد وقفه در روند کاری خود، روی هر برنامه ای طراحی و حاشیه نویسی کنید، و آن را به همراهی عالی برای ارتباط موثر تبدیل می کند.

با Epic Pen می توانید افکار و مفاهیم خود را با کشیدن مستقیم روی صفحه منتقل کنید. بدون زحمت زیر جزئیات مهم خط بکشید و بر اطلاعات مهم تأکید کنید. از طریق تقویت بصری محتوای خود با Epic Pen، توجه مخاطبان خود را به خود جلب می کنید و درک واضح تری به دست می آورید.
علاوه بر این، این برنامه کاملاً با مدادهای دیجیتال و تبلت های گرافیکی سازگار است، بنابراین استفاده از آن فوق العاده آسان است.
رابط کاربری Epic Pen کوچک، ساده و ظریف است. اساساً از یک مستطیل نازک تشکیل شده است که می توانید آن را در هر نقطه از صفحه قرار دهید و می توانید ابزارهای مختلف نوشتن و طراحی را از بین آن انتخاب کنید. به سادگی ابزاری مانند قلم مو را انتخاب کنید و در هر نقطه از صفحه شروع به نقاشی کنید. به همین راحتی.
لیست ابزارهای ارائه شده توسط Epic Pen بسیار گسترده است، اگرچه درست است که نسخه رایگان آن با محدودیت هایی همراه است. به عنوان مثال، در این نسخه اولیه، شما فقط ۱۶ رنگ در اختیار دارید. گفته می شود، برای ایجاد هر نمودار یا نموداری روی صفحه نمایش کافی است. از منوی گزینه ها، همچنین می توانید میانبرهای صفحه کلید برای فعال کردن هر یک از ابزارهای مختلف ایجاد کنید.

Epic Pen یک برنامه عالی با بسیاری از ویژگی های عالی برای آموزش یا کار گروهی است. از سوی دیگر، این ابزار واقعاً مفیدی برای ارائه‌های استریم یا مجازی است.


پست های توصیه شده