دانلود مرورگر Firefox Developer

دانلود مرورگر Firefox Developer
توسط

این مرورگر برای توسعه دهندگان ساخته شده است. این نسخه شامل چندین ابزار برای ایجاد، ویرایش و آزمایش پروژه ها در چندین دستگاه و مرورگر است که همه ویژگی های جدید را در یک منوی کشویی در نوار ابزار گرد هم می آورد. این شامل سیستم WebID (یک کیت توسعه برای ایجاد صفحات وب و برنامه‌های کاربردی برای سیستم‌عامل فایرفاکس) و همچنین افزونه‌ای برای مشاهده و ویرایش پروژه‌ها در دستگاه‌های دیگر مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، یا بررسی نمایش صفحه در سایر مرورگرها مانند کروم یا سافاری است. .

در حالی که فایرفاکس یک ابزار عالی برای کاربران عادی است، Firefox Developer یک ابزار عالی برای توسعه دهندگان است. همانطور که موزیلا می گوید، کسانی که وب را می سازند، سزاوار مرورگری هستند که به صورت سفارشی برای نیازهای آنها ساخته شده است. Firefox Developer یک مرورگر پایدار است که دسترسی آسان به بسیاری از ابزارهای مفید توسعه‌دهنده را فراهم می‌کند. این یک مرورگر وب قدرتمند است .

در مورد رابط، هنگامی که برای اولین بار نسخه توسعه دهنده فایرفاکس را راه اندازی می کنید، با یک گفتگوی خوش آمدگویی روبرو خواهید شد. به شما نشان می دهد که کجا می توانید ابزارهای توسعه دهنده ای را که در مرورگر تعبیه شده اند پیدا کنید، از شما دعوت می کند تا برنامه های سیستم عامل فایرفاکس را با WebIDE توسعه، استقرار و اشکال زدایی کنید، و به شما می گوید که می توانید حساب جدید Developer Edition خود را با حساب فایرفاکس خود همگام کنید و بنابراین تمام داده های خود را هماهنگ نگه دارید


پست های توصیه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *