دانلود مرورگر Brave

دانلود مرورگر Brave
توسط

Brave یک مرورگر وب رایگان و منبع باز است که توسط Brave Software, Inc. بر اساس مرورگر وب Chromium توسعه یافته است. Brave یک مرورگر متمرکز بر حریم خصوصی است که به طور خودکار برخی از تبلیغات و ردیاب های وب سایت ها را در تنظیمات پیش فرض خود مسدود می کند.

تا اوت ۲۰۲۲، Brave بیش از ۵۷.۴۲ میلیون کاربر فعال ماهانه، ۱۹.۳ میلیون کاربر فعال روزانه و شبکه ای با بیش از ۱.۶ میلیون سازنده محتوا را گزارش کرده است.

در ۲۸ مه ۲۰۱۵، برندان ایچ، مدیر عامل شرکت و برایان باندی، مدیر ارشد اجرایی شرکت Brave Software را تأسیس کردند.در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۶، نرم افزار Brave اولین نسخه Brave را با قابلیت مسدود کردن تبلیغات راه اندازی کرد و برنامه هایی را برای پلتفرم تبلیغاتی که از "هدف گیری ناشناس سمت مرورگر" استفاده می کند، اعلام کرد.
مدل کسب و کار مرورگر Brave بر اساس سهم آن از درآمد تبلیغاتی است. برخلاف سایر مرورگرهایی که فقط وب‌سایت‌ها را نمایش می‌دهند، Brave با کاهش ۱۵ درصدی تبلیغات ناشر و کاهش ۳۰ درصدی تبلیغات کاربر، از تبلیغات درآمد کسب می‌کند. تبلیغات کاربر پنجره های بازشو به سبک اعلان هستند، در حالی که تبلیغات ناشر در محتوای ناشر یا در ارتباط با آن مشاهده می شود.

ر ۶ ژوئن ۲۰۲۰، یکی از کاربران توییتر اشاره کرد که Brave کدهای ارجاع وابسته را زمانی که کاربران به Binance هدایت می‌شوند، درج می‌کند. تحقیقات بیشتر نشان داد که Brave آدرس‌های اینترنتی سایر وب‌سایت‌های صرافی ارزهای دیجیتال را نیز تغییر مسیر داده است. مدیرعامل بریو در واکنش به واکنش کاربران، عذرخواهی کرد و آن را یک اشتباه خواند و گفت: در حال اصلاح هستیم.


پست های توصیه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *