گوگل پلی گیمز برای ویندوز عرضه شد

BirHosting News Google Play Games For Windows
توسط

گوگل پلی گیمز (Google Play Games) امروز به صورت آزمایشی برای سیستم‌عامل ویندوز عرضه شد و حالا کاربران این پلتفرم می‌توانند برخی از بازی‌های اندرویدی گوگل پلی را روی سیستم خود نصب و اجرا کنند. گوگل این اپلیکیشن را اوایل سال جاری میلادی در کشورهای هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان عرضه کرده بود اما حالا کاربران در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، برزیل، اندونزی، فیلیپین، مالزی و سنگاپور نیز به آن دسترسی خواهند داشت.

BirHosting News Google Play Games For Windows 1

در حال حاضر لیست بازی‌های گوگل پلی گیمز شامل ۸۵ عنوان می‌شود اما گوگل قصد دارد تا در آینده عناوین بیشتری را به آن اضافه کند. این اپلیکیشن فایل سیو بازی‌ها را بین هر دو پلتفرم موبایل و کامپیوتر به اشتراک می‌گذارد و کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی بازی خود را روی پلتفرم دیگر ادامه دهند.

گوگل پلی گیمز در حالی برای ویندوز عرضه شده که مایکروسافت نیز اخیراً بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اپ استور آمازون را در جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل خود ارائه کرده بود. مایکروسافت برای این کار، زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA) را طراحی کرده اما گوگل برای ارائه‌ی بازی‌های گوگل پلی در ویندوز، یک اپللیکیشن مجزا ساخته است.

منبع: The Verge


پست های توصیه شده