قابلیت پروکسی برای واتس اپ اضافه شد

BirHosting News Add proxy functionality for WhatsApp index
توسط

قابلیت پروکسی برای واتس اپ اضافه شد تا کاربران بنوانند از طریق سرورهای پروکسی متصل شوند تا در صورت مسدود شدن یا قطع شدن اینترنت، آنلاین بمانند.

این غول فناوری که متعلق به متا است، گفت امیدوار است فیلترینگ‌هایی مانند فیلترینگ در ایران «هرگز» دوباره رخ ندهد.

واتس‌اپ از جامعه جهانی خود می‌خواهد تا پروکسی‌های داوطلبانه را برای کمک به مردم «ارتباط آزادانه» ارائه دهد و گفت که راهنمایی‌هایی در مورد نحوه راه‌اندازی آن ارائه خواهد کرد.

در واتس اپ اعلام کرده‌است، اتصال از طریق پروکسی همان سطح بالایی از حریم خصوصی و امنیتی را حفظ می کند که واتس اپ فراهم می کند.

BirHosting News Add proxy functionality for WhatsApp 1

پیام‌های شخصی شما همچنان با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شوند - تضمین می‌کنند که بین شما و شخصی که با او در ارتباط هستید باقی می‌مانند و برای هیچ‌کس در این بین قابل مشاهده نیستند، نه سرورهای پروکسی، واتس‌اپ یا متا.

Juras Juršėnas، از شرکت پراکسی و جمع‌آوری داده‌های آنلاین Oxylabs، گفته است: «برای افرادی که محدودیت‌های دولتی در دسترسی به اینترنت دارند، استفاده از سرور پروکسی می‌تواند به افراد اجازه دهد به واتس‌اپ و بقیه اینترنت رایگان و بدون سانسور ارتباط برقرار کنند.

این به مردم در سراسر جهان امکان می دهد حتی اگر دسترسی به اینترنت آنها توسط برخی از عوامل مخرب مسدود شده باشد، دوباره به واتس اپ متصل شوند.»


پست های توصیه شده