دانلود نرم افزار Foxit PDF

دانلود نرم افزار Foxit PDF
توسط

Foxit PDF کم حجم و بسیار سریع است و به شما امکان می‌دهد اسناد PDF را بدون توجه به اینکه کجا هستید یا از چه دستگاهی استفاده می‌کنید، مشاهده، حاشیه‌نویسی و تکمیل کنید.


هیچ PDF Reader دیگری به این اندازه بصری و سریع برای استفاده نیست.
Foxit PDF Reader در ویندوز، macOS، iOS، اندروید، وب و لینوکس در دسترس است و بدون توجه به اینکه کجا هستید و از چه دستگاهی استفاده می‌کنید، تجربه خواندن مداومی را ارائه می‌دهد.
این ادیتور به شما امکان ویرایش، بررسی، مدیریت، اشتراک گذاری، محافظت و ایجاد فایل های PDF را به سرعت و به راحتی می دهد
Foxit یک جایگزین سبک و سریع برای Adobe Acrobat است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند ابزارهای حاشیه نویسی، قابلیت پر کردن فرم، امضای سند و OCR (تشخیص کاراکتر نوری) را برای تبدیل اسناد اسکن شده به متن قابل ویرایش ارائه می‌دهد.
این نرم افزار به دلیل عملکرد سریع و اندازه فایل کوچک در مقایسه با سایر نرم افزارهای PDF شناخته شده است.
نسخه های Foxit Reader تا ۹.۷.۲ یک "پرینتر Foxit PDF" را به ویندوز اضافه کردند. این به هر برنامه ای اجازه می داد تا خروجی قابل چاپ خود را به یک فایل PDF ارسال کند. این ویژگی  در نسخه های بعدی حذف شد، اقدامی که بسیار مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. در ۹ ژوئن ۲۰۲۱، Foxit گفت: Printer PDF Foxit در آینده  به Foxit Reader اضافه نخواهد شد و پیشنهاد کرد از Foxit PDF Editor برای ایجاد PDF استفاده کنید. راه‌هایی برای استخراج چاپگر PDF از نسخه قدیمی‌تر منتشر شد. متناوبا، چاپگر پی دی اف Foxit را می توان مستقیماً از لینک ارائه شده توسط پشتیبانی Foxit نیز نصب کرد.

پست های توصیه شده