دانلود نرم افزار Boosteroid

دانلود نرم افزار Boosteroid
توسط

Boosteroid یک سرویس بازی ابری مبتنی بر وب است که به گیمرها اجازه می دهد از سرورهای راه دور قدرتمند برای راه اندازی و اجرای بازی های ویدیویی سطح بالا از طریق هر مرورگری از طریق اینترنت استفاده کنند. گیم پلی بازی بر روی رایانه از راه دور ارائه می شود و مستقیماً بر روی دستگاه کاربر پخش می شود.
Boosteroid Cloud Gaming با هدف ارائه بهترین تجربه بازی ابری به جهان است.
Boosteroid با ارائه سرورهای قدرتمند از راه دور شرکت برای اجرای بازی های ویدیویی Triple-A از طریق هر مرورگر محبوب در هر سیستم عامل یا یک کلاینت اختصاصی، گیمرها را به خود جذب می کند.

گیم پلی بازی بر روی کامپیوتر از راه دور ارائه می شود و با کیفیت ۱۰۸۰p/60fps بر روی دستگاه کاربر پخش می شود. به نوبه خود، کاربران نیاز به اتصال اینترنت ۱۵ مگابیت بر ثانیه دارند.
Boosteroid باعث نمی شود کاربران در صف منتظر بمانند یا زمان پخش را محدود کنند.

سرورهای Boosteroid در حال حاضر در ۱۱ مرکز داده در سراسر اروپا از جمله ایتالیا، فرانسه، رومانی، اسلواکی، اسپانیا، صربستان، اوکراین و سوئد میزبانی می‌شوند، بنابراین بازی‌های ابری با کیفیت بالا را برای نزدیک‌ترین کشورها نیز ارائه می‌دهند. کاربران بیش از ۱۲۰ کشور و بیش از ۱۹۰۰۰ محل حداقل یک بار استفاده از سرویس Boosteroid را امتحان کرده اند.
در سال ۲۰۲۱، Boosteroid از دسترسی مبتنی بر مرورگر به بازی ها فراتر رفت. این شرکت در پاسخ به درخواست کاربران، یک اپلیکیشن اختصاصی برای ویندوز توسعه داد.

لیست دانلود:


پست های توصیه شده