دانلود نرم افزار Dropbox

دانلود نرم افزار Dropbox
توسط

Dropbox با ایجاد یک پوشه خاص در رایانه کاربر، فایل ها را در یک مکان مرکزی گرد هم می آورد.[۱۷] محتویات این پوشه‌ها با سرورهای Dropbox و سایر رایانه‌ها و دستگاه‌هایی که کاربر Dropbox را در آنها نصب کرده است، هماهنگ می‌شود و فایل‌های یکسان را در همه دستگاه‌ها به‌روز نگه می‌دارد.
Dropbox یک سرویس میزبانی فایل است که توسط شرکت آمریکایی Dropbox, Inc.، مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده اداره می شود که ذخیره سازی ابری، همگام سازی فایل و نرم افزار مشتری را ارائه می دهد. Dropbox در سال ۲۰۰۷ توسط دانشجویان MIT درو هیوستون و آرش فردوسی به عنوان یک شرکت نوپا، با سرمایه اولیه از شرکت seed accelerator Y Combinator تأسیس شد.

Dropbox انتقاداتی را تجربه کرده و جنجال‌هایی را برای مسائلی از جمله نقض امنیت و نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی ایجاد کرده است.

جالب است که بدانید Dropbox از سال ۲۰۱۴   در چین مسدود شده است.
Dropbox از یک مدل کسب و کار freemium استفاده می‌کند، که در آن به کاربران یک حساب رایگان با فضای ذخیره‌سازی تعیین شده، با اشتراک‌های پولی، که ظرفیت بیشتر و ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهند، ارائه می‌شود. به کاربران Dropbox Basic دو گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان داده می شود. Dropbox برنامه‌های رایانه‌ای را برای Microsoft Windows، Apple macOS و Linux و برنامه‌های تلفن همراه برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های iOS، Android و Windows Phone ارائه می‌دهد.

Dropbox پس از آغاز به کار شاهد رشد مداوم کاربران بود در آغاز همه‌گیری کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰، Dropbox یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به نیروی کار از راه دور تغییر روش داد. در اکتبر ۲۰۲۰، این شرکت ابتکار عمل " مجازی" خود را اعلام کرد که شرکت را به یک برنامه کاری طولانی مدت از راه دور منتقل می کرد، که به طور رسمی در آوریل ۲۰۲۱ راه اندازی شد.