آموزش بخش Reports در whmcs

BirHosting tutorials whmcs 28
توسط

در این قسمت قصد داریم بخش Reports در WHMCS را آموزش دهیم.

پنجمین برگه با عنوان Reports ها را انتخاب کرده و از گزینه های کشویی موجود Reports را انتخاب کنید.

BirHosting whmcs Reports

با انتخاب Reports، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما ظاهر می شود که طیف گسترده ای از گزارش ها را به شما نمایش می دهد.

BirHosting whmcs Reports

WHMCS شامل طیف گسترده ای از گزارش ها برای ارائه گزارش و تجزیه و تحلیل دقیق از عملکرد کسب و کار شما است. همچنین بسیاری از گزارش ها شامل نمودارها و نمودارهایی برای کمک به شما در تفسیر داده ها هستند.

گزارش ها (Reports) در پنج دسته اصلی وجود دارد: عمومی ، صورتحساب ، درآمد ، مشتریان و پشتیبانی.

Daily Performance: خلاصه فعالیت روزانه یک ماه مشخص. داده های این گزارش شامل سفارشات انجام شده ، فاکتورهای جدید ، فاکتورهای پرداخت شده ، بلیط های باز شده ، پاسخ بلیط ها و درخواست های لغو می باشد.

Disk Usage Summary: هنگامی که گزینه Update Usage Statistics فعال است ، گزارشی از فضای استفاده از دیسک و پهنای باند برای حساب های میزبانی به شما می دهد.

Monthly Orders: تجزیه تعداد واحدهای فروخته شده هر محصول در ماه. با این کار می توانید سودآورترین محصولات خود را مشاهده کنید. 

Product Suspensions: کلیه خدماتی که در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده اند و دلایل تعلیق آنها. 

Promotions Usage: آمار استفاده برای هر کد تبلیغاتی برای دیدن اینکه مشتری ها اغلب از هر کد تبلیغی استفاده کرده اند.

SSL Certificate Monitoring: لیستی از دامنه ها را با وضعیت SSL آنها نمایش می دهد.

Aging Invoices: خلاصه ای از فاکتورهای معوقه بر اساس دوره معوقه آنها. 

Credits Reviewer: تمام اعتباراتی که بین دو تاریخ مشخص شده برای مشتریان صادر کرده اید. 

Direct Debit Processing: کلیه فاکتورهای پرداخت نشده با استفاده از روش پرداخت مستقیم و حساب بانکی مرتبط صاحبان آنها، آماده برای پردازش دستی. 

Sales Tax Liability: بدهی مالیات فروش برای دوره انتخاب شده (زیر مجموعه فاکتور قبل از مالیات ، مقدار مالیات و کل بعد از مالیات).

VAT MOSS: این گزارش اطلاعات مورد نیاز مشاغل اتحادیه اروپا را فراهم می کند تا بتوانند اظهارنامه VATMOSS را در هر قالب خاصی که مقامات مالیاتی، مالیات بر ارزش افزوده محلی آنها قبول می کنند ، تکمیل کنند. 

Annual Income: گزارشی از درآمد دریافتی سالانه این قسمت شامل معاملات ثبت شده شما می باشد. نمودار درآمد سال قبل نیز برای مقایسه آسان تر نشان داده می شود. 

Income Forecast: درآمد پیش بینی شده برای هر ماه از سال. فرض می کند کلیه سرویس ها و دامنه های فعال در تاریخ سررسید بعدی خود تمدید می شوند. این قسمت محصولات با دوره های صورتحساب طولانی تر (سه ماهه ، نیمه سالانه ، سالانه ، دوسالانه) را به طور مساوی در طول سال تقسیم می کند.

Income by Product: این گزارش به تفکیک محصول / خدمات فاکتورهای پرداخت شده در یک ماه مشخص ارائه شده است.

Monthly Transactions: معاملات ماهیانه خلاصه ای از فعالیت پرداخت های روزانه برای یک ماه مشخص را ارائه می دهد.

Server Revenue Forecasts: پیش بینی درآمد کسب شده  از هر سرور.

New Customers: تعداد کل مشتریان جدید ، سفارشات و سفارشات کامل برای سال جاری و مقایسه هر یک از اینها با سال قبل در نمودار.

Client Sources: خلاصه ای از پاسخ های مشتریان به "چگونه ما را پیدا کردید؟" یا "از کجا در مورد ما شنیده اید؟"

Client Statement: صورت حساب برای حساب های مشتری منحصر به فرد بین یک محدوده تاریخ. نوع (اضافه کردن وجوه ، معامله ، فاکتور) ، تاریخ ، توضیحات ، اعتبارات ، بدهی ها و مانده موجودی را نمایش می دهد.

Clients by Country: تعداد کل خدمات فعال در هر کشور در قالب نقشه و همچنین کل مشتریان منحصر به فرد فعال در هر کشور در جدول زیر نقشه.

Top 10 Clients By Income: ده مشتری با بیشترین درآمد خالص، با توجه به معاملات WHMCS. اگر مشتری از ارز پیش فرض شما استفاده نکند ، سیستم درآمد وی را برای سهولت مقایسه تبدیل می کند.

Affiliates Overview: مروری بر شرکتهای وابسته برای سال جاری(بازدیدکنندگان مراجعه شده، کمیسیون های معلق، موجود برای برداشت مانده، مبلغ برداشت شده و کل کمیسیون های پرداخت شده).

Domain Renewal Emails: با این کار کلیه اعلان های تمدید ارسال شده به همراه تاریخ و گیرندگان ثبت می شود و راهی آسان برای مشاهده و صادرات این اطلاعات برای انطباق فراهم می کند.

Customer Retention Time: زمان نگهداری مشتری را نمایش می دهد.

Support Ticket Replies: تفکیک تیکتهای پشتیبانی که هر مدیر برای یک ماه مشخص انجام داده است. 

Ticket Feedback Scores: گزارشی که در مقیاس ۱ تا ۱۰ ، امتیازات را نشان می دهد که مشتریان هنگام فعال کردن گزینه بازخورد بسته شدن تیکت ، به مدیران جداگانه ارائه داده اند. می توانید این را براساس دامنه تاریخ فیلتر کنید. روی نام مدیر کلیک کنید تا نظراتی را که مشتریان به طور خاص در مورد آن عضو کارمند گذاشته اند ، مشاهده کنید.

Ticket Feedback Comments: هنگامی که گزینه بازخورد بسته شدن تیکت فعال است، گزارشی که نظرات عمومی بازخورد مشتریان را نشان می دهد. می توانید این را براساس دامنه تاریخ و کارمندان فیلتر کنید.

Ticket Ratings Reviewer: گزارشی که در مقیاس ۱-۱۰ نمره ای را نشان می دهد که مشتریان در صورت فعال بودن گزینه پشتیبانی به پاسخهای تیکت پشتیبانی داده اند. می توانید این را براساس دامنه تاریخ و امتیاز فیلتر کنید.

Ticket Tags: مروری بر برچسب های اختصاصی تیکت برای یک محدوده تاریخ مشخص ، بر اساس تاریخ باز کردن تیکت. هنگام مشاهده تیکت پشتیبانی می توانید از طریق قسمت "Tag Cloud" برچسب ها را به تیکت ها اضافه کنید.

Export: در این قسمت می توانید گزارش ها را در قالب CSV برای تجزیه و تحلیل بیشتر صادر کنید. همچنین می توانید گزارش ها را با فرمت مناسب چاپگر مشاهده کرده و آنها را چاپ کنید.