آموزش بخش Clients، View/Search Clients در whmcs

BirHosting tutorials whmcs 4
توسط

در این قسمت قصد داریم بخش Clients، View/Search Clients در WHMCSرا آموزش دهیم. در این قسمت خواهیم آموختن که دیدن کاربر و جستوجوی کاربر چگونه است.

اولین برگه با عنوان Client ها را انتخاب کرده و از گزینه های کشویی موجود View / Search Clients را انتخاب کنید.

BirHosting whmcs view search clients

پس از انتخاب View/Search Clients ، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما ظاهر می شود.

با توجه به تصویر زیر به آموزش این قسمت می‌پردازیم.

BirHosting whmcs view search clients

قسمت ۱: مربوط به Client Search می‌باشد در این قسمت شما می‌توانید جستوجوی کاربر را با توجه به نام کاربر/شرکت، آدرس ایمیل، شماره تلفن، گروه کاربر و وضعیت کاربر انجام دهید همچنین در این قسمت گزینه +Advance موارد گسترده تری برای جستوجو در اختیار شما قرار می‌دهد.

قسمت ۲:  گزینه ای برای پنهان کردن کاربران غیر فعال می‌باشد در صورتی که می‌خواهید کاربران غیر فعال را از لیست کاربران خود پنهان کنید می‌توانید از این گزینه استفاده نمایید. 

قسمت ۳: در این قسمت لیست کاربران ثبت نام شده با مشخصاتی همچون آیدی، نام، نام خانوادگی، نام شرکت، آدرس ایمیل، سرویس‌های کاربر، تاریخ ایجاد کاربر و وضعیت فعلی کاربر برای شما نمایش داده می‌شود و برای دیدن کاربر کافیست بر روی نام هر کاربر کلیک کنید تا قابلیت های بیشتری در دسترس شما قرار گیرد که در قسمت های بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

قسمت ۴: در این قسمت می‌توانید با انتخاب کردن کاربران از لیست بالا پیامی را برای آنان ارسال کنید از جمله قابلیت های این قسمت پیوست کردن فایل، سیو کردن پیام، ارسال نکردن پیام به کاربرانی که انتخاب نشده اند، زمانبدی پیام و یا ذخیره پیام به صورت پیش نویس می‌باشد.

BirHosting whmcs view search clients