آموزش بخش Clients، Domain Registrations در whmcs

BirHosting tutorials whmcs 9
توسط

در این قسمت قصد داریم بخش Clients، Domain Registrations (ثبت دامنه) در WHMCS را آموزش دهیم.

اولین برگه با عنوان Client ها را انتخاب کرده و از گزینه های کشویی موجود Domain Registrations را انتخاب کنید.

با انتخاب Domain Registrations، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما ظاهر می‌شود که لیست دامنه های خریداری شده از سایت را به شما نمایش می‌دهد.

Birhosting whmcs domain registrations

صفحه فوق لیست دامنه ها شامل اطلاعاتی همچون شناسه، نام دامنه، نام کاربر، مدت ثبت دامنه، ثبت نام، قیمت، موعد بعدی، تاریخ اتمام و وضعیت دامنه را نشان می‌دهد همچنین در این صفحه امکان ارسال ایمیل به صورت گروهی یا تکی برای کاربران می‌باشد.

با کلیک بر روی نام دامنه صفحه ی زیر برای شما نمایش داده می‌شود که در آن قسمت می‌توانید به صورت کامل و با جزییات مشخصات دامنه ثبت شده ی کاربر را مشاهده یا ویرایش کنید.

Birhosting whmcs domain registrations

در این قسمت اطلاعات مربوط به دامنه ی ثبت شده ی کاربر نمایش داده می شود دستورات مربوط به تمدید، ثبت و قفل گشایی دامنه ها و... را می توانید در این قسمت انجام دهید همچنین در این قسمت اطلاعاتی مانند شماره سفارش، نام دامنه، مبلغ پرداختی، مدت زمان ثبت، تاریخ ثبت، تاریخ اتمام و بسیاری از اطلاعات دیگر در رابطه با دامنه ی ثبت شده ی کاربر به شما نمایش داده می‌شود که در قسمت های بعدی آموزش مفصل در رابطه با این گزینه صحبت خواهیم کرد.

با کلیک بر روی نام کاربر اطلاعات مربوط به کاربر برای شما نمایش داده می‌شود در این قسمت نیز امکان ویرایش اطلاعات کاربر می باشد.

با کلیک بر روی + نیز موارد بیشتری از اطلاعات دامنه ی مورد نظر شامل شماره سفارش، تاریخ ثبت، نوع سفارش، مدیریت DNS، شیوه پرداخت، فوروارد ایمیل و .... برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.