آموزش Development(Tweak Setting) در WHM

آموزش Development(Tweak Setting) در WHM
توسط

این قسمت مربوط به تنظیمات Development در WHM میباشد.

 

Standardized Hooks - Debug Mode:

حالت اشکال زدایی سیستم استاندارد قلاب ها به رفع مشکلات قلاب کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید راهنمای دستورالعمل قلاب های استاندارد شده - حالت اشکال زدایی را بخوانید.

اگر به جای این تنظیمات، از فایل/var/cpanel/debughooks برای فعال کردن حالت اشکال زدایی استفاده کنید، ممکن است زبان محلی شما برای عناصر جاوا اسکریپت به حالت پیش فرض انگلیسی بازگردد. برای رفع این مشکل، دستورات echo -n>/var/cpanel/debughooks و/scripts/restartsrv_cpsrvd را برای غیرفعال کردن حالت اشکال زدایی و راه اندازی مجدد cpsrvd اجرا کنید.
وقتی این تنظیم را فعال می کنید، سیستم حالت اشکال زدایی را نیز در رابط cPanel فعال می کند. این امر به شدت بر بارگذاری و عملکرد رابط cPanel تأثیر می گذارد. توصیه می شود این تنظیمات را در صورت عدم نیاز به آن غیرفعال کنید.

  • Debug mode is off. - سیستم اطلاعات اشکال زدایی را نمایش نمی دهد یا آنها را به گزارش خطاها وارد نمی کند.
  • حالت اشکال زدایی روشن است. سیستم اطلاعات مربوط به یک قلاب را در حین اجرا نمایش می دهد، اما داده های اشکال زدایی را در گزارش خطا وارد نمی کند.
  • حالت اشکال زدایی روشن است. این سیستم اطلاعات مربوط به یک قلاب را در حین اجرا نمایش می دهد و داده های اشکال زدایی را به گزارش خطا وارد می کند. - این تنظیم مقدار زیادی داده را خروجی می دهد.
  • حالت اشکال زدایی روشن است. سیستم اطلاعات مربوط به هر مرحله را برای هر رویداد قلاب دار نمایش می دهد، حتی اگر هیچ قلاب برای آن مرحله وجود نداشته باشد.

 

User Interface - Debug Mode:

این تنظیم نحوه ایجاد رابط کاربری سیستم را تغییر می دهد. به عنوان مثال، بهینه سازی هایی مانند minifications و cache-busting را غیرفعال می کند.

  • Debug mode is off. - سیستم اطلاعات اشکال زدایی را نمایش نمی دهد یا آنها را به گزارش خطاها وارد نمی کند.
  • Debug mode is on. - سیستم اطلاعات را نمایش می دهد و آنها را به گزارش خطا وارد می کند.
BirHosting WHM Tweak Settings Development

پست های توصیه شده