معرفی چند سرویس CDN معروف برای بهبود SEO وب سایت

BirHosting tutorials seo 13
توسط

در پست قبلی با مفهوم CDN ها آشنا شدیم و حال قصد داریم چند سرویس CDN معروف برای بهبود SEO را به شما معرفی می کنیم.

Cloudflare

birhosting-Cloudflare-CDN

یکی از محبوب ترین سرویس های CDN برای وردپرس می باشدکه به دلیل ارائه ی خدمات رایگان معروف است. از دلایل محبوبیت cloudflare دو برابر شدن سرعت بارگذاری سایت شما می باشد، ۶۰ درصد از پهنای باند را ذخیره که از امنیت بالایی برخوردار است.
در این CDN از فناوری Anycast که با تشخیص موقعیت جغرافیایی کاربران، آنها را به نزدیکترین سرور متصل می کند،استفاده شده است. همچنین این CDN یک نسخه ی رایگان دارد که خیلی از نیاز های ما را برطرف می کند. اما برای دسترسی های بیشتر مانند دسترسی چند کاربر، فایروال و… باید هزینه ای پرداخت کنید.
از مزایا آن می توان به این نکات اشاره کرد:
فشرده سازی: CDN می تواند انواع فایل های JavaScript، CSS و HTML را با دقت بالایی فشرده سازی کند.
دسترسی دائمی به سایت: امکان ذخیره سازی اطلاعات در این سرور باعث می شود حتی زمانی که هاست شما به مشکل خورده باشد، باز هم سایت در دسترس می باشد.
امینت بالا: افزایش امنیت توسط فایروال ها با جلوگیری از حملات DDOS Protection.
رمز گذاری داده ها : با استفاده از SSL تضمین می شود. که تمام داده های شما رمز گذاری شده اند.

(MaxCDN) stackpath

birhosting-StackPath-CDN

StackPath از SSD های با ظرفیت بالا استفاده می شود. با این CDN می توان زمان بارگذاری وب سایت را از بیش از ۲۰۰ میلی ثانیه به فقط ۲۰ کاهش داد. همچنین می توانید با کلیک یک دکمه محتوا را از کل شبکه خود حذف کنید.
این سرویس همچنین تجزیه و تحلیل دقیق ترافیک، بارگیری های تقسیم شده و فشرده سازی GZIP را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.درصد خطا در Stackpath بسیار پایین است. می توان دلیل آن را پشتیبانی شبانه روزی دانست.

KeyCDN

birhosting-Keycdn-cdn

با ۳۴ مرکز داده در ۲۵ کشور که در شش قاره پوشش گسترده ای دارد. که می توانید از پنج منطقه ای که در اختیار شما قرار می دهد بصورت رایگان استفاده کنید . هزینه ی هر منطقه اضافی فقط ۱ دلار در ماه است. از دیگر مزایا :
حفاظت از وبسایت در مقابل حملات DDoS
احراز هویت دو عاملی
پشتیبانی کاربر به صورت شبانه روزی
تجزیه و تحلیل داده ها
امکان استفاده از گواهینامه ی SLL به صورت رایگان