افزایش SEO با ساختن وبلاگ و تولید محتوا در وبسایت

BirHosting tutorials seo 3
توسط

یکی از راه موثر در افزایش SEO سایت ایجاد بلاگ (وبلاگ) درون سایت است.ولی برای تولید وبلاگ در سایت خود نکات لازم را رعایت نمایید تا نتیجه مطلوبی بگیرید. از جمله این نکات محتوای قوی و مفید و به روز رسانی مرتب ، باعث می شود رتبه سایت شما بالا رود. همچنین لینک دهی به سایت اصلی در وبلاگ نیز موثر می باشد که باید به درستی انجام شود.

چنانچه مطالب وبلاگ جامع و کاربردی باشد کاربران از سایت شما نیز بازدید می کنند که روی سئو سایت تاثیر بسزایی دارد. پس توصیه می شود در وبلاگ خود همانند سایت رفتار کنید. به عنوان مثال نظم و دسته بندی مطالب ، تولید محتوای جدید و پرهیزاز مطالب تکرار، تولید و بهینه کردن محتوای برتر بر اساس موضوع سایت، استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی محتوای تولید شده، ارتباط مطالب درون بلاگ به همدیگر که در یک راستا حرکت کنند برای جلوگیری از آسیب به لینک دهی داخلی وب سایت و... .

birhosting content and blog

محتوا جز موثر ترین نشانه‌های رتبه‌بندی گوگل است. از این رو اکثر صاحبان کسب و کار انلاین در تولید محتوای مناسب  و موثرمشکل دارند. برای کسب رتبه در صفحه ی نتایج موتور جستجو به محتوایی قوی و مفید نیازمند هستید. داشتن هدف در انتشار یک محتوا از اهمیت بالایی برخوردا است اینکه چرا این محتوا را منتشر می‌کنید؟!

از سری اهدافی که باید قبل از انتشار محتوای یک پست مد نظر قرار داد می توان به چند مورد اشاره کرد:

  • کسب رتبه در صفحه ی نتایج موتور جستجو
  • جهت به‌دست‌آوردن لینک
  • برای آموزش به کاربران
  • جهت هدایت تعاملات اجتماعی
  • تولید مشتریان احتمالی (سرنخ‌ها یا لیدها)

چند دلیل که باعث درک نقش مهم محتوا در سئو می شود:

استفاده راهبردی ازکلمات کلیدی

تنها به واسطه ایجاد محتوای با کیفیت حول کلید واژه ها می توان به کسب رتبه در موتور جستجو امید داشت. اگر از همان ابتدا محتوای خود را با کلیدواژه‌های خاص هدف‌مند نکنید، در رقابت با دچار مشکل می شوید.

محبوبیت در شبکه های اجتماعی توسط کیفیت محتوا

تولید محتوای با کیفیت سبب افزایش شانس دیده شدن محتوای شما در شبکه های اجتماعی می شود. زیرا اشتراک هر چه بیشتر لینک های محتوا شما در شبکه های اجتماعی نشلن دهنده ی مورد پسند بودن محتوای شما توسط کاربران است.

داشتن بک لینک های با کیفیت تنها با تولید محتوای قوی و کاربردی

مخاطبان چرا به شما در وب سایتشان لینک کنند؟ یکی از این پاسخ ها پرداخت پول است. اما غالبا کاربران در شرایطی به دلیل قدردانی از اطلاعات محتوا قوی و کاربردی، به سایت شما لینک می دهند. این کار باعث تایید محتوای شما توسط موتور های جستجومی شود مثلاگوگل از این بک لینک ها در رتبه بندی سایت ها استفاده می کند.

برای کسب رتبه در گوگل نیاز به محتوا دارید

تا اینجا دیگر اهمیت تولید محتوا برای همه ما واضح است زیرا که گوگل همیشه در حال رتبه بندی لینک ها به واسطه محتوایشان می باشد.

کمک محتوا به حل مشکلات کاربران

اکثر کاربران برای رفع مشکلات خود سوالات خود رادر موتور های جستجو،جستجو می کنند. پس اگر محتوای شما پاسخگوی نیاز کاربران در کلمه کلیدی به خصوصی باشد، رتبه آن در طول زمان افزایش خواهد یافت.