آموزش بخش SSL/TLS در cPanel

BirHosting tutorials cpanel 53
توسط

در این قسمت با آموزش بخش SSL/TLS در cPanel در خدمت شما هستیم.

SSL و TLS از انواع پروتکل‌های کدگذاری هستند که وظیفه آن‌ها ایمن­ سازی ارتباط میان سرور،‌ کاربر و برنامه‌ها در بستر شبکه است.

cPanel این امکان را برای شما فراهم می کند تا از این پروتکل ها در سایت خود استفاده کنید و امنیت وبسایت خود را بالا ببرید.

BirHosting SSL TLS

بعد از ورود به بخش SSL/TLS با صفحه ی بالا مواجه می شوید که هر کدام را جداگانه توضیح میدهیم.

در قسمت اول صفحه ی اصلی Private Keys (KEY) که امکانات ساختن، مشاهده، آپلود و حذف کردن کلید خصوصی را به شما می دهد کلیک میکنیم.

BirHosting SSL TLS 1

در قسمت اول صفحه کلید های ساخته شده بر روی هاست شما را نمایش می دهد که میتوانید از بخش Actions این کلید ها را تغییر دهید یا هم آن ها را حذف نمایید.

BirHosting SSL TLS 2

در این بخش در قسمت وسط صفحه شما میتوانید یک کلید خصوصی با یک سایز مشخص را بسازید و توضیحات مورد نظرتان را در بخش Description بنویسید.

BirHosting SSL TLS 3

در بخش پایین صفحه هم شما میتوانید کلید مورد نظر خود را در کادر مورد نظر وارد نمایید و یا فایل کلید خود را از طریق کادر Browse بر روی هاست خود آپلود نمایید.

در بخش دوم صفحه اصلی Certificate Signing Requests (CSR) را انتخاب میکنیم.

BirHosting SSL TLS 4

در این بخش می توانید درخواست های امضای گواهینامه SSL را ایجاد، مشاهده یا حذف کنید.

که در ابتدای صفحه درخواست هایی که داده اید را نمایش می دهد.

BirHosting SSL TLS 5

با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در هر بخش میتوانید گواهینامه ی SSL امضا شده مورد نظر را تولید نمایید.

در بخش سوم صفحه اصلی Certificates (CRT) شما می توانید گواهینامه SSL مد نظر خود را آپلود،حذف، تولید و مشاهد نمایید.

BirHosting SSL TLS 6

در قسمت اول این بخش شما می توانیدگواهینامه های SSL بر روی هاست خود را مشاهده نمایید و در قسمت Action می توانید گواهینامه مورد نظر را نصب، حذف و یا ویرایش نمایید.

BirHosting SSL TLS 7

در بخش بعدی صفحه هم شما می توانید گواهینامه مورد نظر خود را در کادر مورد نظر وارد نمایید و یا فایل کلید خود را از طریق کادر Browse بر روی هاست خود آپلود نمایید.

BirHosting SSL TLS 8

با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در هر بخش می توانید گواهینامه ی SSL مورد نظر را تولید نمایید.

BirHosting SSL TLS 9

در  بخش آخر صفحه اصلی Install and Manage SSL for your site (HTTPS) می توانید گواهینامه های SSL بر روی هاست خود را مدیریت نمایید.

BirHosting SSL TLS 10

در این قسمت SSL های دامنه ی اصلی و ساب دامنه هایی که ساخته اید را مشاهده می کنید در بخش Action می توانید این گواهینامه ها را حذف، آپدیت و از جزئیات آن مطلع شوید و یا می توانید از یک گواهی برای سایت جدیدتان استفاده نمایید.

BirHosting SSL TLS 11

در پایین صفحه هم می توانید با پر کردن فیلد های مورد نظر گواهینامه SSL خود را برای دامنه ای که مشخص میکند نصب کنید و یا هم از کادر آبی رنگ Browse Certificate فایل های ssl خو را آپلود نمایید.


پست های توصیه شده