آموزش بخش Optimize Website در cPanel

BirHosting tutorials cpanel 64
توسط

بهینه سازی وب سایت Optimize Website ابزاری برای فشرده سازی محتوای وبسایت می باشد که به شما در حذف بریدگی ها و متن های غیرضروری کمک می کند. فشرده سازی در cPanel انعطاف پذیر بوده و اندازه نوع خاص محتوا را کاهش می دهد، این موضوع به اولویت های شما بستگی دارد.

بهینه سازی سایت در سی پنل برای عملکرد بهتر وبسایت ضروری می باشد، این مورد باعث افزایش سرعت بارگذاری و بهبود عملکرد سایت می شود، در نتیجه کاربران بیشتری به سایتتان مراجعه خواهند کرد. یک سایت با عملکرد کند باعث ترک سریع کاربر از سایت می شود که بابت این مورد ممکنه مشتری ها و فرصت های مهمی را از دست بدهید.

BirHosting Optimize Website

ابزار Optimize Site به شما در فعال کردن فشرده سازی gzip کمک می کند. Apache امکان فشرده سازی داده ها را قبل از ارسال به مرورگر فراهم می کند و سپس مرورگر داده های وب را استخراج کرده و صفحه وب را نمایش می دهد. امروزه تقریبا تمام مرورگرهای محبوب از فشرده سازی gzip پشتیبانی می کنند. این فشرده سازی برای عملکرد خود به Apache mod_deflate نیاز دارد که در اکثر سرورهای نصب شده سی پنل لینوکس در دسترس است در صورتی که این ابزار برای شما فعال نیس باید با ارائه دهنده ی هاست خود جهت فعالسازی این امکان مکاتبه نمایید.

می توانید تمام محتوای وبسایت خود را بهینه نمایید و بر روی Compress All Content کلیک نمایید و در صورتی که می خواهید فقط بعضی از فایل ها با پسوند خاص بهینه شوند می توانید در بخش Compress the specified MIME types نوع MIME Types خود را مانند نمونه وارد نمایید.


پست های توصیه شده