WordPress چیست؟

BirHosting wordpress
توسط

سیستم مدیریت محتوای WordPress یک سیستم کاملا رایگان و منبع باز است که به کمک آن می ‎توان به آسانی یک وب‎سایت، وبلاگ، فوتوبلاگ، پادکست، گالری تصویر و … ایجاد نمود.وردپرس بخش قابل توجهی از نیاز های کاربران را با حداقل دانش فنی برآورده می ‎کند اما برای شخصی سازی و اضافه کردن امکانات بیشتر نیازمند آشنایی با زبان‎ های برنامه ‎نویسی است.

انعطاف پذیری، ساختار بهینه برای موتورهای جستجو و تنوع قالب ها و افزونه ها از ویژگی های مهم وردپرس است که کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که افراد با حداقل دانش فنی، خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش نمایند. همچنین تگ های بسیار پرکاربرد wordpress، این امکان را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان وب می دهد تا هر نوع سیستم دلخواهی را بر پایه ی وردپرس ایجاد نمایند؛ در حقیقت وردپرس بستری را آماده کرده است که در آن می توان وب سایت های متفاوتی از یک وبلاگ ساده تا یک پرتال سازمانی را طراحی نمود.

افزونه وردپرس یا همان WordPress Plugin بخش جدانشدنی دیگری از وردپرس است. به کمک افزونه های متعدد وردپرس می توان قابلیت های سایت وردپرسی را وسعت بخشید و حداکثر استفاده را از یک سایت برد. در اصل وردپرس برای سیستم وبلاگ نویسی طراحی شده است و بیشتر مناسب وب سایت های شخصی است؛ اما قابلیت های گسترده وردپرس به حدی است که در حال حاضر سایت های زیادی با وردپرس طراحی شده اند.

BirHosting WordPress

وردپرس چه کاربردی دارد؟

در واقع وردپرس یک بستر فوق العاده برای انواع وب سایت‌ها، از وب سایت‌های وبلاگ نویسی گرفته تا وب سایت‌های تجارت الکترونیکی و فروشگاه های اینترنتی و یا وب سایت‌های تجاری بسیار قدرتمند است. همان‌ گونه که مشاهده می‌کنید، وردپرس یک نرم‌افزار مدیریت محتوای همه کاره است.

طراحی سایت با وردپرس می تواند بسیار متنوع و گوناگون باشد، برای همین چند نمونه در زیر برای شما اورده شده است:

وبلاگ
وب‌سایت تجارت الکترونیک
وب‌سایت کسب و کار
وب‌سایت عکاسی
وب‌سایت موسیقی
وب‌سایت خبری
و از همه مهم‌تر، وب‌سایت فروشگاهی

BirHosting wordpress 1

زبان برنامه نویسی وردپرس چیست؟

بایستی گفت وردپرس ابزاری برای ایجاد یک وب‌سایت است که به زبان php نوشته شده است که تمامی افراد می‌توانند، اقدام به دانلود برنامه ورد پرس به صورت رایگان کنند و برای مدیریت تولید محتوای وب‌سایت خود، از آن استفاده کنند.

BirHosting wordpress and php

چرا باید از WordPress استفاده کرد؟

سئو بسیار قوی سایت طراحی شده با این سیستم مدیریت محتوا
رابط کاربری ساده و سهولت در استفاده
انعطاف پذیری قابل توجه
قالب ‎های رایگان متعدد در سراسر وب
نصب سریع و بروز رسانی خودکار
افزونه‎ های متعدد و کاربردی
توسعه آسان به کمک زبان برنامه‎ نویسی PHP

BirHosting Wordpress why

مدیریت آسان نرم افزار وردپرس

مدیریت نرم افزار تولید محتوای وردپرس، بسیار ساده است، زیرا: این نرم افزار مجهز به سیستم مدیریت بروز رسانی داخلی است که به شما این امکان را می‌دهد تمامی افزونه‌هایی که در داشبورد مدیریت خود دارید را، بروز کنید.

همچنین اگر نسخه جدید وردپرس نیز ارائه شود، به شما اطلاع داده خواهد شد و شما با چند کلیک ساده می‌‍ توانید تمامی‌‍ بروز رسانی‌ ها را، انجام دهید.
در صورتی که هنوز طراحی و کار کردن با نرم افزار وردپرس، برای شما کاری دشوار است، می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید،‌ یا طراحی آن را به “ایران‌هاست” بسپارید. همچنین برای داشتن فروشگاه آنلاین نیز، یکی از بهترین‌‎ گزینه‌ها است. حالا می‌توان گفت که، داشتن یک فروشگاه مناسب با وجود فروشگاه ساز آنلاین دور از ذهن نیست.

BirHosting WordPress Management

اپلیکیشن وردپرس

wordpress به تازگی اقدام به انتشار اپلیکیشن وردپرس نیز کرده است. با نصب برنامه وردپرس بر روی گوشی های اندروید و آیفئن خود می توانید سایت های وردپرسی خود را مدیریت کنید. تمامی امکاناتی که در این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد در اپلیکیشن ورد پرس نیز موجود است. برا دانلود این برنامه می توانید به این سایت مراجعه کنید.


پست های توصیه شده