tripwire چیست؟

birhosting-article-tripwire
توسط

تریپ وایر یک مکانیسم تحریک غیرفعال است. به طور معمول، یک سیم است که به دستگاهی برای تشخیص یا واکنش به حرکت فیزیکی متصل می شود.

birhosting-article-tripwire

برنامه های نظامی

تریپ وایرها ممکن است به یک یا چند مین - به ویژه مین های تکه تکه یا محدودکننده - متصل شوند تا منطقه ای را که ممکن است تحریک رخ دهد، افزایش دهد. این سیم‌ها اغلب در تله‌های انفجاری استفاده می‌شوند، جایی که یا کشیدن آن ها یا آزاد شدن کشش روی آن، باعث انفجار می‌شود.

سربازان معمولا در مناطقی که سیم وجود ندارد به زمین می نشیند و در جاهایی که وجود دارند، به دلیل وزن کم، «رشته‌ها» روی سیم‌های محکم بدون تحریک ماده منفجره قرار می‌گیرند. استفاده از آن در شناسایی تریپ وایر های ارتباطی برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ توسط گروهبان درجه یک (SFC) دیوید بی. چندلر، مربی ارشد دوره رهبری ارتش ایالات متحده کشف شد. در آن سال به دانش‌آموزانی که در این دوره شرکت می‌کردند معرفی شد و بعداً برای این منظور توسط نیروهای آمریکایی در عراق در نبرد مورد استفاده قرار گرفت.

یکی دیگر از روش‌های تشخیص، استفاده از لیزرهای خط سبز برای روشن‌کردن و در نتیجه افشای آن ها و فرمان است. پرتو لیزر درخشان از سیم تریپ منعکس می شود و توسط کاربر قابل مشاهده است.

birhosting-article-tripwire

کاربردهای صنعتی

ممکن است در مجاورت تجهیزات صنعتی، مانند تسمه نقاله، یک تریپ وایر نصب شود تا کارگران بتوانند به سرعت تجهیزات را متوقف کنند. بنابراین ممکن است سیم کشی توقف اضطراری نیز نامیده شوند.

بازاریابی Tripwire

بازاریابی Tripwire عملی است برای ارائه یک محصول کم هزینه به مشتریان با هدف فروش محصولات گران تر به آنها.

بازاریابی Tripwire یک روش رایج است که برای افزایش جذب مشتری در مرحله اول در نظر گرفته شده است. تئوری پشت سیم های بازاریابی این است که خریدهای با هزینه بالاتر منجر به اصطکاک بیشتر و کاهش تمایل به پرداخت (WTP) می شود.

بازاریابی tripwire چگونه کار می کند؟

هنگامی که یک فرد به مشتری تبدیل می شود، احتمال بیشتری دارد که دوباره مشتری شود و شروع با یک محصول کم هزینه باعث می شود که مشتریان بیشتر به مشتری تبدیل شوند.

پس از پذیرفته شدن پیشنهاد tripwire، مشتریان tripwire معمولاً در یک لیست جداگانه تقسیم می شوند که امکان کمپین های بازاریابی هدفمند و فروش های بیشتر را فراهم می کند.

چگونه یک تریپ وایر ایجاد کنم؟

همه محصولات و خدمات خود را جمع آوری کنید
کشف کنید کدامیک بیشترین فروش اولیه را دارد
ایجاد یک نسخه حداقل محصول قابل دوام (MVP) را در نظر بگیرید که هزینه کمتری داشته باشد، اما همچنان بیشتر ارزش را حفظ کند.
از رسانه پولی برای نمایش محصول tripwire به مشتریان جدید استفاده کنید

birhosting-article-tripwire

نمونه هایی از بازاریابی tripwire چیست؟

معمولاً بازاریابان یک محصول را با حمل و نقل رایگان ارائه می‌کنند. "قیمت حمل و نقل" تقریباً همیشه هزینه حمل و نقل و تولید محصول را پوشش می دهد و به کسب و کار اجازه می دهد مشتری جدید را به صورت رایگان تبدیل کند. اغلب، قیمت "حمل و نقل" هزینه های تبلیغات را نیز جبران می کند.


پست های توصیه شده