Second Space شیائومی چیست؟

Second Space شیائومی چیست؟
توسط

گاهی اوقات کاربران تلفن به چندین حساب یا فضای جداگانه ای نیاز دارند که به نام فضای دوم روی تلفن هایشان است تا برنامه ها را از دسترسی به موارد اصلی خود دور نگه دارد. این در دستگاه های شیائومی به لطف MIUI امکان پذیر است زیرا این ویژگی را دارد.قابلیت Second Space MIUI به ما این امکان را می دهد که دو گوشی هوشمند را در یک گوشی داشته باشیم.

ترفند کوچکی وجود دارد که به ما امکان می دهد حتی اگر شیائومی شما آن را نداشته باشد، به عملکرد Second Space دسترسی پیدا کنیم. به این ترتیب می توانیم بدون هیچ نوع محدودیتی و در هر شیائومی، ردمی یا POCO فضای دوم ایجاد کنیم.

فعال کردن فضای دوم در گوشی های شیائومی

اولین کاری که باید انجام دهیم این است که Activity Launcher را از Google Play دانلود کنیم. این یک برنامه رایگان است که به ما امکان دسترسی به تنظیمات مختلف MIUI را بدون توجه به مخفی بودن یا محدود بودن آنها می دهد.

هنگامی که برنامه Activity Launcher نصب شد، فقط باید از طریق نماد ذره بین «Second space» جستجو کرده و نمادی را که به «eSettingActivity» ختم می شود شروع کنیم. به این ترتیب عملکرد Second space به طور خودکار باز می شود حتی اگر شیائومی ما آن را نداشته باشد. علاوه بر این، اگر گزینه Activity Launcher را نگه داریم، می توانیم یک میانبر برای دسترسی به آن از دسکتاپ در هر زمان ایجاد کنیم.


پست های توصیه شده