OpenCart چیست؟

opencart index
توسط

اگر به جامعه کسب و کار آنلاین تعلق دارید، ممکن است از این سوال متداول آگاه باشید، "OpenCart چیست؟"

OpenCart ممکن است برای شما جدید نباشد. با این حال، ما در اینجا با راهنمایی هستیم که حتی برای مبتدیان نیز مفید است که در مورد آن بدانند. اگر قصد دارید فروشگاه آنلاین خود را در این CMS توسعه دهید و سردرگم هستید، این راهنما برای شما مفید خواهد بود. با رسیدن به پایان پست به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

در این پست تعریف OpenCart، ویژگی‌های برتر، مزایا و معایب آن و موارد دیگر ارائه می‌شود.

OpenCart یک پلت فرم تجارت الکترونیک منبع باز است، به این معنی که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود و به روز کنید. همچنین، شما موظف به پرداخت هزینه ماهانه برای استفاده از OpenCart نیستید. این دارای یک کالیبر مدیریت فروشگاه قوی است که بیان می کند که می توانید از SEO داخلی آن بهره مند شوید، مشتریان، محصولات، کدهای کوپن، قوانین مالیاتی، سفارشات و موارد دیگر را مدیریت کنید.

علاوه بر این، OpenCart به شما امکان می دهد تم ها و ماژول های استثنایی را برای گسترش عملکرد فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید.

همچنین، کاربران OpenCart از پشتیبانی تجاری یا رایگان انجمن نیز برخوردار می شوند.

OpenCart به دلیل تقویت بیش از ۴۷۱۶۶۹ کسب و کار تجارت الکترونیک در سراسر جهان شناخته شده است. می توانید محبوب ترین درگاه های پرداخت و روش های حمل و نقل را که با آن ادغام شده اند، دریافت کنید.

یکی از امیدوارکننده‌ترین CMS‌ها برای توسعه فروشگاه آنلاین، OpenCart، مبتنی بر معماری PHP و MVC است. هدف آن ارائه یک ابزار قابل اعتماد و شفاف برای توسعه دهندگان وب برای ایجاد سایت های تجارت الکترونیک با کارایی بالا و فروشگاه های آنلاین با استفاده از ماژول ها و افزونه های سفارشی شده است.

بهترین ویژگی های OpenCart برای فروشگاه های تجارت الکترونیک

OpenCart دارای ویژگی های مختلفی است که با عملیات اضافی و ضروری یک پلت فرم تجارت الکترونیک همراه است. در زیر چند ویژگی برتر OpenCart آورده شده است:

دسترسی کاربر
برای سازماندهی موفقیت آمیز فروشگاه آنلاین خود، باید با افراد مختلفی که نقش های مختلف را انجام می دهند همکاری کنید. اگر پلتفرم تجارت الکترونیک OpenCart را برای توسعه فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید، می توانید ویرایش های فروشگاه خود را تنظیم کنید.

OpenCart به شما اجازه می دهد تا امتیازات پیشرفته کاربر را تنظیم کنید و دسترسی را برای کاربران و گروه های کاربری تقسیم کنید. به عبارت ساده، می توانید کاربران فروشگاه خود را بر اساس نقش آنها برای کنترل دسترسی به وب سایت تیم خود متمایز کنید. به این ترتیب می توانید از هرگونه اتفاق ناگوار جلوگیری کنید.

داشبورد مدیریت
داشبورد مدیریت فروشگاه آنلاین شما بینشی در مورد عملکرد سایت OpenCart شما، از جمله دسترسی به مشتریان، سفارشات، تجزیه و تحلیل فروش و موارد دیگر ارائه می دهد. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی ابزارهای گزارش‌دهی را برای پیگیری و ارتقای استراتژی‌های کسب‌وکار خود سفارشی کنید.

چند فروشگاهی
با استفاده از OpenCart، می توانید فروشگاه های مختلف را از طریق یک رابط مدیر مدیریت کنید. همچنین می‌توانید محصولات را طوری تنظیم کنید که در فروشگاه‌های مختلف فهرست شوند. شما می توانید یک موضوع منحصر به فرد برای هر فروشگاه انتخاب کنید، تنظیمات را بومی سازی کنید، و قیمت محصول در هر فروشگاه را تعیین کنید.

ویژگی ها، گزینه ها
همانطور که می دانیم، محصولات در گزینه های مختلف، برخی از اندازه های ویژگی، در حالی که برخی دیگر طول، رنگ، ارتفاع، و غیره وارد می شوند.

پشتیبان گیری بازیابی
OpenCart به شما این امکان را می دهد که در مواقع اضطراری پشتیبان گیری و بازیابی خود را راه اندازی کنید. همچنین با استفاده از OpenCart می توانید به راحتی محصولات، دسته ها و تقریبا همه چیز را به روز رسانی و ویرایش کنید.

کوپن، تخفیف و ویژه
OpenCart به اندازه‌ای قوی است که تأثیر کوپن‌ها، تخفیف‌ها و تخفیف‌ها را بر فروش شما درک کند و مشتریان بیشتری را جذب کند. از این رو، این ویژگی OpenCart برای فروشگاه شما بهتر خواهد بود.

ارائه دهندگان پرداخت
OpenCart تقریباً با تمام آخرین ارائه دهندگان پردازش پرداخت بدون هزینه اضافی یا کارمزد تراکنش به خوبی عمل می کند. به این ترتیب، کسب‌وکار شما انعطاف‌پذیری لازم برای پردازش پرداخت‌ها را بدون هزینه اضافی دریافت می‌کند.

محصولات و دسته بندی های نامحدود
این ویژگی نهایی OpenCart به کسب و کار شما اجازه می دهد تا محصولات خود را به صورت آنلاین بدون پرداخت هزینه اضافی برای افزایش مقدار معینی از محصولات بفروشد. علاوه بر این، OpenCart با اجازه دادن به کسب و کار شما برای گروه بندی محصولات و تخصیص آنها در تعداد بی نهایت دسته، سازماندهی محصول را آسان می کند.

وابسته ها
OpenCart با یک سیستم Affiliate داخلی برای تبلیغ محصولات خاص و دریافت پول وارد می شود. می‌توانید درصدهای مختلفی را برای ارائه گزینه‌های پرداخت متمایز، مانند پی پال، چک یا حواله بانکی تنظیم کنید.

سئو دوستانه
با OpenCart، می‌دانید که چه محتوای سئو ضروری است. این کمک می کند تا فرآیند توسعه و مدیریت در دسترس تر باشد و در عین حال اطمینان حاصل شود که سایت شما از بهترین شیوه های SEO پیروی می کند. علاوه بر این، این پلت فرم تجارت الکترونیک به طور پیش فرض پاسخگوی تلفن همراه است که منجر به افزایش استانداردهای SEO می شود.


پست های توصیه شده