LSMCD چیست؟

BirHosting LSMCD index
توسط

LiteSpeed Memcached (LSMCD) یک سیستم کش توزیع شده با کارایی بالا با حافظه اشتراکی پشتیبانی شده از فایل است. این ماهیت عمومی است، اما در ابتدا برای استفاده در سرعت بخشیدن به برنامه های وب پویا با کاهش بار پایگاه داده در نظر گرفته شده بود. به عنوان جایگزینی برای Memcached طراحی شده است. با این حال، ما چند ویژگی نیز داریم که Memcached ندارد: دسترسی بالا، ماندگاری داده ها، و گزینه جداسازی داده ها توسط کاربر.

دسترسی بالا به این معنی است که اگر یک یا چند سرور شما از کار بیفتد، همچنان می‌توانید به داده‌های خود دسترسی داشته باشید و آن را به‌روزرسانی کنید که گویی سرور فعال است.

ماندگاری داده به این معنی است که نیازی به پشتیبان پایگاه داده نیست. هر چیزی که در LSMCD قرار می دهید در LSMCD می ماند مگر اینکه خلاف آن را بگویید.

جدا کردن داده ها توسط کاربر به این معنی است که گزینه ای وجود دارد که هر کاربر داده های جداگانه و جداگانه خود را در مخزن داشته باشد. با جداسازی داده‌های کاربر، امنیت داده‌ها را بهبود می‌بخشید و می‌توانید برای دسترسی به داده‌ها از کاربران هزینه دریافت کنید.

LSMCD به شما این امکان را می دهد تا حافظه را از قسمت هایی از سیستم خود بردارید که در آن بیشتر از نیاز دارید و آن را برای مناطقی که کمتر از نیاز دارید در دسترس قرار دهید. با LSMCD، سرورهای شما دارای چندین استخر مجازی از حافظه خواهند بود. شما می توانید این استخرها را به خوبی تنظیم کنید و به شما این امکان را می دهد که نسبت ضربه / از دست دادن خود را بهبود بخشید.

همچنین، همانطور که تقاضا برای برنامه شما به حدی افزایش می یابد که شما نیاز به داشتن سرورهای بیشتری دارید، به طور کلی از نظر داده هایی که باید به طور منظم به آنها دسترسی داشته باشید نیز افزایش می یابد. یک استراتژی استقرار که در آن این دو جنبه از سیستم شما با هم مقیاس شوند، منطقی است. این ویژگی با افزایش تعداد سرورها ثابت می ماند.

البته لازم نیست از حافظه وب سرور خود برای کش استفاده کنید. بسیاری از کاربران LSMCD ماشین های اختصاصی دارند که آنها را فقط برای سرورهای LSMCD ساخته اند.

WP Rocket در مقابل Litespeed Cache:

باید اذعان کنیم که LiteSpeed ​​Cache از نظر زمان بارگذاری بهتر WP Rocket را تحت الشعاع قرار می دهد. علاوه بر این، بزرگترین تفاوت بین WP Rocket و LiteSpeed ​​Cache این است که LScache یک افزونه رایگان است و دیگری پولی است. اگر وب سایت شما دارای تعداد زیادی ترافیک و بیش از ۱۰۰۰ صفحه باشد، LiteSpeed ​​یک راه حل عالی است.

در مقابل، اگر ابزاری موثر و قدرتمند می‌خواهید که پیکربندی آن بسیار ساده باشد، توصیه می‌کنیم از WP Rocket برای وب‌سایت خود استفاده کنید. از آنجایی که رابط کاربری WP Rocket بسیار دوستانه است، حتی اگر مبتدی باشید، فقط چند ساعت طول می کشد تا به این افزونه تسلط پیدا کنید. علاوه بر این، WP Rocket برای وب‌سایت‌هایی که ترافیک بسیار کمی دارند، مناسب خواهد بود، اگر وب‌سایت شما کمتر از ۱۰۰۰ صفحه باشد.

به نظر ما، WP Rocket ارزش هر پنی را دارد. بهترین چیز این است که همیشه می توانید با آنها تماس بگیرید تا اگر چیزی با حافظه پنهان شما کار نمی کند، بررسی کنید. در حالی که هر افزونه کش رایگان پشتیبانی ضعیفی ارائه می دهد.


پست های توصیه شده