Google Photos چیست؟

Google Photos چیست؟
توسط

اصول اولیه

کاربران Google Photos می‌توانند عکس‌های جدید آپلود کنند، مشاهده کنند، ویرایش کنند، ذخیره کنند و فیلم‌ها، انیمیشن‌ها، کلاژها، آلبوم‌های عکس جدید ایجاد کنند. همچنین می‌توانید همه چیز را دانلود کنید، به این معنی که پشتیبان‌گیری مبتنی بر ابر شما می‌تواند به راحتی روی رایانه یا هارد اکسترنال پشتیبان‌گیری شود.

می‌توانید با رفتن به تنظیمات دستگاه خود، روشن کردن «ایجاد پوشه Google Photos» و کلیک کردن روی ذخیره، Google Drive خود را طوری تنظیم کنید که یک کپی از عکس‌ها و ویدیوهایتان را نگه دارد. همانطور که عکس ها به حساب شما اضافه می شوند، در دسته بندی ها طبقه بندی می شوند.

قابلیت های Google Photos

Google Photos بسیاری از امکانات اضافی را به کاربران ارائه می دهد. به عنوان مثال، می‌تواند مجموعه‌های کتاب عکس ایجاد کند، تصاویر را بر اساس عواملی مانند تاریخ، افراد و مکان‌های مشخص شده گروه‌بندی کند.

گزینه جستجوی قوی برای پلتفرم جذابیت زیادی دارد. این به شما امکان می دهد موضوعات عمومی مانند" گل" یا "ساحل" را جستجو کنید تا گزینه های خود را محدود کنید، که مخصوصاً اگر هنوز تصاویر خود را در آلبوم مرتب نکرده اید مفید است.

همچنین به شما این امکان را می دهد که با قرار دادن دستی یک نام روی صورت افراد مختلف را در عکس های خود شناسایی کنید. پس از آن، تصاویر با آن افراد به طور خودکار مرتب می شوند، بنابراین می توانید بعداً برای تصاویری که افراد خاصی را نشان می دهند جستجو کنید.

برای کسانی که به دنبال تهیه نسخه پشتیبان از چاپ عکس های فیزیکی خود هستند، می توانید با گرفتن یک عکس سریع با استفاده از تلفن یا سایر دستگاه های سازگار با Photos، آنها را به سرعت "اسکن" کنید تا آنها را آپلود کنید.

برای کسانی که از اسناد کاغذی عکس می‌گیرند، Google Photos همچنین به شما امکان می‌دهد بخش‌های دلخواه متن را برجسته کنید، و حتی پس‌زمینه‌ها را برش دهید تا انجام کارهایی مانند آپلود و هزینه رسید از یک سفر کاری را آسان‌تر کنید. Google Photos یک ابزار قدرتمند و همه کاره است که برای استفاده کامل از آن به تلاش کمی نیاز دارد. و با توجه به این واقعیت که فضای ذخیره‌سازی رایگان و نامحدود را بدون کاهش کیفیت عکس و ویدیو فراهم می‌کند، می‌تواند گزینه خوبی برای پشتیبان‌گیری از فایل‌های رسانه‌ای شما باشد.

دیگر مزایا:

دسترسی به حافظه با ظرفیت ۱۵ گیگابایتی به صورت رایگان (البته افرادی که گوشی های پیکسل ۵ به بعد را دارا هستند میزان دسترسی به حافظه برای آنها به صورت نامحدود خواهد بود)

با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند اقدام به آزادسازی فضای ذخیره سازی تلفن همراه خود نمایند و دیگر نیازی به ارتقای حافظه جانبی و پرداخت هزینه اضافی برای تهیه این حافظه ها و برای آنها وجود نخواهد داشت.

قابلیت جستجوی تصاویر و یافتن تصاویر در کوتاه ترین تایم ممکن می باشد.

امکان ساخت خودکار کلیپ و کلاژ های گوناگون از تصاویر موجود در گوگل فوتوز

امکان ویرایش تصاویر و یا انتقال سریع تصاویر

امکان تبدیل تصاویر زنده به گیف یا ویدیو

آلبوم بندی هوشمند تصاویر برای دسترسی راحت تر به محتوا های مختلف

ریمایندر تصاویر و ویدیو ها در سالگرد ثبت تصاویر

امکان اتصال به تلویزیون با استفاده از کروم کست

Google Photos Download


پست های توصیه شده