AMP چیست؟

AMP چیست؟
توسط

گوگل پروژه منبع باز Accelerated Mobile Pages را راه اندازی کرد تا اطمینان حاصل کند که صفحات وب موبایل با سرعت مطلوب کار می کنند.

هدف پروژه AMP ساختن وب آینده با هم است و به شما امکان می دهد صفحات وب و تبلیغاتی را ایجاد کنید که به طور مداوم سریع، زیبا و با کارایی بالا در دستگاه ها و پلتفرم های توزیع هستند.

AMP با همکاری هزاران توسعه دهنده، ناشر، وب سایت، شرکت های توزیع و شرکت های فناوری ساخته شده است. بیش از ۱.۵ میلیارد صفحه AMP تا به امروز ایجاد شده است و بیش از ۱۰۰ ارائه دهنده پیشرو تجزیه و تحلیل، فناوری تبلیغات و CMS از فرمت AMP پشتیبانی می کنند.

هنگامی که صفحات تلفن همراه را با فرمت AMP ایجاد می کنید، دریافت می کنید:

۱. عملکرد و تعامل بالاتر: صفحات ایجاد شده در پروژه منبع باز AMP تقریباً بلافاصله بارگیری می شوند و به کاربران تجربه ای روان و جذاب تر در تلفن همراه و دسکتاپ خود می دهند.

۲. انعطاف‌پذیری و نتایج: کسب‌وکارها این فرصت را دارند که تصمیم بگیرند که چگونه محتوای خود را ارائه دهند و فروشندگان از چه فناوری‌هایی استفاده کنند و در عین حال KPI را حفظ و بهبود بخشند.

احتمالاً قبلاً روی یک صفحه AMP کلیک کرده اید، فقط متوجه نشده اید. تنها چیزی که ممکن است متوجه شده باشید این بود که صفحه بعد از کلیک کردن چقدر فوراً انجام می شود. صفحات وب ساخته شده با AMP دارای نشانگر رعد و برق در نتیجه جستجو هستند.

در اینجا نحوه تشخیص AMP در نتایج جستجو آمده است:

amp

این همان چیزی است که یک صفحه AMP در مقایسه با یک صفحه وب معمولی به نظر می رسد:

amp

دلیل بارگیری فوری صفحات AMP به این دلیل است که AMP HTML/CSS و جاوا اسکریپت را محدود می‌کند و امکان ارائه سریع‌تر صفحات وب تلفن همراه را فراهم می‌کند. برخلاف صفحات معمولی تلفن همراه، صفحات AMP به طور خودکار توسط Google AMP Cache برای بارگذاری سریعتر در جستجوی Google ذخیره می شوند.

کاربران هنگام استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود انتظارات خاصی دارند، آنها می خواهند تجربیات معنی دار، مرتبط و سریع تری داشته باشند - برای اطمینان از برآورده شدن انتظارات مخاطبان هدف، AMP بهترین گزینه شماست.

این راهنما شما را با همه چیزهایی که باید در مورد پروژه منبع باز AMP بدانید آشنا می کند. ما روند دقیق نحوه عملکرد AMP ها و آنچه باعث می شود صفحات بسیار سریع بارگذاری شوند را بررسی خواهیم کرد.

این راهنما همچنین دارای مطالعات موردی است که نشان می‌دهد چگونه استفاده از AMP به افزایش تبدیل‌ها برای کسب‌وکارها در صنایع مختلف کمک می‌کند و مزایایی که هنگام تقویت صفحات خود به دست خواهید آورد. بخش آخر به این موضوع می پردازد که صفحات فرود پس از کلیک شتابدهی موبایل چیست و چرا باید صفحاتی را ایجاد کنید تا به بازدیدکنندگان صفحه فرود پس از کلیک سریعتر و مرتبط تر ارائه دهید.


پست های توصیه شده