5 شرکت برتر میزبان وب سبز در سال 2021

birhosting greenweb index
توسط

از آنجایی که اینترنت به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است که نمی توانیم بدون آن کار کنیم، ما فقط می توانیم این تخریب محیط زیست را کاهش دهیم تا اینکه به طور کامل آن را حذف کنیم. یکی از راه هایی که می توانیم این کار را انجام دهیم استفاده از ارائه دهندگان میزبانی وب سبز است.

birhosting greenweb1

۵ بهترین شرکت میزبانی وب سبز در سال ۲۰۲۱

GreenGeeks.com

GreenGeeks ردپای کربن خود را از طریق گواهینامه های انرژی تجدیدپذیر (REC) جبران می کند. آنها با بنیاد زیست محیطی Bonneville همکاری می کنند تا مصرف انرژی سالانه خود را محاسبه کنند و سپس سه برابر این مقدار را در REC خریداری کنند تا انرژی تجدیدپذیر دوباره به شبکه ملی بازگردانده شود. علاوه بر این، آنها با بنیاد One Tree Planted کار می کنند تا هر بار که یک حساب میزبانی جدید دریافت می کنند، یک درخت بکارند. در نهایت، آنها از درایوهای حالت جامد (SSD) استفاده می کنند که نسبت به هارد دیسک های سنتی از نظر انرژی کارآمدتر و سریعتر هستند.

GreenGeeks چندین طرح میزبانی مختلف از جمله میزبانی اشتراکی، وردپرس، فروشنده و مدیریت VPS را ارائه می دهد. برنامه های آنها یک نام دامنه رایگان، پشتیبان گیری رایگان و خدمات مهاجرت وب رایگان ارائه می دهد.

علاوه بر این، سرورهای GreenGeeks یکی از بهترین رکوردهای آپتایم را با میانگین آپتایم ماهانه ۹۹.۹٪ دارند. آنها همچنین سرعت متوسط ​​بارگذاری صفحه را ارائه می دهند.

birhosting greenweb2

میزبانی InMotion

InMotion در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با استفاده از یک سیستم خنک کننده طبیعی در مرکز داده LA خود کار می کند. این سیستم به کاهش مصرف انرژی تا ۷۰ درصد کمک می کند. این سیستم از فناوری پیشرفته Outside Air Cooling استفاده می کند که هوای گرم را از ساختمان خارج می کند و هوای خنک تری به ارمغان می آورد. علاوه بر این، با مشارکت ابتکار Tree for the Future، میزبانی InMotion در حال کار برای کاشت ۵۰۰۰ درخت در کشورهای در حال توسعه است.

میزبانی InMotion سه برنامه میزبانی مشترک را ارائه می دهد. این پلن ها دارای دامنه رایگان، پهنای باند نامحدود، فضای دیسک نامحدود و سازنده سایت هستند. این پیشنهاد همچنین با یک نسخه پشتیبان رایگان، ویژگی های امنیتی و دسترسی ۲۴/۷ به پشتیبانی آگاه از مشتری ارائه می شود.

میزبانی A2

به عنوان بخشی از ابتکار سبز خود، میزبانی A2 با CarbonFund.org، یک سازمان پیشرو در برابر تغییرات آب و هوا، شریک شده است. کار آنها شامل کاهش انتشار CO2، احیای جنگل ها و ارتقای بهره وری انرژی است.

سایر ابتکارات سبز مهم که توسط میزبانی A2 پذیرفته شده است عبارتند از:

کار از خانه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در طول رفت و آمد
زمانی که کارکنان مجبور به سفر هستند، کارپول کردن
تشویق به استفاده از لیوان قهوه به جای فنجان یکبار مصرف
استفاده مجدد از سخت افزارهای از کار افتاده به جای دفع آنها.

برنامه میزبانی مشترک آنها با فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود، گواهینامه SSL رایگان، ابزار سازنده سایت و خدمات مهاجرت رایگان وب سایت ارائه می شود. سایر ویژگی های چشمگیر شامل پشتیبانی دوستانه مشتری و ضمانت بازگشت پول در هر زمان است.

هاست آی پیج

ابتکار سبز iPage Hosting شامل خرید RECها برای جبران ردپای کربن آن است. بنابراین به ازای هر کیلووات ساعت انرژی مصرفی، آنها دو برابر این مقدار را در REC می خرند و این انرژی وارد شبکه سراسری می شود.

برنامه‌های میزبانی iPage با تخفیف‌های تبلیغاتی سخاوتمندانه‌شان مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌شوند، که با آن می‌توانید یک برنامه مشترک با حداقل ۱.۹۹ دلار در ماه دریافت کنید. علاوه بر این، قیمت‌های تجدیدپذیر نسبتاً ارزانی دارند که از ۷.۹۹ دلار شروع می‌شود. با این حال، این موارد به قیمت زمان و سرعت انجام می شود، که باعث می شود iPage برای یک وب سایت بزرگ نامناسب باشد. بنابراین، آنها برای سایت های کوچک و شخصی مناسب هستند.

Hostgator

برای بیش از ۱۲ سال، Hostgator REC ها را از طریق ۳Degrees Inc. خریداری کرده است که منجر به جبران ردپای کربن آن در حدود ۱۳۰٪ شده است. این یکی از طولانی‌ترین طرح‌های میزبانی سبز در صنعت است. Hostgator همچنین با استفاده از سرورهایی با راندمان برق ۳۰ درصد در مراکز داده خود به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند.

برنامه های میزبانی مشترک Hostgator شامل یک نام دامنه رایگان برای یک سال، گواهینامه SSL رایگان، ابزارهای سایت ساز، نصب کننده وردپرس با یک کلیک و گواهی های تبلیغاتی است. علاوه بر این، آنها یک تیم پشتیبانی مشتری آگاه دارند که ۲۴/۷ از طریق چندین کانال در دسترس است.

birhosting greenweb3

نتیجه گیری

انتقال میزبانی وب خود به یک میزبان سبز به کاهش ردپای کربن شما کمک می کند. با این حال، شما نمی خواهید سازگاری با محیط زیست را فدای عملکرد کنید. شما هنوز به یک ارائه دهنده با خدمات میزبانی استثنایی نیاز دارید. بنابراین، هنگام جستجوی بهترین شرکت‌های میزبانی وب سبز، به دنبال آن‌هایی باشید که بین طرح‌های میزبانی سبز و خدمات میزبانی وب خود تعادل برقرار کنند.


پست های توصیه شده