مقایسه برنامه canva با canva pro

مقایسه برنامه canva با canva pro
توسط

در سال‌های اخیر، برنامه Canva دنیای طراحی را دگرگون کرده است. این برنامه، یک پلتفرم طراحی بوده که برای همه (حتی کسانی که خود را خلاق نمی‌دانند) قابل دسترس و استفاده خواهد بود.

اگرچه ویژگی‌های زیادی در نسخه رایگان برنامه کانوا (Canva) وجود دارد، اما برای استفاده کامل از تمام ویژگی‌های این برنامه، توصیه می‌شود تا از نسخه Canva Pro استفاده کنید. اما چه ویژگی‌هایی با ارتقا این برنامه قابل استفاده خواهد شد؟ آیا نسخه پریمیوم Canva ارزش هزینه دارد؟ در نسخه پریمیوم چه ویژگی‌هایی نهفته‌ است؟ ما در این مقاله، نسخه رایگان و پولی آن را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

ویژگی‌های نسخه رایگان برنامه کانوا (Canva)

پلتفرم‌های مختلف طراحی، همیشه نسبت به نسخه رایگان برنامه‌ی خود ادعا دارند اما چند ویژگی جزئی بیشتر ندارند، اما برنامه کانوا (Canva) در واقع شامل یک نسخه رایگان بوده که شما را مجبور به ارتقا برنامه به پریمیوم نمی‌کند.

با نسخه رایگان برنامه کانوا (Canva)، به بیش از ۲۵۰۰۰۰ الگو، ۲۰۰۰۰۰ عکس و ۵۷۰۰۰ طرح‌های گرافیکی دسترسی خواهید داشت. این ویژگی‌ها برای شروع طراحی کافیست و شما را قادر می‌سازد تا انواع طرح های مختلف و حرفه‌ای را خلق کنید.

علاوه بر دسترسی به هزاران ویژگی رایگان، ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای حفظ دیتا خود دریافت خواهید کرد و می‌توانید با ایجاد چند فولدر، طرح های خود را سازماندهی کنید.

ویژگی‌های نسخه پریمیوم (Canva Pro)

اگر فکر کردید که نسخه رایگان برنامه Canva مناسب شماست، پیشنهاد می‌کنیم تا ویژگی های نسخه پریمیوم را نیز بخوانید.

در نسخه پریمیوم، علاوه بر دسترسی به همه موارد فوق، می‌توانید از بیش از ۴۵۰۰۰۰ قالب، ۷۵ میلیون عکس، فایل صوتی، فیلم و ۳۰۰۰ فونت مختلف استفاده کنید.

همچنین با برنامه Canva Pro، می‌توانید از گزینه‌های ادیت پیشرفته عکس از جمله ابزار حذف پس‌زمینه کانوا نیز استفاده کنید. فضای ذخیره‌سازی شما به ۱۰۰ گیگابایت ارتقا یافته و فضای زیادی برای آپلود فایل‌های خود در اختیار خواهید داشت. می‌توانید نسبت به نیاز خود، هر تعداد پوشه برای سازماندهی طرح‌های خود بسازید.

مقایسه نسخه رایگان و نسخه پریمیوم: Canva Free و Canva Pro

ما در جدول زیر، تفاوت‌های برنامه Canva Pro را با نسخه رایگان Canva نوشته تا در یک نگاه کلی بتوانید بیشترین اطلاعات را در مورد آن دریابید.

 نسخه رایگاننسخه پریمیوم
اشتراک ماهانه$۱۲.۹۹/ماهانه , $۱۱۹/سالانه
Templatesحدود ۲۵۰,۰۰۰۴۲۰,۰۰۰+
طرح‌های گرافیکیحدود ۳۰۰,۰۰۰۷۵ میلیون
فونت ها۱۷۰۰۳۰۰۰, به علاوه امکان آپلود فونت دلخواه
انیمیشندسترسی به شش افکت انیمیشنیطراحی کامل از افکت‌های انیمیشنی با فرمت‌های  GIF و MP4
One-click design magic resizeندارددارد
ابزار حذف پس زمینهندارددارد
Brand Kitsنداردتا ۱۰۰ عدد با فونت، لوگو و پالت رنگ
فولدرهادو فولدربدون محدودیت
Schedulerندارددارد
Canva Teamsدارددارد
حافظه ذخیره‌سازی۵GB۱۰۰GB
دانلود با کیفیت دلخواهندارددارد
SVG Downloadsندارددارد
پشتیبانیبا استفاده از راهنما‌ها و دستور‌العمل‌های نوشتاریپشتیبانی مستقیم به صورت شبانه‌روزی

 

کدام نسخه برنامه Canva را انتخاب کنید

باید نسبت به میزان استفاده و نحوه استفاده از برنامه طراحی، تصمیم بگیرید که کدام نسخه از برنامه Canva برای شما بهتر است. اگر به دنبال طراحی چند پوستر جالب، یا فایل‌های تجاری مثل کارت ویزیت خودتان هستید، نسخه رایگان حتی بیشتر از نیازهای شما می‌تواند مفید باشد.

اما اگر در زمینه بازاریابی کار می‌کنید و یا قصد دارید تا از برنامه Canva به عنوان نرم‌افزار طراحی برای کار خود استفاده کنید، مطمئنا بهتر است آن را ارتقا دهید تا دسترسی بیشتری به ویژگی‌های مختلف آن داشته باشید.

آیا نسخه پریمیوم (Canva Pro) ارزش خرید دارد؟

با در نظر گرفتن همه جزئیات، برای کسانی که به دنبال پیشرفت در ساخت طرح‌های خلاقانه خود هستند، نسخه پریمیوم (Canva Pro) بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اگرچه انسان‌ها چیز‌های رایگان را دوست دارند، اما در نسخه رایگان نمی‌توانید با همه ویژگی‌های نسخه پریمیوم دسترسی داشته باشید. اگر برنامه Canva با همین سرعت به ابتکارات خود ادامه دهد، باید انتظار ویژگی‌های بهتر و بیشتری را از این برنامه داشته باشیم.

در پایان، ارزش خرید نسخه پریمیوم (Canva Pro)، به این بستگی دارد که برای چه کاری و چند ساعت از این پلتفرم استفاده می‌کنید.

 


پست های توصیه شده