سئو کلاه خاکستری

BirHosting gray seo index
توسط

تکنیک های سئو کلاه سفید بسیار زمانبر است!

در مقابل اگر بخواهید راهکارهای غیرقانونی که با سرعت بیشتری شما را به صفحات اول میرسانند را روی وب سایت تان پیاده کنید، احتمالا گوگل متوجه استفاده شما از سئو کلاه سیاه شده و سریعا جریمه تان میکند.

در وسط این ۲ دسته سئو، یک سری راهکار هستند که در واقع غیر قانونی اند و با سرعت بیشتری شما را به نتایج اول میرسانند، اما از طرفی گوگل هنوز توانایی تشخیص آنها را ندارد پس سایت هایی که به شکل چراغ خاموش از آنها استفاده میکنند را جریمه نمیکند. اینها دقیقا همان راهکارها و تکنیک های سئو کلاه خاکستری هستند.

این تکنیک ها به شما کمک میکنند مزیت های سئو کلاه سفید و سیاه را داشته باشید و از معایب هر دو آنها شانه خالی کنید. یعنی در عین اینکه با سرعت بیشتری حرکت میکنید، جریمه هم نمیشوید!

BirHosting gray seo

ترفندهای سئو کلاه خاکستری

خرید دامنه

دامنه‌های منقضی شده زیادی وجود دارند که می‌توانید آنها را خریداری کنید، ولی باید در نظر داشته باشید که مطالب موجود در این دامنه‌ها با مطالب سایت شما مرتبط باشند. همچنین باید تحقیق کنید که این دامنه‌ها قبلا از جانب گوگل جریمه نشده باشند.

ساخت حساب شبکه‌های اجتماعی

در این روش در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر، لینکدین و … چند حساب جعلی می‌سازید و سپس به عنوان فعالیت در این شبکه‌ها به سایت خود لینک می‌دهید.

طراحی مجدد سایت

یکی دیگر از ترفندهای سئو کلاه خاکستری طراحی مجدد سایت است. با طراحی مجدد سایت مجبور به تغییر کدها و دستورات خواهید شد و این تغییرات باعث می‌شود گوگل آن‌ها را به عنوان محتوای جدید شناسایی کند و ارزش جدیدی برای آن‌ها قائل شود.

کامنت گذاشتن

منظور نوشتن نظرات خود در دیگر سایت‌ها است. با انجام این کار می‌توانید به سایت خود لینک دهید این کار به مرور زمان از جانب گوگل جریمه به همراه خواهد داشت.

راه‌های دیگری هم برای سئو کلاه خاکستری وجود دارد. مثلا پرداخت هزینه به کسانی که حاضر هستند مقالات انتقادی روی سایت شما بنویسند یا خرید بک لینک، راه دیگری است که در آن شما با پرداخت هزینه به دیگر سایت ها، از آن‌ها می‌خواهید که برای شما در سایت خودشان لینک‌سازی کنند.

مواردی که گفته شد، تنها بعضی از ترفندهای رایج سئو کلاه خاکستری است. این کار بسیار حساس و پیچیده است و به راحتی نمی‌توان آن را انجام داد. بهتر است سئو سایت خود را به افراد متخصص بسپارید یا روش‌های کلاه سفید را بیاموزید و منتظر باشید سایت از راه طبیعی پیشرفت کند.

اهمیت gray hat سئو

به طور خلاصه، اهمیت تکنیک های کلاه خاکستری در این خلاصه میشود که میتوانید به کمک شان، با هزینه کم، زمان اندک و ریسک پایین، به صفحات اول برسید.

در واقع اگر بخواهید خیلی کلاه سفید فعالیت کنید، مجبورید زمان زیادی را برای رسیدن به صفحات اول طی کنید. در بعضی حیطه ها شاید بیشتر از چند سال زمان! از آنطرف اگر بخواهید به سراغ کلاه سیاه ها بروید، احتمالا بعد از مدت کوتاهی دچار پنالتی گوگل شده و کل کسب و کار اینترنتی تان از بین میرود.

اما مزیت gray hat seo این است که میتوانید با کمترین ریسک و بیشترین سرعت، سایت خودتان را به صفحات اول برسانید.

BirHosting gray seo2

آموزش تکنیک های کلاه خاکستری سئو

۱. محتوای آپدیتی بنویسید
۲. خرید سوشیال سیگنال
۳. لینک سازی خارجی کنید
۴. برای لینک سازی خارجی، سایت بسازید!
۵. pbn بسازید
۶. طراحی دوباره سایت
۷. از کامنت ها کمک بگیرید
۸. رپورتاژ بخرید
۹. تکنیک کلاه خاکستری لینک سازی چند گره ای
۱۰. پست مهمان بنویسید
۱۱. تبلیغات
۱۲. سئو چند کلمه کلیدی در یک صفحه!
۱۳. نظرات مثبت در نقشه گوگل کسب و کار
۱۴. ثبت دامنه خاص و سئوی آن
۱۵. منشن بدون لینک


پست های توصیه شده