بهترین گجت های گیمینگ موبایل

بهترین گجت های گیمینگ موبایل
توسط

بازی های موبایلی با بازی هایی مانند Flappy Bird و Temple Run فاصله زیادی داشته است. در حالی که این عناوین را می‌توان به راحتی با یک انگشت شست بازی کرد. جدای از داشتن یک تلفن با قدرت کافی برای اطمینان از اجرای روان بازی های شما بدون آسیب رساندن به عمر باتری، نگاه کردن به بازار برای اینکه ببینید چگونه می توانید تجربه خود را افزایش دهید هرگز ضرری ندارد.

وقتی صحبت از بازی های موبایلی به میان می آید، چند لوازم جانبی وجود دارد که واقعا بازی شما را به سطح بالاتری می برد. چه از بازی خوب فورتنایت، کال آف دیوتی یا ماین کرافت لذت ببرید، هیچ یک از این بازی ها بدون کنترلر یا جوی استیک سازگار روی گوشی شما به راحتی قابل بازی نیستند.

کنترلر تلفن همراه

Razer Kishi ظرافت در سطح کنسول را هر کجا که بروید به ارمغان می آورد. این کنترلر که با سرویس های بازی Cloud از جمله Xbox Game Pass، Stadia و Steamlink سازگار است، به شما امکان می دهد تمام بازی های مورد علاقه خود و موارد دیگر را انجام دهید.

میله‌های انگشت شست آنالوگ قابل کلیک آن، دقت و راحتی بیشتری را در بازی به شما می‌دهند، بنابراین می‌توانید بدون عرق کردن به آن‌ها شلیک کنید. برخلاف اکثر کنترلرهای بازی موبایل، از آنجایی که مستقیماً به درگاه شارژ گوشی شما متصل می‌شود، دیگر نگران هیچ تاخیری نخواهید بود.

از طرف دیگر، Backbone One یک گزینه جهانی عالی است که ظاهر و حس یک کنترلر Xbox یا PlayStation را دارد. 

عینک هوشمند Razer Anzu

نه تنها این عینک فیلتر کننده نور آبی است، بلکه اگر دوست دارید یک گجت دو در یک باشد، Razer Anzu به عنوان یک جفت هدفون نیز عمل می کند. این آفتابی ها با داشتن صدای تاخیر کم، میکروفون داخلی و بلندگوها، لوازم جانبی مناسبی هستند که در بیرون از منزل هستید اما می خواهید فقط با وسایل ضروری سفر کنید. اگرچه آنها گران قیمت هستند، اما اگر می خواهید تجربه بازی های تلفن همراه خود را جذاب کنید، ارزشش را دارند.

خنک کننده گوشی  Razer Chroma

حتی با پخش مداوم Twitch برای ساعت‌ها، پشت تلفن شما می‌تواند شروع به سوختن کند. اما اگر بخواهید با پخش AAA مورد علاقه خود، آن را به Overdrive بفرستید، ممکن است کمی زودتر از زمان برنامه ریزی شده، یک تلفن جدید بخرید.

به هر حال، داغ شدن بیش از حد تلفن شما می‌تواند منجر به کاهش عملکرد و کاهش باتری شود که هر دو چیزهایی هستند که نمی‌خواهیم وقتی در اوج بازی خود هستیم ببینیم. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی این گیره خنک کننده گوشی بسیار مناسب است.

از یک هیت سینک استفاده می کند تا گرمای بیش از حد را از بین ببرد و طول عمر گوشی شما را افزایش دهد. در حالی که ممکن است تصور کنید که بستن یک فن مینی به گوشی هوشمندتان تجربه بازی‌های موبایلی شما را بسیار پر سر و صدا می‌کند، تعجب خواهید کرد اگر بدانید که صدای کمتری از این خنک‌کننده ریزر منتشر می‌شود.

هدفون بی سیم

در مورد برندهای بازی، Razer به خوبی خود را به عنوان یک ابزار قابل اعتماد برای لوازم جانبی تثبیت کرده است. درست مانند بسیاری از محصولات خود، هدفون های بی سیم Razer Hammerhead به تمام مشخصات و ویژگی هایی که در یک جفت هدفون بازی به دنبال آن هستید مجهز شده اند. دارای اتصال با تأخیر بسیار کم، درایورهای ۱۳ میلی متری، رابط لمسی، کنترل صوتی و جفت شدن خودکار سازگار با بلوتوث است. اوه، و در برابر آب مقاوم است.


پست های توصیه شده