بهترین هندزفری های بلوتوثی گیمینگ

بهترین هندزفری های بلوتوثی گیمینگ
توسط

استفاده از تجهیزاتی همچون موس، کیبورد و هدست گیمینگ، بدون شک برای کمک به گیمر برای افزایش تمرکز و دقت در هنگام بازی کردن خواهد بود. به همین دلیل معمولا گیمرها به خرید هدست‌های حرفه‌ای علاقه بسیار زیادی دارند. استفاده از هدست یا هندزفری گیمینگ بلوتوثی، به گیمر برای داشتن صدایی واضح و دقیق کمک بزرگی می‌کند.

بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی چه ویژگی‌هایی دارد؟

هندزفری گیمینگ علاوه‌ بر طراحی متفاوت، خاص و ارگونومیک برای استفاده طولانی، معمولا دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را برای استفاده در بازی‌ها بیش از پیش کارآمد می‌کند. بهترین هندزفری گیمینگ بلوتوثی در مقایسه با هندزفری‌‌های معمولی از قابلیت‌های به‌روزتری در انتقال داده‌های صوتی برخوردار هستند.

همین قابلیت‌ها است که باعث می‌شود تمام جزئیات صدای بازی را به راحتی تشخیص دهید و به یک برتری در برابر حریف‌های خود دست پیدا کنید. کیفیت صدا بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل در هنگام خرید یک هندزفری گیمینگ بلوتوثی است. هندزفری‌های گیمینگ بلوتوثی شما را از شر سیم‌ راحت خواهند کرد. اما باید به میزان شارژدهی هندزفری، شارژدهی کیس آن و میزان زمان لازم برای شارژ شدن توجه کنید.

از دیگر عوامل بسیار مهم در هندزفری گیمینگ میزان تاخیر (Latency) ‌آن است. این تاخیر هرچه بیشتر باشد صدای اتفاقات را دیرتر خواهید شنید و اختلافی قابل توجه بین صدا و تصویر به وجود می‌آید. کدک صوتی نیز یک المان مهم هنگام انتخاب یک هندزفری گیمینگ است. برای رمزگذاری فشرده‌تر و انتقال باکیفیت‌تر داده‌های صوتی از کدک‌های AAC و aptX استفاده می‌شود. این کدک‌ها برای رمزگذاری داده‌های صوتی بروزتر هستند و در نتیجه کیفیت صدایی که پخش می‌کنند بسیار بالاتر از دیگر نمونه‌ها است.

 Black Shark T2 Lucifer

شیائومی (Xiaomi) به سرعت توانست جایگاه بسیار خوبی در میان مردم به دست آورد. دلیل آن هم استفاده از امکانات گسترده در محصولات خود به همراه قیمت پایین آن‌ها بود. پس از موفقیت‌های بسیار زیاد این کمپانی حالا یک محصول بسیار جذاب با نام Black Shark T2 Lucifer را به بازار عرضه می‌کند که یک هندزفری گیمینگ بلوتوثی، با قیمت مناسب است.

ا قیمت حدودا ۱.۷ میلیون تومان می‌توان یک محصول از برند شیائومی، و با ارزش خرید بسیار بالا را خریداری کرد. این مدل بلوتوثی که از بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم است، دارای تاخیر بسیار پایین ۴۵ میلی‌ ثانیه‌ای است که برای بازی کردن کمک بسیار مناسب است. درایورهای آن ۱۰ میلی‌متری هستند و فرکانس پاسخ‌دهی این هندزفری بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

همچنین طراحی این محصول به نحوی صورت گرفته تا بتوان چند ساعت بدون مشکل از آن استفاده کرد. بلوتوث نخسه ۵.۲ می‌تواند در فضای باز برد ۱۰ متری داشته باشد. با هربار شارژ می‌توانید تا ۵ ساعت از آن‌ها استفاده کرد. با استفاده از کیس، این محصول تا ۲۰ ساعت همراه شما خواهد بود. این محصول دارای گواهی IPX5 نیز هست و در برابر رطوبت مقاومت دارد.

 Outlier Air V2

احتمالا شما هم برند کریتیو (Creative) را با کارت صداهای بسیار با کیفیت می‌شناسید. این کمپانی با موفقیت در ساخت کارت صداهای فوق‌العاده جذاب و همچنین هدست‌های گیمینگ بسیار با کیفیت، و استفاده از تکنولوژی‌های بروز در کنار قیمت مناسب، حالا به سراغ هندزفری گیمینگ بلوتوثی رفته و محصولی بسیار مناسب را عرضه می‌کند.

 

قیمت این محصول در بازار کشور حدود ۳ میلیون تومان است و ظاهری ساده اما بسیار شیک و زیبا دارد. در این هندزفری گیمینگ از درایورهای ۵.۶ میلی‌متری، با فرکانس پاسخ دهی بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز استفاده می‌شود و از کدک‌های aptX ،AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. هندزفری Outlier Air V2 همچنین دارای تکنولوژی SuperX-Fi نیز هست که برای شما صدای ۳ بعدی را تولید می‌کند.

بلوتوث نسخه ۵ به شما اطمینان می‌دهد که بتوانید با سرعت به این گدجت متصل شوید و حتی تا ۱۰ متر بدون قطع اتصال از آن فاصله بگیرید. این هندزفری گیمینگ می‌تواند با در نظر گرفتن کیس تا ۲۴ ساعت شما را همراهی کند که مقدار بسیار مناسبی است. کنترل این محصول به صورت لمسی است و از گواهی مقاومت در برابر رطوبت IPX5 برخوردار است.

Hammerhead True Wireless X

کمپانی ریزر (Razer) یکی پرطرفدارترین برندهای ساخت تجهیزات جانبی گیمینگ است. بدون شک محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برند و همواره مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرند. محصول Hammerhead True Wireless X از ریزر، یکی از بهترین هندزفری‌های گیمینگ بلوتوثی در بازار به شمار می‌رود.

 

این محصول که بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم در رده‌ی اقتصادی است، با قیمت حدودا ۳.۸ میلیون تومانی یک هندزفری گران قیمت اما بسیار با کیفیت و زیبا محسوب می‌شود. کیفیت ساخت همان‌طور که از این برند انتظار داریم بالا است و به شما حس یک محصول بالارده را می‌دهد. تنها نقطه ضعف این محصول طراحی آن محسوب می‌شود که برای همه گوش‌ها مناسب نیست. این هندزفری با فرکانس پاسخ‌دهی بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز دارای امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۹۱ دسی‌بل است.

محصول Hammerhead True Wireless X دارای بلوتوث نسخه ۵.۲ بوده و دارای ویژگی‌های بسیار جذاب دیگری نیز دارد. از جمله این امکانات باید به لوگوی ریزر با نورپردازی بسیار زیبا اشاره کرد. همچنین باتری این محصول شما را شگفت‌زده می‌کند. شما می‌توانید تا ۲۴ ساعت (۶ ساعت و تا ۱۸ ساعت اضافه به همراه کیس) با این محصول به بازی کردن بپردازید. با وجود نداشن نویز کنسلینگ، حالت گیم مود آن واقعا عملکرد خوبی دارد و تاخیر آن به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

 OnePlus Buds E501A

وان پلاس (OnePlus) یکی از برندهایی است که همواره آن را با ساخت گوشی‌های موبایل با کیفیت می‌شناسیم. این برند در ساخت هندزفری نیز فعالیت می‌کند و اگر به دنبال یک هندزفری گیمینگ بلوتوثی هستید این برند برای شما محصول OnePlus Buds E501A را در نظر دارد.

با قیمت حدودا ۳.۷ میلیون تومان می‌توانید این محصول جذاب از برند وان پلاس را تهیه کنید. کمپانی وان پلاس سعی کرده تا طراحی این محصول به راحت‌ترین شکل ممکن باشد. تا حدودی این طراحی موفق بوده و می‌توان از آن به مدت چند ساعت و بدون خستگی استفاده کرد. از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول باید به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم.

این محصول نیز از بلوتوث ورژن ۵ استفاده می‌کند و برد آن حدود ۱۰ متر است. این هندزفری دارای درایورهای ۱۳ میلی‌متری است. همچنین با ۱۰ دقیقه شارژ کردن ، می‌تواند تا ۲ ساعت شما را همراهی کند. با شارژ کامل می‌توانید تا ۳۰ ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. برای کنترل موسیقی و حتی مکالمه، بر روی ایرفون‌ها کنترلر لمسی قرار دارد تا با یک لمس ساده، عملکرد مورد نظر اعمال شود.

MDI Sound Wave TTUO 300

جی‌بی‌ال (JBL) نامی آشنا برای همه علاقه‌مندان به لوازم صوتی به شمار می‌رود، و یک کمپانی بسیار نام‌دار در این زمینه است. محصولات این کمپانی در کنار ارائه صدای فوق‌العاده شفاف و رسا از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. یکی از محصولات بسیار جذاب و مناسب این کمپانی، MDI Sound Wive TTUO 300 نام دارد که برای گیمینگ نیز یک نمونه مناسب محسوب می‌شود.

قیمت این محصول در بازار کشور حدودا ۴ میلیون تومان است و کیفیت بالا و ظاهری جذاب، با رنگ‌های متنوع در آن دیده می‌شود. طراحی این هندزفری گیمینگ بسیار مناسب است و در طولانی مدت آسیبی به گوش شما وارد نمی‌شود. فرکانس پاسخ‌دهی این محصول بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. وزن هر ایرفون نیز ۷.۷ گرم خواهد بود.

بلوتوث این محصول نسخه ۵ است تا با سرعت هرچه بیشتر بتوانید با دستگاه مورد نظر به آن متصل شوید. همچنین به دلیل استفاده از نسخه ۵ بلوتوث شما می‌توانید تا ۱۰ متر دورتر از دستگاه خود به آن متصل بمانید. میزان شارژدهی این محصول حدودا ۶ ساعت است و کیس آن برای شارژ شدن به صورت کامل به ۲ ساعت زمان نیاز دارد.


پست های توصیه شده