بهترین نرم افزار های یادداشت و نکته برداری

birhosting-article-Best_note_taking_apps
توسط
birhosting-article-Best-Note-Taking-Softwares

یادداشت برداری صرفاً نوشتن تمام آنچه که می شنوید نیست. یادداشت برداری به معنای یادآوری اطلاعاتی است که در صورت یادداشت نشدن از ذهن می روند.

birhosting-article-Best-Note-Taking-Softwares

چرا نرم افزار های یادداشت برداری؟

"اصلا چرا به نرم افزار های یادداشت برداری نیاز دارید؟ نمیتوانید آن ها را روی کاغذ بنویسید؟"
ما اکنون در عصر اطلاعات زندگی می کنیم که متأسفانه، از دست دادن اطلاعات روزانه را بسیار آسان کرده است و ممکن است اطلاعاتی را که یادداشت کرده اید از دست بدهید. اینجاست که اپلیکیشن های یادداشت برداری مفید هستند.

لیستی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادداشت برداری:

۱. ProofHub

ProofHub فقط یکی از آن برنامه های معمولی یادداشت برداری یا یک سیستم مدیریت فایل ساده نیست. این نرم افزار بیشتر یک نرم افزار مدیریت پروژه و همکاری تیمی همه در یک است که یادداشت برداری یکی از قابلیت های اصلی آن است.
استفاده از ویژگی Notes در ProofHub آسان است و برای یادداشت تقریباً تمام اطلاعات مهم مرتبط با یک پروژه عالی است. می توانید گزارشی دقیق از جلسات روزانه خود داشته باشید و تمام ایده های خود را به صورت ایمن ذخیره کنید. یکی از بهترین چیزها در مورد یادداشت های ProofHub این است که می توانید آنها را مستقیماً با شخص دیگری به اشتراک بگذارید و حتی به آنها اجازه دهید در آن یادداشت ها مشارکت کنند.
به عنوان یک برنامه یادداشت برداری، ProofHub ایجاد یادداشت برای تقریباً هر چیزی را آسان می کند. می توانید به هر نوت رنگ خاصی اختصاص دهید تا به راحتی قابل شناسایی باشد. علاوه بر این، می‌توانید نظرات اضافه کنید، فایل‌ها را به یک یادداشت پیوست کنید، و چندین یادداشت را با هم در یک نوت‌بوک ذخیره کنید تا همه چیز به‌خوبی سازماندهی شوند.
به غیر از یادداشت برداری، می توانید جنبه های مختلف مدیریت پروژه و همکاری تیمی را نیز با استفاده از ProofHub انجام دهید. می‌توانید از گردش‌های کاری و تابلوهای سفارشی استفاده کنید، چندین کار با ددلاین ایجاد کنید، آن‌ها را به اعضای تیم خود اختصاص دهید و نقش‌ های سفارشی را تعریف کنید. سایر نکات برجسته ProofHub شامل ردیابی زمان، گزارش های پروژه سفارشی، پیام رسانی فوری و چت گروهی، و اعلان های بلادرنگ برای همه چیزهایی است که در پروژه های مختلف اتفاق می افتد.

birhosting-article-proofhub

۲. Evernote

با استفاده از Evernote، می‌توانید همه چیز از افکار و ایده‌ های شخصی گرفته تا پروژه‌ های تجاری را ذخیره کنید و بدانید که همیشه امن و مطمئن هستند و هر زمان که به آن‌ها نیاز داشتید به راحتی در دسترس هستند. Evernote به‌ عنوان یکی از بهترین برنامه‌ها برای یادداشت‌ برداری رتبه‌بندی می‌شود، Evernote به صورت خودکار در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شود و می‌ توانید هر کسی را برای همکاری در هر چیزی که در ذهنتان است دعوت کنید. این برنامه یادداشت برداری همه کاره دارای طیف وسیعی از راه حل های متناسب با نیاز شما است.

birhosting-article-Evernote

۳. Bit.ai

در Bit، می‌توانید فضاهای کاری در اطراف پروژه‌ها، تیم‌ ها و بخش‌ ها ایجاد کنید تا یادداشت‌ ها و اسناد خود را مرتب نگه دارید. این فضاهای کاری روان هستند بنابراین یادداشت ها، اسناد مشترک و کارهای منتشر شده شما می توانند در جریان کار سازمان شما حرکت کنند. بهترین قسمت آن این است که می‌ توانید در زمان واقعی روی یادداشت‌ هایی که از طریق چت، نظرات درون خطی، منشن‌ ها و موارد دیگر ایجاد می‌کنید، طوفان فکری کنید و با آنها همکاری کنید.
علاوه بر این، با ویرایشگر تمیز و مینیمالیستی Bit، می توانید یادداشت های خود را با افزودن سرصفحه، پاورقی، چک لیست، لیست های شماره گذاری شده و موارد دیگر به سرعت قالب بندی کنید. حتی می توانید یادداشت های خود را از نظر بصری با جاسازی تصاویر، صفحات گسترده، فیلم ها، فایل های GIF و موارد دیگر غنی کنید. در مجموع، بیت قطعا تجربه ای بی نظیر از مستندسازی و یادداشت برداری را به شما می دهد.

birhosting-article-Bit

۴. Nifty

Nifty به شما این امکان را می‌ دهد که بین چت‌ها، کارها، اسناد، تقویم‌ ها و ابزارهای جلسه جا به‌ جا شوید. میتوانید تیم و مشتریان خود را در یک برنامه ساده و در عین حال قدرتمند گرد هم بیاورید. تعیین اهداف و جدول زمانی با خودکار کردن پیشرفت در حین تکمیل کارها بسیار آسان است.
می‌توانید با استفاده از نمایه های Kanban، List و Swimlane، کار روزانه را با سطح بالایی از جزئیات سازماندهی، اولویت‌ بندی و مدیریت کنید. به اعضا امکان به اشتراک گذاری ایده ها، نهایی کردن مشخصات و جمع آوری بازخورد در زمان واقعی با چت ها و جلسات Zoom با یک کلیک بدهید.
همچنین می توانید برای پروژه های خود اسناد و یادداشت هایی ایجاد کنید و با هرکسی به اشتراک بگذارید. Nifty همچنین به صورت بومی با Google Docs ادغام می شود. می‌ توانید با دسترسی به گزارش‌ های خودکار پیشرفت در تمام پروژه‌ ها و فعالیت‌های تیمی خود برای اطمینان از وضوح عملیاتی، بارهای کاری را به راحتی متعادل کنید.

جزئیات پیوست

birhosting-article-Nifty

۵. ClickUp

ClickUp یک پلتفرم مدیریت پروژه است که برای افزایش بهره وری شما ساخته شده است. ویژگی Notepad آن به شما کمک می کند هر فکری را به یک آیتم عمل تبدیل کنید. یادداشت های خود را با استفاده از ویرایش متن غنی سفارشی کنید، یا کارهای خود را با استفاده از چک لیست پیگیری کنید تا یادداشت های خود را برای زمانی که بعداً به آنها نیاز دارید سازماندهی کنید.
با یک کلیک، هر یادداشتی را به یک کار تبدیل کنید و به تخته‌ های سفید، داشبورد، اهداف، گردش‌ های کاری سفارشی، ردیابی زمان، چت‌ ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. اگر یادداشت های شما بیش از حد طولانی شود، اسناد کلیک آپ وجود دارد. اسناد برای استفاده شخصی یا همکاری عالی هستند و متناسب با نیازهای شما قابل تنظیم هستند.
بهترین بخش در مورد ClickUp این است که تمام انواع مختلف یادداشت های شما را در یک مکان واحد متمرکز می کند که در هر دستگاهی قابل دسترسی است. به جای پریدن بین برنامه ها برای یافتن یادداشت، هر یادداشتی را از هر دستگاهی بدون دردسر جستجو کنید.

۶. Slite

با Slite، می توانید به راحتی اطلاعات را با تیم خود به اشتراک بگذارید و در مورد آنها همکاری کنید. با رابط کاربری همه کاره و کاربرپسند Slite پیگیری کنید که تیم شما روی چه وظایفی کار می کند. بررسی کنید و بازخورد بدهید تا مطمئن شوید که پروژه شما در جهت درست پیش می رود. ساختار Slite به شما دید واضحی از اسناد می دهد تا بتوانید به راحتی آنها را سازماندهی و مکان یابی کنید.

birhosting-article-Slite

۷. Notion

همکاری در یادداشت ها با Notion بسیار آسان است. این ابزار خاص به شما این امکان را می‌ دهد تا در یک فضای کاری تمیز و نامرتب بنویسید، برنامه شخصی خود را ایجاد کنید، وظایف خود را با استفاده از چندین نما برنامه‌ریزی کنید و صفحات گسترده و پایگاه‌ های داده را برای ضبط همه چیز ایجاد کنید. Notion مجموعه ای عالی از ویژگی ها و همکاری در زمان واقعی را ارائه می دهد. این به تیم ها اجازه می دهد تا به اشتراک بگذارند، نظرات ارسال کنند، وظایف را تعیین کنند و یادآوری ها را تنظیم کنند. این برنامه یادداشت برداری شیک و پیچیده، برنامه های کاری روزمره را در یک برنامه ترکیب می کند.

birhosting-article-Notion

۸. Zoho Notebook

Zoho Notebook یک برنامه یادداشت برداری کاملا رایگان است که به تیم ها اجازه می دهد تا یادداشت ها و نوت بوک های نامحدودی را در فضای ابری ایجاد کنند. علاوه بر یادداشت برداری، Zoho Notebook یک برنامه عالی برای همکاری است همچنین ذخیره و به اشتراک گذاری اطلاعات را آسان، سریع و قابل مدیریت می کند.


birhosting-article-Zoho-Notebook

۹. Dropbox Paper

Dropbox Paper یک فضای کاری اسناد آنلاین است که در آن می توانید تمام متون، رسانه و فایل های نمایشی خود را در یک مکان سازماندهی کرده و نمایش دهید. کاربران به راحتی می توانند با دیگران همکاری کنند و از هر کجا به اسناد شما دسترسی داشته باشند. می‌توانید تصاویر، فایل‌های PDF، ویدیوها، فایل‌های صوتی، صفحات گسترده و بیش از ۱۷۵ نوع فایل دیگر را مستقیماً در اسناد خود بکشید و رها کنید.

birhosting-article-Paper-Dropbox

۱۰. Simplenote

از طریق این نرم افزار می‌ توانید یادداشت‌های خود را با استفاده از برچسب‌ها دسته‌ بندی کنید، که سازماندهی یادداشت‌ها و یافتن آنها را در آینده آسان می‌کند. این ابزار یادداشت برداری بین پلتفرمی، ساده ترین راه برای ایجاد یادداشت ها و لیست کارهای انجام شده، گرفتن ایده ها و موارد دیگر را به کاربران ارائه می دهد. همچنین در تمام دستگاه های شما به صورت رایگان همگام می شود.

birhosting-article-Simplenote

یک برنامه یادداشت برداری عالی چه ویژگی هایی دارد؟


هنگامی که به دنبال یک برنامه یادداشت برداری قدرتمند هستید، احتمالاً به دنبال یک برنامه عالی هستید که بتوانید به آن وابسته باشید. بهترین برنامه های یادداشت برداری، کار یادداشت اطلاعات را در هر کجا که هستید بسیار ساده و آسان می کنند.
در حالی که برنامه های زیادی برای یادداشت برداری وجود دارد، تعداد کمی از آنها ترکیب مناسبی از عملکرد، کارایی و مقرون به صرفه بودن را به شما ارائه می دهند.
به یاد داشته باشید، ابزار یادداشت برداری بی نقص جهانی وجود ندارد و هیچ برنامه ای تمام کار را برای شما انجام نمی دهد. با این حال، برخی از ویژگی های ضروری وجود دارد که بهترین ابزارهای یادداشت برداری باید به کاربران خود ارائه دهند.


۱. در چندین دستگاه کار می کند.
چه در خانه، چه در محل کار یا در حال حرکت، روی دسکتاپ یا تلفن همراه بتوانید یادداشت برداری کنید، یک برنامه یادداشت برداری خوب در همه دستگاه ها بدون هیچ گونه اشکالی کار می کند. شما می توانید به تمام اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این یادداشت ها (صفحه وب، تصویر، نقل قول ها و غیره) در چندین دستگاه دسترسی داشته باشید، حتی اگر آنها را در یک دستگاه ذخیره کرده باشید.


۲. تضمین حریم خصوصی کاربران
یادداشت های کاربران می تواند حاوی اطلاعات شخصی باشد که ممکن است حساس هم باشند. یادداشت برداری عالی برای همگام سازی یادداشت های برنامه با رمزگذاری سرتاسر، که به شما امکان می دهد از رمز عبوری استفاده کنید که هرگز به برنامه ارسال نمی شود. هنگام استفاده از آنها باید مطمئن باشید که اطلاعات ذخیره شده در آنها کاملاً ایمن است.


۳. پشتیبانی از انواع مختلف یادداشت ها
بهترین ابزارهای یادداشت برداری از فرمت های مختلف به جز متن، مانند تصاویر، صدا، اسناد اسکن شده، صفحات وب بریده شده و چک لیست ها پشتیبانی می کند.


۴. قابلیت سازماندهی
یک برنامه یادداشت برداری عالی به شما امکان می دهد به راحتی انواع مختلف یادداشت ها را در پوشه ها و زیر پوشه ها سازماندهی کنید. می‌توانید آن‌ها را خصوصی نگه دارید، فایل‌ها را پیوست کنید، هوشمندانه‌تر روی آن‌ها همکاری کنید، و آنها را در نوت‌بوک‌ها در یک مکان ذخیره کنید. می توانید نظرات اضافه کنید، فایل ها را پیوست کنید و یادداشت ها را در قالب PDF دانلود کنید.


۵. یادداشت های قابل جستجو
با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با جستجوی پیشرفته می توانید به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستید در یادداشت ها بیابید.


۶. ارزش برای پول
یک برنامه یادداشت برداری عالی به ازای هر دلاری که برای آن خرج می کنید به شما کمک می کند. آنها همچنین یک نسخه رایگان ارائه می دهند تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. نسخه های پولی معمولاً با مجموعه ای از ویژگی ها با قیمت مقرون به صرفه بسته بندی می شوند.


پست های توصیه شده