بهترین نرم افزار های پخش موسیقی در اندروید

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music
توسط

تعداد بی پایانی از برنامه های موسیقی در گوگل پلی وجود دارد، بنابراین یافتن بهترین برنامه متناسب با نیازهای شخصی شما می تواند چالش برانگیز باشد.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

نرم افزار های پخش کننده Audiophile

Neutron Music Player

پخش‌کننده موسیقی نوترون ممکن است به اندازه بسیاری از گزینه‌های موجود در این فهرست جذاب به نظر نرسد، اما یکی از بهترین برنامه‌های صوتی در سراسر جهان است. برای صدای با کیفیت عالی است و دارای ویژگی هایی مانند پشتیبانی از همه کدک های صوتی، اکولایزر پارامتریک، پخش بی نقص و هر ویژگی دیگری است که از یک برنامه موسیقی درجه یک صدا انتظار دارید. اگر چه رابط کاربری کمی قدیمی و ضعیف به نظر می رسد، اما فناوری پشت برنامه باعث درخشش این نسخه می شود.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

USB Audio Player PRO

بدون پشتیبانی گسترده از نوع فایل، یک پخش کننده با کیفیت بالا نخواهد بود. این پخش کننده موسیقی از WAV، FLAC، OGG، MP3، MQA، DSD، SACD ISO، AIFF، AAC، M4a، APE، CUE و WV پشتیبانی می کند. همچنین اگر ترجیح می دهید فایل ها را از سرورهای خانگی خود پخش کنید، از UPnP/DLNA نیز پشتیبانی می کند.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

نرم افزار های مناسب برای Stream

Spotify

Spotify سرویس پخش موسیقی واقعی در سراسر سیستم عامل ها است. این پلتفرم با کمک هوش مصنوعی پلی لیست هایی از علایق شما را ایجاد می کند. علاوه بر این همه می توانند پلی لیست ایجاد کنند و این پلی لیست ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

از آنجایی که Spotify تقریباً در همه جا وجود دارد، به ندرت با مشکلی مواجه خواهید شد که نتوانید به موسیقی خود دسترسی داشته باشید. این پلتفرم می تواند جایگزین بسیاری از پلیرهای رده بالا شود. به‌علاوه، اگر ترجیح می‌دهید هنگام استفاده از Spotify، به پادکست‌های زیادی هم میتوانید دسترسی داشته باشید.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

YouTube Music

اگر بیشتر به استفاده از Google علاقه دارید، احتمالاً از YouTube Music استفاده می کنید یا نام آن را شنیده اید.
دقیقاً مانند Spotify، پلی لیست های تولید شده به صورت خودکار در دسترس هستند و مطابق علایق شما تنظیم می‌شوند.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

پخش کننده های محلی

Poweramp

Poweramp همانقدر قدرتمند است که از نامش پیداست. همراه با پخش بسیاری از انواع فایل های موسیقی محلی، به شما امکان می دهد جریان های HTTP را از سایت هایی مانند Digitally Imported وارد کنید. علاوه بر این از Android Auto، Chromecast و Google Assistant پشتیبانی می‌کند.
اگر می‌خواهید با صدای بلند از تلفن خود به موسیقی گوش دهید، تنظیم Speaker (بلند) را در اکولایزر انتخاب کنید تا بهره را افزایش دهید و نتایج بلندی دریافت کنید.
یافتن آیتم منویی که به دنبال آن هستید، آسان است. اگر در حال برگزاری یک مهمانی هستید، می توانید از بین چندین تصویر متحرک که روی رابط ظاهر می شوند انتخاب کنید یا صفحه نمایش را به عنوان یک نمایشگر محیطی در اختیار بگیرید.
این پلتفرم یک برنامه قوی است که ویژگی های بیشتری در تنظیمات آن پنهان شده است. این برنامه به مدت ۱۵ روز رایگان است، بنابراین می توانید قبل از پرداخت ۵ دلار، تمام کارهایی که انجام می دهد را بررسی کنید.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

VLC

VLC برای اندروید یک پخش کننده صوتی کامل با پشتیبانی از انواع فایل های ویدئویی و صوتی از جمله MKV، MP4، FLAC و OGG است. علاقه‌مندان به رسانه می‌توانند به جریان‌های اینترنت، ISOهای DVD و اشتراک‌گذاری دیسک دسترسی داشته باشند. همچنین از صدای چند تراک و زیرنویس پشتیبانی می کند. یکی از اخطارهای کوچک این است که کنترل حرکات برنامه حساس است.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

پخش کننده های رایگان

Simple Music Player

این پلیر تمام ویژگی‌هایی را که از یک پخش‌کننده موسیقی قوی‌ که انتظار دارید، از جمله لیست‌های پخش، یک اکولایزر با تعدادی از پیش‌تنظیمات، سفارشی‌سازی رنگ، و ویجت پخش را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین یک دکمه جستجوی مفید برای واکشی آنچه به دنبال آن هستید وجود دارد و هر آهنگ جدیدی که دانلود می کنید به صف اضافه می شود.
Simple Music Player هیچ تبلیغی ندارد و از میان برنامه‌های ارائه شده در اینجا، کمترین مجوز را می‌خواهد. اما هیچ ادغام Google Cast برای آن وجود ندارد، بنابراین به روش دیگری برای ارسال موسیقی به بلندگوی هوشمند نزدیک نیاز دارید.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

Oto Music

اگر به دنبال چیزی هستید که واقعاً رایگان باشد، Oto Music باید در رادار شما باشد. این پخش کننده موسیقی با امکانات کامل زمان خواب، اکولایزر داخلی و انتخابی از پنج ویجت را ارائه می دهد. حجم برنامه کمتر از ۵ مگابایت است، کوچک است و استفاده از آن آسان است و طیف وسیعی از کدک های موسیقی را پشتیبانی می کند.
بهترین پلیر، پلیری است که همه این ویژگی ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد، با این حال این برنامه شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای است، اما این خریدها اختیاری هستند و فقط برای اهدا به توسعه‌دهنده وجود دارند و نه چیز دیگری. به‌علاوه، این برنامه ویژگی های ظاهری ای هم دارد، مثل تم‌های روشن و تاریک ورزشی، با هزاران انیمیشن. بنابراین چه به پشتیبانی Android Auto نیاز داشته باشید، چه به پشتیبانی Chromecast و هم بخواهید از برنامه های رایگان لذت ببرید، Oto Music گزینه برتری است که به راحتی با برنامه های پولی در این لیست رقابت می کند.

Birhosting-Article-Best-Apps-For-Playing-Music

پست های توصیه شده