بهترین مانیتور برای محافظت از چشم

بهترین مانیتور برای محافظت از چشم
توسط

کارمندان اداری، برنامه نویسان و مهندسان نرم افزار به طور منظم برای مدت طولانی از رایانه استفاده می کنند که بر سلامت چشم آنها تأثیر می گذارد.بنابراین، سرمایه گذاری در یک صفحه نمایش مقاوم در برابر فشار چشم انتخاب هوشمندانه ای است.

اما، چگونه بهترین را برای خستگی چشم انتخاب کنیم؟ چیزهای کلیدی نرخ تجدید، نور آبی و روشنایی پایدار است.در اینجا بهترین پیشنهادات صفحه نمایش برای بهبود سطح فشار چشم معرفی شده است.

LG 29WN600-W 29″ 

بهترین از هر نظر

مشخصات مهم:

سایز: ۲۹ اینچ

رزولوشن: ۲۵۶۰ x 1080 پیکسل

نرخ به روز رسانی: ۷۵ هرتز

این مانیتور دارای طراحی مدرن ۲۹ اینچی باریک و سبک است که میدان دید وسیعی را ارائه می دهد و در طولانی مدت از چشمان شما در برابر خستگی محافظت می کند.

این مانیتور پیشرفته همچنین کیفیت تصویر واضح را به نمایش می گذارد. هر تصویر نمایش داده شده واضح، دقیق و جذاب است. به علاوه، نور صفحه نمایش در سطح ثابتی کالیبره شده است تا دید بیننده را تحت فشار قرار ندهد.

با این حال، در بازی های سرگرمی گرافیکی تاثیرگذار، این نسخه از نظر وضوح و رنگ راضی کننده به نظر نمی رسد.

ASUS ROG Strix XG27AQ 27″ 

بهترین برای عکس های حرفه ای

مشخصات مهم:

سایز: ۲۷ اینچ

رزولوشن: ۱۰۵۰*۱۶۸۰

نرخ به روز رسانی: ۱۷۰ هرتز

تمام جزئیات رنگی تصویر به صورت واقعی، واضح و راحت برای چشم ارائه می شود. همه طیف های رنگی پر جنب و جوش به دقت تنظیم شده اند تا به فعالیت رنگی خاصی دست پیدا کنند تا با دید طولانی به چشم آسیب نرسانند.

شگفت آورتر در این محصول فوق العاده سرعت پاسخگویی سریع است. صفحه نمایش ادغام شده با فناوری ASUS FastIPS زمان پاسخ بصری را تا ۱ ثانیه فعال می کند و تجربه سرگرمی شما را واضح تر و جذاب تر می کند.

این مانیتور هوشمند با آزمایش سایر بازی های تاثیرگذار نیز می تواند نمایش خود را به خوبی انجام دهد. متأسفانه قیمت آن در مقایسه با میانگین درآمد بسیاری از کاربران عادی بسیار بالا است.

"ViewSonic VX2252MH 22

بهترین برای طراحی مدرن

مشخصات مهم:

سایز: ۲۲ اینچ

رزولوشن: ۱۹۲۰ x1080

نرخ تازه سازی: ۶۰ هرتز

این دستگاه دارای طراحی مدرن، ظریف، شیک و پیچیده است، مناسب برای قرار دادن در دفتر برای الهام بی پایان برای حل سریع و کارآمد کار. این مانیتور دارای رزولوشن نسبتا کاملی برای تصاویر واضح و دقیق است.

این نمایشگر ورودی را یکپارچه می کند تا به سرعت با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند. نصب و راه اندازی این مانیتور فقط حدود ۱ دقیقه طول کشید.

ASUS VP28UQG 28″

بهترین برای کاهش فشار چشم

مشخصات مهم:

سایز: ۲۸ اینچ

رزولوشن: ۳۸۴۰×۲۱۶۰

پیکسل نرخ تازه سازی: ۶۰ هرتز 

این نسخه از فناوری کاهش نور آبی و حذف هوشمند سوسو زدن ادغام شده است. خستگی چشم را کاهش می دهد که با محصولات معمولی آشناست.

کنترل رنگ در ASUS VP28UQG برای جلب توجه کاربران مرموز است. این می تواند طیف وسیعی از نورهای مختلف و رنگ های زنده را نمایش دهد و در عین حال راحتی بصری را تضمین کند. متاسفانه زمان پاسخگویی این محصول کمی کند است.

 SAMSUNG U28E590D 28″

بهترین برای پایداری بالا

مشخصات مهم:

سایز: ۲۸ اینچ

رزولوشن: ۳۸۴۰ x 2160 پیکسل

نرخ تازه سازی: ۶۰ هرتز

SAMSUNG U28E590D از مواد درجه یک برای دوام شگفت آور بالا ساخته شده است.با داشتن این نسخه، تجربه شما سال ها دوام می آورد و به میزان قابل توجهی در هزینه های تعمیر یا تعویض روی صفحه صرفه جویی می کند.

تصویر نمایشی این نسخه همیشه رقبا را ضعیف می کند. با وضوح بالا و فناوری رنگ منحصر به فرد، SAMSUNG U28E590D تضمین شده است که واقعی ترین و دقیق ترین نقاشی ها را برای شما به ارمغان می آورد. بر این اساس، می تواند به شما در انجام بازی ها و تماشای کامل ویدیوها کمک کند.


پست های توصیه شده