بهترین ساعت های هوشمند

birhosting-article-The Best Smartwatches
توسط

ساعت‌های هوشمند می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند، از ردیابی تمرینات و اندازه‌گیری ضربان قلب گرفته تا ارائه اعلان‌ها و دسترسی به دستیارهای صوتی. در حالی که ساعت متصل به دست دارید، می توانید تلفن خود را در جیب خود بگذارید و از مچ دست خود برای کارهای ساده استفاده کنید.

birhosting-article-The Best Smartwatches

اپل واچ، مورد علاقه ما برای دارندگان آیفون است اما Galaxy Watch6 سامسونگ یک ساعت عالی برای هر کسی است که از دستگاه های اندروید استفاده میکند. ما همچنین چندین گزینه دیگر هم داریم - در سبک های مختلف و با سطوح مختلف هوشمندی. در زیر خلاصه ای از بهترین ساعت های هوشمندی که آزمایش کرده ایم آورده شده است

بهترین برای دارندگان آیفون

اپل واچ سری ۹

بهترین سیستم عامل، WatchOS را دارد که نرم و روان است، با برنامه های فراوانی که به کاهش دفعاتی که نیاز به بیرون آوردن گوشی خود دارید، کمک می کند. سری ۹ تقریباً مشابه نسخه قبلی خود سری ۸ است، اما توانایی پردازش درخواست‌های Siri در دستگاه را دارد و آن را سریع‌تر و خصوصی‌تر می‌کند (مگر اینکه سیری برای دسترسی به وب نیاز داشته باشد). این بدان معناست که می توانید از دستیار صوتی در مورد داده های سلامت شخصی خود در هفته قبل بپرسید و به سرعت به نتیجه برسید. این به لطف تراشه S9 است که کارآمدتر است و عمر باتری بهتری را ارائه می‌کند.
شما همچنان باید به طور مرتب ساعت را شارژ کنید. هیجان انگیزترین ویژگی جدید Double Tap است، می‌توانید برای پذیرش یا رد تماس‌ها، پاسخ دادن به پیام‌ها، شروع یا پایان تایمر و موارد دیگر، روی عقربه ساعت خود دو انگشت را با هم ضربه بزنید.

جایگزین ارزان‌تر:

نسل دوم Apple Watch SE احتمالاً تمام چیزی است که نیاز دارید. این گوشی در کنار سری ۸ در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و مدلی برای کسانی است که با قیمت ۴۰۰ دلار مخالفت می‌کنند و نیازی به نوار قلب، SpO2، صفحه نمایش همیشه روشن یا قابلیت‌های دمای پوست ندارند.

بهترین برای دارندگان اندروید

Samsung Galaxy Watch6 و Watch6 Classic

Galaxy Watch6 و Watch6 Classic این ساعت‌های هوشمند گرد گزینه‌ای عالی برای هرکسی است که گوشی هوشمند اندرویدی دارد. هر مدل دارای دو اندازه است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، برخی از عملکردهای سلامتی، مانند نوار قلب و هشدارهای ضربان قلب نامنظم، فقط در صورت جفت شدن با تلفن های سامسونگ کار می کنند.

بررسی اعلان‌ها، پاسخ دادن به پیام‌ها و حتی کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند خود از طریق SmartThings یا Google Home بسیار ساده است. کلاسیک مدلی با قاب چرخان مکانیکی است که می‌توانید از آن برای پیمایش در رابط کاربری Wear OS استفاده کنید، استفاده از آن نسبت به سایر ساعت‌هایی که فقط به صفحه لمسی تکیه می‌کنند سرگرم‌کننده‌تر است. عملکردهای سلامت و تناسب اندام آن رضایت بخش است، با داده های ردیابی خواب خوب و گزینه های ردیابی فعالیت قوی و دارای قابلیت شروع خودکار و توقف خودکار عالی است.

birhosting-article-The Best Smartwatches

بهترین ساعت هوشمند هیبریدی

Withings ScanWatch

Withings' ScanWatch تقریباً تمام عملکردهای مورد نظر شما را دارد، ضربان قلب و ردیابی خواب، به علاوه هشدارهای اولیه اعلان اما با مجوز FDA خود برای اندازه گیری اکسیژن خون و الکتروکاردیوگرام فراتر می رود. مورد دوم می تواند در تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی و ضربان قلب نامنظم مفید باشد، اگرچه اگر در مورد نتایج نگران هستید، همیشه باید با پزشک خود مشورت کنید.

این ساعت مینیمالیستی می‌تواند یک ماه کامل بین شارژ بماند. صفحه آن با شیشه یاقوت کبود پوشانده شده است و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است، بنابراین بادوام است و به خوبی ساخته شده است. چیزی که حساسیت‌های هوشمند آن را نشان می‌دهد، شماره‌گیری فرعی OLED است که یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف ساعت ScanWatch است.

بهترین ساعت تناسب اندام

Garmin Vivomove Trend

ساعت‌های تناسب اندام معمولاً به اندازه ساعت‌های هوشمند قوی‌، شیک یا ساده نیستند، اما Vivomove Trend، ظرافت را به نمایش می‌گذارد. همچنین اولین ساعت Garmin است که شامل شارژ بی‌سیم می‌شود، به این معنی که اکنون می‌توانید شارژر پلاگین مزاحم خود را کنار بگذارید.

این ساعت همه چیز را دارد: شارژ بی‌سیم، اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیابی خواب، ردیابی فعالیت خودکار، و الگوریتم‌های اختصاصی و عالی برای اندازه‌گیری تناسب اندام شما. کار کردن با آن کمی سخت است، اما این چیزی است که می توانید به آن عادت کنید، به خصوص اگر به معنای عمر باتری پنج روزه باشد.

birhosting-article-The Best Smartwatches

پست های توصیه شده