بهترین برنامه کتاب نویسی برای اندروید

بهترین برنامه کتاب نویسی برای اندروید
توسط

اگر برای نوشتن کتاب خود بر روی کاغذ مشکل دارید، استفاده از یک برنامه برای ساختن داستان شما می تواند به بهره وری شما کمک کند و به شما کمک کند سازماندهی کنید. در این مقاله به بررسی بهترین اپلیکیشن های کتاب نویسی برای اندروید می پردازیم.

این برنامه‌ها نه تنها یک ویرایشگر متن ساده و کارآمد ارائه می‌کنند، بلکه به شما در سازماندهی فصل‌ها، توسعه کاراکترها و ساختن طرح کمک می‌کنند. تجربه نوشتن خود را افزایش دهید و این برنامه های کتاب نویسی را کشف کنید.

MyStory.today

MyStory.today نوشتن کتاب را ساده می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در عین سازمان‌دهی، سرعت نوشتن و ویرایش را افزایش دهید. ویرایشگر متن غنی برنامه چندین گزینه قالب بندی را ارائه می دهد که می توانید آنها را در تنظیمات سفارشی کنید. به لطف ویژگی ذخیره خودکار برنامه، نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن کار نیست.

شما می توانید رمان خود را با استفاده از فصل ها و بخش ها سازماندهی کنید. اینها را می توان در نوار کناری یافت. همه چیز در پوشه ها ذخیره می شود، بنابراین می توانید به راحتی بین فصل ها پرش کنید و ویرایش های سریع انجام دهید. در نوار پیمایش بالا تعدادی ابزار داستان نویسی اضافی وجود دارد – شخصیت ها و مکان ها – بنابراین می توانید به راحتی داستان خود را بدون ترک برنامه توسعه دهید.

MyStory.today همچنین یک ویژگی Corkboard برای یادداشت برداری خارج از داستان اصلی شما ارائه می دهد. در اینجا، می‌توانید ایده‌ها را دوباره مرتب کنید و برچسب‌هایی اضافه کنید تا نوشته‌های خود را به روز نگه دارید.

Writer Lite

Writer Lite یک تجربه نوشتن همهجانبه با طیفی از تم ها برای انتخاب و پالت ویرایش متنوع ارائه می دهد. این برنامه بدون تبلیغات است و یک ویژگی پشتیبان‌گیری ابری برای ایمن نگه داشتن کتاب شما ارائه می‌دهد.

علاوه بر ویژگی‌های قالب‌بندی اولیه مانند پررنگ، مورب و زیرخط، می‌توانید یک بخش شکسته اضافه کنید و یک پاراگراف را با ضربه زدن یک دکمه کپی کنید. همچنین می‌توانید طرح‌بندی نوار ویرایش را برای دسترسی آسان به میان‌برهای قالب‌بندی تغییر دهید.

برای دسترسی سریع بیشتر، می‌توانید از برگه صفحه اصلی کتاب به آخرین ویرایش دسترسی داشته باشید. در اینجا، تعداد کل کلمات و گزینه هایی برای سازماندهی مجدد فصل ها را نیز خواهید یافت. Writer Lite کار درخشانی انجام می دهد و به شما کمک می کند در سفر کتاب نویسی خود سازماندهی شده و در عین حال کار خود را ایمن نگه دارید.

LivingWriter

LivingWriter برای نوشتن یک داستان موفق در همه زمینه ها پیشی می گیرد. اگر برای اولین بار با نوشتن شروع می کنید، الگوهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند یک شروع کنید. الگوها به دو دسته داستانی و غیرداستانی طبقه بندی می شوند و بر اساس اصول نوشتن از نویسندگان پرفروش هستند.

ویرایشگر متن غنی گزینه های زیادی را برای کمک به شما در ایجاد یک محیط نوشتاری ایده آل ارائه می دهد. می توانید سبک و اندازه فونت را تغییر دهید و می توانید رنگ متن را تغییر دهید. همچنین طیفی از رنگ های هایلایتر وجود دارد که می تواند به شما در ویرایش کارآمد کمک کند.

برای اندازه گیری پیشرفت خود، می توانید به برگه آمار مراجعه کنید. در اینجا، می‌توانید تعداد کلماتی را که هر روز نوشته‌اید و مدت زمانی را که صرف نوشتن کرده‌اید، مشاهده کنید.

Pluot

Pluot یک ابزار داستان نویسی است که به توسعه شخصیت ها، صحنه ها و مکان های کتاب شما کمک می کند. این برنامه به شما کمک می کند تا هر بخش از کتاب خود را با جزئیات برنامه ریزی کنید. شما می توانید یک طرح کلی داستان ایجاد کنید، صحنه ها را اضافه کنید، و پروفایل های شخصیت ایجاد کنید.

از صفحه Create Scene، می توانید رویدادهای کلیدی را در قسمت توضیحات مشخص کنید و به فیلدهای اضافی مانند Conflict و Outcome دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید موارد سفارشی ایجاد کنید و با تغییر رنگ فیلدها را شخصی سازی کنید.

نیازی به اضافه کردن جزئیات غیر ضروری نیست—شما می توانید از صفحه اصلی انتخاب کنید که کدام فیلدهای کاراکتری را می خواهید استفاده کنید. اگر به دنبال مرکزی برای ذخیره تمام جزئیات کتاب بعدی خود هستید، Pluot قطعا برنامه ای است که باید در نظر بگیرید.

Pure Writer

Pure Writer یک ویرایشگر متن همه کاره است که دارای ویژگی هایی است تا محیطی راحت برای نوشتن فراهم کند. می‌توانید بین تم‌های روشن و تاریک جابه‌جا شوید، که برای نوشتن در اواخر شب ایده‌آل است. ویرایشگر دارای حالت تمام صفحه است، بنابراین می توانید بدون حواس پرتی خارجی بنویسید.

نوار ویرایش چندین ابزار برای نیازهای بهره وری شما دارد که مهمترین آنها یک ابزار جستجوی پیشرفته است. با استفاده از قابلیت جستجو، می توانید کلمات یا عبارات کلیدی فصل های مختلف کتاب خود را پیدا کنید. اگر از ضربه زدن مداوم هنگام نوشتن در تلفن همراه بیزارید، می توانید از joy-con مکان نما برای ویرایش دقیق تر استفاده کنید.

ویرایش در Pure Writer مشکلی ندارد. یک ویژگی Find and Replace وجود دارد و می‌توانید میانبرهای قالب‌بندی سفارشی برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود ایجاد کنید. به لطف ویژگی قفل خودکار Pure Writer، همه کتاب‌های شما را می‌توان خصوصی نگه داشت.


پست های توصیه شده