بهترین برنامه های ویرایش عکس در موبایل

بهترین برنامه های ویرایش عکس در موبایل
توسط

انتخاب بهترین برنامه برای ویرایش عکس‌ها ممکن است با این تعداد گزینه مشکل باشد.ابتدا باید تصمیم بگیرید که برای چه چیزی به برنامه نیاز دارید.بسته به نیاز شما، چندین برنامه ویرایش عکس برای ویرایش عمومی یا برای نیازهای حرفه ای تر موجود است.ما در این لیست برنامه هارا معرفی کرده و ویژگی آن ها را ذکر می کنیم تا راحت تر مقایسه کنید. 

PhotoDirector

ویژگی های کلیدی:

ابزارهایی برای کارتون کردن و ساختن کاریکاتور

فناوری هوش مصنوعی برای حذف افراد و اشیا از عکس

روتوش عکس

ابزار حذف پس زمینه هوش مصنوعی

امکان ویرایش عکس‌ها با کلاژ، فیلترها و برچسب‌ها

ابزار نورپردازی و رنگ ابزار جایگزینی آسمان و اشعه نور

ابزارهای انیمیشن و پوشش های متحرک

فرقی نمی‌کند حرفه ای باشید یا مبتدی، ابزارهای با کیفیت حرفه‌ای PhotoDirector می‌توانند یک عکس سریع را به یک تصویر خیره‌کننده تبدیل کنند.PhotoDirector از جلوه های تشخیص و تبدیل تصویر با هوش مصنوعی برای ایجاد کاریکاتورها و آواتارها استفاده می کند که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی ترند هستند.

Download PhotoDirector

YouCam Perfect

ویژگی های کلیدی:

حذف اشیاءتعویض پس زمینه

روتوش صورت و ابزارهای ویرایش بدن

جلوه ها و برچسب های متحرک

صدها فیلتر از پیش تعیین شده این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا عکس ها را در آیفون یا اندروید با طیف گسترده ای از افکت ها، انیمیشن ها، کلاژها و موارد دیگر ویرایش کنید.همچنین از ابزارهای پیشرفته‌ای مانند AI Object Removal پشتیبانی می‌کند که به شما کمک می‌کند بدون زحمت اشیاء ناخواسته را حذف کنید، پس‌زمینه خود را تغییر دهید.

Download YouCam Perfect

 Pixlr

رابط کاربری مبتدی این برنامه برای کسانی که تجربه کمی با نرم افزار ویرایش دارند یا اصلا تجربه ندارند، به خوبی کار می کند.

کاربران معمولی ممکن است از سادگی برنامه Pixlr لذت ببرند، اما هرکسی که بخواهد به ابزارهای ویرایش جامع و جلوه های پیشرفته دسترسی داشته باشد، ممکن است باPixlr به مشکل برمی خورند . با این حال، اشتراک Premium Pixlr دسترسی به ابزارهای ویرایش بیشتری را ارائه می دهد.

Download Pixlr

PicsArt 

این نرم افزار مجموعه خوبی از ابزارهای ویرایش برای عکاسان معمولی است.رابط کاربری ساده و آسان که به مبتدیان امکان می دهد بدون نیاز به آموزش ویرایش خود را انجام دهند.

این امکان وجود دارد از PicsArt با دوربین استفاده کرد، فیلترها، جلوه‌ها و پوشش‌ها را قبل از گرفتن عکس‌ها اعمال کرد.برخلاف برخی دیگر از برنامه‌های ویرایش رایگان، PicsArt حتی یک افکت "Motion" ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را متحرک کنید.

Download PicsArt

 Snapseed 

بیش از ۳۰ ابزار ویرایش حرفه ای با کیفیت از پیشفرض ها و فیلترها برای ویرایش در این برنامه وجود دارد.قابلیت های قدرتمند Snapseed آن را برای سازندگان محتوا و عکاسان با تجربه در جستجوی رابط ویرایش موبایلی مناسب میکند.ممکن است گزینه های زیاد تنظیم نور برای افراد مبتدی خسته کننده و گیج کننده باشد.

Download Snapseed


پست های توصیه شده