بهترین اپلیکیشن های گذاشتن آهنگ روی ویدیو برای اندروید و ios

بهترین اپلیکیشن های گذاشتن آهنگ روی ویدیو برای اندروید و ios
توسط

در این مقاله به معرفی چند برنامه برای گذاشتن آهنگ روی ویدیو برای اندروید و ios می پردازیم.

BeeCut

اولین برنامه ابزاری که به رایگان موسیقی را به ویدیو اضافه می کند BeeCut است، یک برنامه ویرایش ویدیوی آسان و در عین حال حرفه ای است. این نه تنها به شما اجازه اضافه کردن موسیقی را می دهد، بلکه ویدیو را با فیلترها، جلوه های انتقال، fx ویژه، اضافه کردن متن، تغییر سرعت ویدیو، برش، چرخش و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد. می توانید بدون هیچ واترمارکی یا پرداختی، فیلم ها را با کیفیت HD 1080P خروجی بگیرید.پس از اتمام، راه‌اندازی برنامه، نماد «Plus» را در رابط فشار دهید تا ویدیوها را از آیفون خود اضافه کنید و سپس نسبت ویدیویی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

BeeCut Download

Magisto

یکی دیگر از برنامه‌های جایگزین اندروید برای افزودن موسیقی به ویدیو، Magisto است، یک ویرایشگر ویدیوی شگفت‌انگیز برای کاربران اندرویدی که به سادگی موسیقی را برای ویدیوی خود اضافه می‌کنند. این برنامه یک سازنده نمایش اسلاید عکس با موسیقی، و یک سازنده کلاژ ویدیویی دارد که می‌توانید براساس نیاز خود، ویدیوی خود را انتخاب کنید. هنگامی که نوبت به افزودن موسیقی می‌رسد، Magisto دارای کتابخانه‌ای از موسیقی‌های دارای مجوز تجاری در سبک‌های مختلف است تا در ویدیوی شما استفاده شود. همچنین به شما امکان می دهد از مجموعه های موسیقی شخصی خود استفاده کنید. علاوه بر این، این برنامه ویژگی های عالی برای ویرایش فیلم ها از جمله فیلترها، افکت ها، تشخیص چهره، تثبیت کننده و بسیاری دیگر را ارائه می دهد.

Magisto Download

VivaVideo

آخرین برنامه موسیقی روی ویدیو VivaVideo است، برنامه ای که با iOS و Android هر دو سازگار است. این برنامه شامل یک کتابخانه موسیقی که شامل مجموعه بزرگی از موسیقی پس‌زمینه است ساخته می‌شود.در واقع، این فقط یک سازنده ویدیو با موسیقی نیست، بلکه یک ویرایشگر ویدیو و یک سازنده کلاژ ویدیو و عکس است. می‌توانید از صدها جلوه‌های ویژه از پیش ساخته، برچسب‌ها، فیلترها و عناصر متحرک و متن در ویدیوی خود برای حرفه‌ای جلوه دادن آن استفاده کنید.حتی اجازه می دهد تا ویدیو را با وضوح ۴K دریافت کنید.

VivaVideo Download


پست های توصیه شده