برنامه های تبدیل صدا به متن

برنامه های تبدیل صدا به متن
توسط

برنامه‌های گفتار به نوشتار برای استفاده روزمره مفید هستند و از نرم‌افزار رونویسی متمایز هستند. تفاوت اصلی بین این دو این است که برنامه های گفتار به متن، گفتار زنده را دریافت کرده و آن را به محتوای قابل خواندن تبدیل می کنند. در مقابل، نرم افزار رونویسی یک کپی متنی از یک فایل صوتی ایجاد می کند. با این حال، برنامه‌های رونویسی تقریباً همیشه از شما می‌خواهند که یک فایل صوتی از پیش ضبط‌شده را آپلود کنید و یک مرحله دیگر به فرآیند اضافه کنید.

Notta

Notta یک برنامه چشمگیر با بیش از ۹۸٪ دقت و ویژگی های مفید مختلف، از جمله ابزارهای سازمانی و گزینه هایی برای صادرات صدا و متن است.

Notta یک برنامه نوآورانه و ایمن گفتار به نوشتار است که گزینه‌های اولیه رایگان و چند برنامه پولی را ارائه می‌کند. داده ها را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد یا داده ها را جمع آوری نمی کند. داده های خصوصی شما نیز در حین انتقال رمزگذاری می شوند و می توانید درخواست کنید که داده ها حذف شوند. علاوه بر این اقدامات امنیتی، Notta می‌تواند فایل‌های صوتی و تماس‌های ویدیویی را به صورت زنده یا پس از ضبط رونویسی کند.

ویژگی ویرایش همچنین به شما امکان می دهد رونویسی را ویرایش کنید و تصاویر و یادداشت ها را اضافه کنید. ما دوست داریم که Notta از افزودن واژگان برای بهبود دقت برای رونویسی ژاپنی و بیش از ۴۲ زبان پشتیبانی شده پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، فرمت های صادراتی زیادی مانند docx، srt، txt، pdf و xlsx را ارائه می دهد. در نهایت، Notta در چندین دستگاه مانند تلفن، تبلت و رایانه شما همگام می شود و در زمان و انرژی شما برای انتقال فایل ها صرفه جویی می کند.

Google Assistant

برای کاربرانی که به دنبال ویژگی‌های مختلف هستند، از جمله برنامه‌های گفتار به متن، عملکردهای جستجو و پخش موسیقی ایده‌آل است.

Google Assistant دستیار شخصی شماست و دارای بسیاری از ویژگی‌های مفید از جمله برنامه‌های گفتار به متن است. Google Assistant می‌تواند چیزهایی را برای شما جستجو کند، دما و روشنایی خانه هوشمند شما را تنظیم کند و پیام‌های متنی ارسال کند

Google Assistant با دستگاه های تلفن همراه، بلندگوهای هوشمند، نمایشگرهای هوشمند، ماشین، تلویزیون، لپ تاپ و ساعت های هوشمند شما یکپارچه می شود.

Google Assistant همچنین ویژگی های امنیتی مختلفی را ارائه می دهد. حریم خصوصی شما شخصی است. این برنامه در حالت آماده به کار هر چیزی را که می گویید ضبط نمی کند و شما می توانید هر چیزی را که می گویید حذف کنید.

همچنین می توانید داده های خود را برای حذف خودکار تنظیم کنید. علاوه بر این، Google Assistant با سایر برنامه های Google نیز ادغام می شود.

Apple Dictation for iOS users

این برنامه برای کاربران آیفون و آیپد ایده‌آل است که برنامه‌ای می‌خواهند که به آنها اجازه دهد هنگام صحبت کردن، علائم نگارشی و قالب‌بندی اضافه کنند.

Apple Dictation یک برنامه همه کاره و دقیق گفتار به متن است که در iPhone 6s یا بالاتر و iPads تعبیه شده است. بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده است و امتیاز دقت بالایی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، این برنامه نظرات مشتریان قابل توجهی دارد و دارای ابزارهای نقطه گذاری و قالب بندی عالی است که در بسیاری از برنامه های گفتار به متن ندیده ایم.با چند دستور اصلی نقطه گذاری و قالب بندی، می توانید علائم نگارشی مانند نقطه، کاما، علامت دلار، علامت نقل قول، دو نقطه و موارد دیگر را قالب بندی و اضافه کنید.

همچنین دارای یک رابط کاربری ساده است که استفاده و یادگیری برنامه را آسان می کند. ما همچنین دوست داریم که دیکته به صورت دستی یا خودکار پس از ۳۰ ثانیه بدون صحبت متوقف شود. در مجموع، این برنامه یک گزینه عالی در حال حرکت برای کاربران آیفون و آیپد است.

Gboard

ایده‌آل برای کاربران اندرویدی که به دنبال تایپ گلاید و تایپ صوتی هستند.

Gboard تایپ صوتی قابل اعتماد و ویژگی های گفتار به نوشتار دقیق را ارائه می دهد. ما دوست داریم که صدای کارآمد و تایپ لغزشی را ارائه می دهد، به شما این امکان را می دهد که انگشت خود را از حرفی به حرف دیگر بچرخانید تا اینکه به طور معمول در حال تایپ کردن و دیکته کردن باشید.

می‌توانید با استفاده از ویژگی تایپ صوتی Gboard سریع‌تر تایپ کنید و با هر کسی که دارای ویژگی ترجمه داخلی است صحبت کنید.

این برنامه همچنین گزینه های دست خطی را ارائه می دهد که به متن شما اجازه می دهد با حروف شکسته و چاپ شده ظاهر شود.

ما همچنین دوست داریم که بتوانید GIF، استیکر و ایموجی را به متن خود اضافه کنید تا شخصیت خود را به متن القا کنید.

همچنین به شما این امکان را می دهد که موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید، از جمله یا به استثنای حاشیه های کلیدی. Gboard داده‌ها را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد.

Dragon

این برنامه برای کاربران محصولات دسکتاپ حرفه‌ای Dragon یا کاربرانی که همگام‌سازی نامحدود Cloud را می‌خواهند بهترین گزینه است.

Dragon یک برنامه گفتار به متن بسیار دقیق و سریع است که با سایر محصولات دسکتاپ Dragon Professional همگام می شود.همچنین با Cloud همگام‌سازی می‌شود و به راحتی اسناد را با برنامه‌های دیگر مانند ایمیل، Evernote و Dropbox به اشتراک می‌گذارد. یک عمر ارتقاء نیز همراه با نرم افزار گنجانده شده است.

Dragon هیچ محدودیتی در طول دیکته شما ندارد، بنابراین اگر بخواهید می توانید یک کتاب یا گزارش تجاری کامل را دیکته کنید.

همچنین دارای بسیاری از گزینه های قالب بندی و ویرایش صدا، از جمله تصحیح، حذف، ویرایش و دیکته های قالب بندی استاندارد است.

همچنین می‌توانید اصطلاحات ویژه‌ای را از صنعت خود به واژگان Dragon اضافه کنید و دستورات صوتی سفارشی برای رد کردن مراحل تکراری ایجاد کنید.

Dragon به شدت بر حریم خصوصی متمرکز است و به اشتراک می گذارد که تمام ارتباطات شما با Cloud با رمزگذاری درجه سازمانی ایمن شده است. همچنین به اطلاعات شخصی شما مانند مخاطبین یا مکان شما دسترسی ندارد.


پست های توصیه شده