ایرتگ اپل چیست؟

ایرتگ اپل چیست؟
توسط

AirTag یک راه بسیار آسان برای پیگیری وسایل شما است. یکی را به کلیدهای خود وصل کنید. دیگری را در کوله پشتی خود قرار دهید. و دقیقاً مانند آن، آنها در برنامه Find My در رادار شما هستند، جایی که می‌توانید دستگاه‌های Apple خود را ردیابی کنید و با دوستان و خانواده خود در جریان بگذارید.

وسایل گمشده را پیدا کن

وقتی که AirTag به وسایل متصل است، قرار دادن اشتباه چیزی مانند کیف پول شما نباید مشکل بزرگی باشد. می‌توانید با رفتن به برگه آیتم‌های جدید در برنامه Find My، صدا را روی بلندگوی داخلی پخش کنید یا بگویید «Hey Siri, find my wallet». اگر در این نزدیکی پنهان شده است - مانند زیر کاناپه یا در اتاق بعدی - فقط صدا را دنبال کنید و جستجوی شما به پایان می رسد.

اگر AirTag شما نزدیک است، iPhone شما می‌تواند شما را مستقیماً با جستجوی دقیق به آن هدایت کند.همه اینها به لطف فناوری Ultra Wideband است.

وقتی چیزی را پشت سر می گذارید، مانند ساحل یا باشگاه، شبکه Find My - صدها میلیون دستگاه iPhone، iPad و Mac در سراسر جهان - به ردیابی AirTag شما کمک می کند. و برای محافظت از حریم خصوصی شما در هر مرحله طراحی شده است.

چگونه کار می کند؟

AirTag شما یک سیگنال بلوتوث ایمن ارسال می کند که می تواند توسط دستگاه های نزدیک در شبکه Find My شناسایی شود. این دستگاه‌ها موقعیت AirTag شما را به iCloud ارسال می‌کنند. سپس می‌توانید به برنامه Find My بروید و آن را روی نقشه ببینید. کل فرآیند برای محافظت از حریم خصوصی شما ناشناس و رمزگذاری شده است. و کارآمد است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد عمر باتری یا استفاده از داده نیست.

درست مانند سایر دستگاه های اپل شما، AirTag را می توان در حالت گمشده قرار داد. سپس، هنگامی که توسط دستگاهی در شبکه شناسایی شد، به طور خودکار یک اعلان دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که کسی بتواند با ضربه زدن روی AirTag شما با یک تلفن هوشمند دارای NFC اطلاعات تماس شما را دریافت کند - این همان فناوری است که به افراد امکان می‌دهد برای چیزهایی با تلفن خود پرداخت کنند.

حفاظت از حریم خصوصی

فقط شما می توانید ببینید AirTag شما کجاست. اطلاعات مکان و تاریخچه شما هرگز در خود AirTag ذخیره نمی شود. دستگاه‌هایی که موقعیت AirTag شما را ارسال می‌کنند نیز ناشناس می‌مانند و این داده‌های مکان در هر مرحله رمزگذاری می‌شوند. بنابراین حتی اپل از محل AirTag شما یا هویت دستگاهی که به یافتن آن کمک می کند اطلاعی ندارد.

AirTag برای جلوگیری از ردیابی ناخواسته طراحی شده است. اگر AirTag شخص دیگری به چیزهای شما راه پیدا کند، آیفون شما متوجه می شود که با شما سفر می کند و برای شما هشدار ارسال می کند. پس از مدتی، اگر هنوز آن را پیدا نکرده‌اید، AirTag شروع به پخش صدا می‌کند تا به شما اطلاع دهد که آنجاست.

راه اندازی

یک ضربه سریع AirTag شما را به iPhone یا iPad شما متصل می کند. یک نام برای AirTag خود وارد کنید، آن را به موردی که می‌خواهید ردیابی کنید وصل کنید، و می‌توانید بروید. آیا می‌خواهید اعلان‌های AirTag را در Apple Watch خود نیز دریافت کنید؟ مشکلی نیست.


پست های توصیه شده