آیا هاست ابری بهترین راه حل برای کسب و کار شماست؟

birhosting cloudhosting index
توسط

هاست ابری به دلیل عملکرد ساده و موثر آن به طور فزاینده ای محبوب می شود. این راه حل که برای میزبانی وب سایت ها، مدیریت پایگاه های داده و غیره استفاده می شود، میزبانی مورد نیاز برای اجرای یک وب سایت را بدون خرید سرور ارائه می دهد.
بیایید ببینیم میزبانی ابری چیست و مزایای اصلی آن چیست.

birhosting cloudhosting1

هاست ابری چیست؟

میزبانی ابری قابل اعتماد یک ابزار تجاری کلیدی است که نحوه ذخیره، دسترسی و اشتراک گذاری داده ها را تغییر داده است. هاست ابری فقط برای ذخیره عکس ها و فیلم ها به صورت آنلاین نیست. این یکی از اجزای یک مدل کسب و کار است که سراسر جهان را در بر می گیرد و یکی از چیزهای مهم در مورد ابر این است که مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ می توانند از آن بهره ببرند.

ارائه دهندگان هاست ابری روشی کارآمد برای کسب و کارها برای ذخیره ایمن و دسترسی ایمن به داده های خود از طریق یک رابط نرم افزاری ارائه می دهند. به جای ذخیره داده های خود در سرورهای خود، ذخیره داده ها در فضای ابری به معنای استفاده از نرم افزار و خدمات قابل دسترسی با استفاده از اینترنت در هر دستگاهی است.

فرض کنید هنوز کسب و کار خود را بر روی یک سرور اجرا می کنید و به تغییر میزبانی ابری فکر می کنید. در این صورت، یک راه حل عالی میزبانی SiteGround است، و می توانید در این بررسی هاست SiteGround اطلاعات بیشتری در مورد ارائه دهنده آن بخوانید. با این حال، اگر می‌خواهید این سوئیچ را ایجاد کنید، باید اصول و مزایای آن را بدانید تا از مزایای کامل آنها استفاده کنید.

birhosting cloudhosting5

۵ مزیت برتر خدمات میزبانی ابری

استفاده از راه حل های میزبانی ابری مزایای زیادی دارد. در این مقاله، ما برخی از آن‌ها را انتخاب کرده‌ایم تا بدانیم اگر می‌خواهید از راه‌حل میزبانی ابری استفاده کنید، چه انتظاری دارید.

کاهش هزینه

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​هستید و بودجه شما محدود است، میزبانی سرور ممکن است گزینه ایده آلی برای شما نباشد زیرا قیمت سخت افزار سرور و تعمیر و نگهداری می تواند افزایش یابد و بسیار گران باشد. بنابراین، میزبانی ابری ممکن است عالی باشد. کاهش هزینه ها یکی از مهمترین مزایای استفاده از هاست ابری است.

همچنین هزینه ها را با استفاده از میزبانی ابری کاهش خواهید داد زیرا به یک تیم بزرگ فناوری اطلاعات برای کمک به مدیریت عملیات مرکز داده ابری نیاز ندارید و تیم ارائه دهنده ابر شما می تواند به شما کمک کند. هزینه‌های خرابی نیز کاهش می‌یابد زیرا خرابی در سیستم‌های ابری غیرمعمول است و نیازی به صرف زمان یا هزینه برای حل مشکلات احتمالی خرابی ندارید.

افزایش امنیت

هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فعالیت می کند نگران امنیت داده های خود است. بنابراین میزبانی ابری بسیار عالی است زیرا امنیت بالایی را فراهم می کند. ارائه دهندگان میزبانی ابری به دستورالعمل های امنیتی استاندارد صنعت پایبند هستند و هر گره در میزبانی ابری حفاظتی برای داده های شما فراهم می کند. آنها تمام حفاظت های پایه مانند رمزگذاری، احراز هویت و کنترل دسترسی را ارائه می دهند.

سپس اکثر ارائه دهندگان میزبانی ابری اقدامات امنیتی بالاتری را به این ویژگی های امنیتی اساسی اضافه می کنند تا حفاظت از داده های ابری را تقویت کرده و داده ها را به صورت ایمن ذخیره کنند. آنها ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند حفاظت SSL، رمزگذاری داده ها، پشتیبان گیری، منابع چندگانه، احراز هویت چند عاملی و غیره را ارائه می دهند.

علاوه بر این، از آنجایی که داده ها در درایوهای فیزیکی یا سرورها ذخیره نمی شوند، سرقت آن برای هر کسی بسیار دشوار است. اطلاعات شما توسط ارائه دهنده هاست ابری با رمزگذاری جامع و سیستم امنیتی ورود به سیستم ایمن می شود.

انعطاف پذیری و مقیاس پذیری

منابع موجود با میزبانی ابری می توانند به راحتی برای رفع نیازهای مشتری مقیاس شوند و هیچ محدودیت فیزیکی برای یک سرور وجود ندارد. میزبانی ابری یک گزینه عالی است زیرا انعطاف پذیری بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند و به آنها اجازه می دهد تا به طور موثر و سریع بخش های IT خود را بر اساس بودجه خود افزایش یا کاهش دهند، خواه به قدرت محاسباتی اضافی یا فضای ذخیره سازی نیاز داشته باشند.

میزبانی مبتنی بر ابر برای مشاغلی که نیازهای پهنای باند در حال نوسان یا در حال رشد هستند بسیار مناسب است زیرا بدون سرمایه گذاری در زیرساخت های فیزیکی، می توانید به راحتی ظرفیت ابر خود را افزایش دهید. این مقیاس پذیری همچنین خطرات مربوط به مسائل عملیاتی داخلی و نگهداری را کاهش می دهد.

دسترسی عالی

برای کسب و کارها، زمانی که ابزارها و منابع تجاری در همه جا در دسترس باشند، راحت تر است. و میزبانی ابری این امکان را برای هر کسی فراهم می کند، چه از طریق تلفن یا از طریق دسکتاپ، داخلی یا خارج از کشور. هاست ابری دسترسی به اسناد، فایل های پشتیبان، نرم افزار و وب سایت شرکت را آسان می کند.

با میزبانی ابری، هر کارمندی می تواند به راحتی از راه دور کار کند و از طریق رابط ابری آن با شرکت ارتباط برقرار کند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک دستگاه برای اتصال به اینترنت است. زیرساخت های ابری با اطمینان از اینکه داده های کسب و کار شما همیشه در دسترس هستند، بهره وری و کارایی سازمان را افزایش می دهد.

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

وقتی از هاست ابری استفاده می کنید، هر کاری که انجام می دهید در ابر ذخیره می شود، به این معنی که می توانید از هر دستگاهی به داده های خود دسترسی داشته باشید. از آنجا که داده های شما را می توان بدون توجه به ظرفیت در ابر ذخیره کرد، این به پشتیبان گیری و بازیابی کمک می کند. داده‌ها تغییر می‌کنند و باید ردیابی شوند، بنابراین نسخه‌های نرم‌افزار قدیمی‌تر در صورت نیاز در نقطه‌ای یا برای بازیابی ذخیره می‌شوند.

اگر دستگاه فیزیکی به شدت آسیب دیده باشد، بازیابی اطلاعات از سرورهای آسیب دیده دشوار و حتی گاهی غیرممکن است. این می‌تواند مشکلاتی را برای کسب‌وکارها ایجاد کند و ممکن است داده‌های حیاتی را از دست بدهند.

با این حال، وقتی صحبت از میزبانی ابری می شود، این مسائل بی ربط هستند. با میزبانی ابری، در صورت آسیب رساندن به رایانه، هیچ خطری برای از دست دادن اطلاعات شما وجود ندارد زیرا داده های ذخیره شده در ابر از بین نمی روند. همچنین داده‌های روی ابر در چندین مکان ذخیره می‌شوند، به این معنی که حتی اگر مشکلی در یکی از سرورهای آن‌ها وجود داشته باشد، داده‌های شما امن هستند زیرا یک نسخه پشتیبان وجود دارد.

birhosting cloudhosting2

سخن پایانی

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید، میزبانی ابری مزایای مختلفی را ارائه می دهد. عالی است زیرا امنیت، انعطاف پذیری، مقیاس پذیری، دسترسی و بازیابی اطلاعات عالی را با هزینه کم فراهم می کند. هر کسب و کاری می تواند با اجرای یک راه حل مبتنی بر ابر از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.
راه حل های میزبانی ابری سالانه بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. کسب‌وکارها مزایای میزبانی ابری و نحوه تأثیر آن بر کارشان را می‌دانند.


پست های توصیه شده