بهترین کیبوردها

بهترین کیبوردها
توسط

صفحه کلید ابزاری حیاتی در راه اندازی رایانه شما است، بنابراین باید راحت، رضایت بخش برای استفاده، و مهمتر از همه، کاربردی باشد. با این همه گزینه در دسترس، چگونه انتخاب می کنید؟ 

Logitech MX Keys S

با بیش از ۲۰۰ صفحه کلید تست شده، Logitech MX Keys S را بهترین صفحه کلید برای استفاده روزمره برای اکثر افراد می‌دانیم. در حالی که ممکن است این صفحه کلید عملکرد یا گزینه های سفارشی سازی مشابه برخی از کیبوردهای بازی یا علاقه مندان را نداشته باشد، ترکیبی عالی از کیفیت ساخت، سهولت استفاده و کیفیت تایپ عالی را ارائه می دهد.

اگر به تایپ کردن با صفحه کلید لپ تاپ عادت دارید، احساس خوبی در خانه خواهید داشت زیرا از همان نوع سوئیچ های قیچی استفاده می کند. هر کلید دارای تورفتگی های بشقاب کوچکی است که انگشتان شما را در مرکز نگه می دارد و به کاهش اشتباهات تایپی کمک می کند.

با تطبیق پذیری بی سیم عالی، می توانید با استفاده از گیرنده USB آن متصل شوید یا آن را با حداکثر سه دستگاه از طریق بلوتوث جفت کنید.

همچنین دارای نور پس زمینه سفید است که می تواند با توجه به شرایط نوری اطراف شما روشنایی را کم یا زیاد کند. طرح بندی با اندازه کامل فضای بیشتری نسبت به صفحه کلیدهای لپ تاپ سنتی در اختیار شما قرار می دهد و شامل یک Numpad است که در صورت وارد کردن اعداد مفید است.

Epomaker TH80 Pro

با قیمت متوسط، Epomaker TH80 Pro را پیشنهاد می کنیم. این صفحه‌کلید بی‌سیم جمع‌وجور امکانات زیادی دارد، از جمله کیفیت ساخت چشمگیر و انتخاب بین دو تم جذاب برای مطابقت با تنظیمات شما.

شما همچنین می توانید بین گزینه های مختلف سوئیچ مکانیکی مطابق با ترجیحات خود یکی را انتخاب کنید. اگر با کیبوردهای مکانیکی تازه کار هستید، سوئیچ‌های Epomaker Flamingo یا Epomaker Budergiegar گزینه‌های مناسبی برای تایپ هستند،

این کیبورد برای مرور روزمره و بازی های معمولی عالی است. با این حال، مانند انتخاب برتر ما، Logitech MX Keys S، Numpad ندارد. این مدل همچنین نمایه بسیار بلندتری دارد، بنابراین برای راحت‌ترین تجربه ارگونومیک، از آن با یک تکیه‌گاه مچ استفاده کنید.

Logitech Signature K650

به جای سوئیچ های مکانیکی یا قیچی، Logitech Signature K650 مقرون به صرفه از سوئیچ های گنبدی لاستیکی استفاده می کند که تجربه تایپ آرامی را ارائه می دهد و آن را به یکی از بهترین ها برای استفاده اداری، اتاق های خوابگاه یا سایر فضاهای کاری مشترک تبدیل می کند.

کیفیت ساخت آن به اندازه انتخاب بالا، Epomaker TH80 Pro نیست، اما با توجه به قیمت ارزان و ساخت تمام پلاستیکی آن، طبیعی است. با این حال، به لطف قاب پلاستیکی جامد و سوئیچ‌های گنبد لاستیکی، هیچ بخش متحرکی در معرض دید ندارد، که باعث می‌شود در برابر ریختن مایعات مقاوم باشد و در صورت خوردن و آشامیدن جلوی رایانه‌تان کمتر در اثر خرده‌های غذا آسیب ببیند.

همچنین دارای ویژگی‌های ارگونومیک داخلی فوق‌العاده‌ای است، مانند یک تکیه‌گاه کف دست با یک پوشش نرم لمسی و دو پایه شیبدار که به راحتی مچ دست شما کمک می‌کند.

هر کلید دارای یک لبه گرد در بالا برای تمایز بهتر بین کلیدها است، اما همچنان دارای یک صفحه صاف و پهن برای دقت تایپ بهتر است.

یک برد بی‌سیم است که با یک دستگاه در بلوتوث متصل می‌شود، یا می‌توانید از آن با گیرنده Logi BOLT استفاده کنید، که با موس‌های انتخابی لاجیتک نیز کار می‌کند، بنابراین برای دو دستگاه فقط به یک گیرنده نیاز دارید.

Logitech K380

این گزینه قابل حمل با کیفیت ساخت جامد و گزینه های اتصال بی سیم بسیار بالاتر از وزن خود ضربه می زند. برچسب قیمت مقرون به صرفه آن باعث می شود این تخته مورد علاقه دانشجویان و متخصصان در حال حرکت باشد.

اندازه آن باعث می شود که آن را به راحتی در کوله پشتی قرار دهید و برای فضاهای کاری تنگ عالی است.

می توانید آن را با حداکثر سه دستگاه به طور همزمان وصل کنید و دو باتری AAA عمر باتری تبلیغ شده تا ۳۶ ماه را ارائه می دهند.

این صفحه کلید همچنین با تمام سیستم عامل های اصلی سازگار است، اگرچه ممکن است چند کلید عملکرد تخصصی بسته به سیستم شما کار نکنند. اگر به Numpad نیاز دارید و می‌خواهید گزینه‌ای با اندازه کامل داشته باشید، توصیه می‌کنیم صفحه کلید بلوتوث مایکروسافت را بررسی کنید.

اگرچه حمل و نقل آن به آسانی نیست و به خوبی ساخته نمی شود، اما با توجه به قیمت پایین خود، تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد.


پست های توصیه شده