بهترین هدست برای بازی

بهترین هدست برای بازی
توسط

یک هدست خوب می تواند تفاوت زیادی در هنگام بازی ایجاد کند. چه بخواهید با موسیقی یا جلوه های صوتی در بازی غوطه ور شوید یا نیاز به شنیدن صدای پای دشمن داشته باشید، انتخاب هدفون مناسب برای شما می تواند کار بسیار مهمی باشد. شما باید به کیفیت ساخت کلی، میزان راحت بودن، صدای آنها و صدای خوب میکروفون نگاه کنید. اگر به میکروفون نیازی ندارید، اکثر هدفون‌های صوتی با سیم گزینه خوبی خواهند بود.

 

Audeze Maxwell Wireless

این هدفون‌های بی‌سیم قوی و پر از ویژگی‌ها در انواع Xbox و PlayStation سازگار با رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند. آنها از بسیاری دیگر از هدست‌های بازی متمایز هستند زیرا از درایورهای مغناطیسی مسطح استفاده می‌کنند، که به آنها کمک می‌کند پاسخ باس گسترده‌تری ایجاد کنند و صحنه صدای غیرفعال گسترده‌تری نسبت به هدفون‌های درایور پویا مانند SteelSeries Arctis Nova Pro ایجاد کنند.

پروفایل صدای پیش‌فرض آن‌ها خنثی است، بنابراین عناصری مانند قدم‌ها، انفجارها و صداها در صحنه‌های برش با دقت بازتولید می‌شوند.اگرچه می‌توانید از پیش‌تنظیم‌های EQ برنامه آن‌ها برای سفارشی‌سازی صدا استفاده کنید.

همچنین از Dolby Atmos پشتیبانی می کنند، یک ویژگی صدای فراگیر مجازی که تجربه شنیداری شما را فراگیرتر می کند.

Audeze همچنین از جفت شدن چند دستگاه پشتیبانی می کند، بنابراین تا زمانی که از اتصال USB آنالوگ یا سیمی استفاده می کنید، می توانید صدا را از طریق بلوتوث و کنسول خود به طور همزمان از تلفن خود بشنوید.

برای گیمرهای آنلاین، میکروفون بوم جداشدنی عملکرد عالی ارائه می دهد.صدای شما را واضح و قابل درک می‌کند و میکروفون کنترل نویز فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین حتی اگر در یک منطقه پر سر و صدا بازی می‌کنید، آن را خاموش نمی‌کند. 

Logitech G PRO X 2 LIGHTSPEED Wireless

برخلاف Audeze Maxwell Wireless، قوطی‌های راحت در انواع مخصوص کنسول عرضه نمی‌شوند. آن‌ها روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن پشتیبانی بی‌سیم دارند، اما فقط می‌توانید از طریق آنالوگ در ایکس‌باکس از آن‌ها استفاده کنید. از طرفی، آنها از بلوتوث پشتیبانی می کنند، بنابراین می توانید آنها را به نینتندو سوییچ خود متصل کنید.

اگر از این محدودیت ناراحت نیستید، صدای باس سنگین آن‌ها می‌تواند باعث شود که گیم‌پلی هیجان‌انگیزتر به نظر برسد، بدون اینکه صدا را از بین ببرید. با این حال، نمی توانید تنظیمات EQ را از برنامه همراه آنها به کنسول هایی مانند PS5 منتقل کنید.

باتری آن‌ها به راحتی می‌تواند چندین روز بازی را در یک زمان قبل از نیاز به شارژ انجام دهد، در حالی که دانگل آن‌ها تضمین می‌کند که صدا و تصویر شما هماهنگ هستند.

اگر دوست دارید با دیگران بازی کنید، میکروفون بوم جداشدنی آنها نیز به خوبی صدای شما را از نویز پس زمینه جدا می کند، بنابراین گفتار به وضوح شنیده می شود.

متأسفانه، کیفیت ضبط خوب است، زیرا صدای شما غیرطبیعی به نظر می رسد. اگر به دنبال هدفونی با کیفیت ضبط بهتر هستید، SteelSeries Arctis Nova Pro را امتحان کنید.

SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless 

دانگل USB بی‌سیم آن‌ها تأخیر کافی برای بازی فراهم می‌کند، بنابراین صدا و ویدیوی شما هماهنگ نیستند. مشابه انتخاب‌های قبلی، آن‌ها نمایه صدایی غنی از باس با محدوده میانی متعادل دارند، بنابراین صداها واضح و واضح هستند، اما همچنین می‌توانند مخفی به نظر برسند و جزئیاتی هم ندارند.

خوشبختانه، این برنامه دارای یک EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده برای سفارشی سازی صدا است.

با یک بار شارژ حدود ۳۰ ساعت دوام می آورند که شما را در خزیدن طولانی در سیاهچال دوام می آورد. شما همچنین می توانید آنها را به صورت سیم کشی استفاده کنید.

آنها در حین نظارت بر صدای شما دارای نویز بالایی هستند، و در حالی که اگر بازی های چند نفره زیادی انجام می دهید این یک نقطه ضعف است، میکروفون همچنان صدای شما را واضح و طبیعی می کند.

این هدفون همچنین از بلوتوث پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد صدای چت یا موسیقی را از گوشی و صدای بازی خود ترکیب کنید.

می تواند با استفاده از دانگل USB به پلی استیشن متصل شود، اگرچه هر تغییری که در برنامه ایجاد کرده اید، مانند سفارشی سازی صدا، اعمال نمی شود.

انواع ۷ و ۷P از اتصال بی سیم با ایکس باکس پشتیبانی نمی کنند، اما اگر فقط از رایانه شخصی یا پلی استیشن استفاده می کنید، ممکن است انتخاب بهتری باشد.

Logitech G535 LIGHTSPEED Wireless

اگر به دنبال یک هدست مقرون به صرفه برای بازی هستید، Logitech G535 LIGHTSPEED Wireless را بررسی کنید. این هدفون ارزان قیمت برخی از ویژگی‌های مفید انتخاب‌های قبلی مانند بلوتوث، اتصال سیمی یا سازگاری Xbox را ندارند.

با این حال، اگر یک گیمر پلی استیشن هستید یا به دنبال بهترین هدست بازی رایانه شخصی در محدوده اقتصادی هستید، دانگل بی سیم آنها اتصال کم تاخیری را برای بازی فراهم می کند.

صدای پیش‌فرض آن‌ها فاقد باس پایین است، بنابراین صدای شما کمی تپش و صدا ندارد. تاکید بیش از حد در محدوده بیس بالا وجود دارد که گرما و ضربه را اضافه می کند، که می تواند به جلوه های صوتی مانند رد پا در بازی ها کمک کند.

با نرم افزار همراهی کار می کنند که شامل یک EQ گرافیکی با از پیش تنظیم صدا و ویژگی های صدای فراگیر مجازی است که می تواند به ایجاد یک تجربه شنیداری فراگیرتر کمک کند. با این حال، اگر هنگام بازی اغلب از میکروفون استفاده می‌کنید، به یاد داشته باشید که بهترین عملکرد را ندارد و صدای شما را در مقایسه با هدفون‌های گران‌تر اینجا ضعیف می‌کند.


پست های توصیه شده