تفاوت واتس اپ عادی با واتساپ بیزینس

تفاوت واتس اپ عادی با واتساپ بیزینس
توسط

واتس اپ بیزینس از زمانی که فیس بوک رسماً در مورد آن اعلام کرد، خبرساز شد. در سال ۲۰۱۸، ما بالاخره WhatsApp Business را داریم.اما حتما از خود می پرسید که واتس اپ بیزینس چه تفاوتی با واتس اپ دارد؟ آیا ویژگی های اضافی در واتس اپ بیزینس دریافت خواهید کرد که در واتس اپ اصلی موجود نباشد؟ ممکن است سوالات زیادی در ذهن شما ایجاد شده باشد، و ما اینجا هستیم تا تفاوت بین هر دوی این برنامه ها را برای شما توضیح دهیم.

WhatsApp Business چیست؟

فیس بوک به طور خاص برای طراحی های تجاری WhatsApp Business را برای مشاغلی طراحی کرده است که می خواهند به صورت فوری و رسمی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. هنگامی که در واتس اپ بیزینس ثبت نام می کنید، دریچه ای برای ارائه و نگهداری به روز رسانی های فوری توسط مشتریان خود ایجاد می کنید.

تفاوت کلیدی بین WhatsApp و WhatsApp Business

اولین چیزی که باید بدانید این است که واتس اپ و واتس اپ بیزینس شبیه به هم هستند و رابط کاربری آنها نیز تقریباً یکسان به نظر می رسد. با این حال، لوگوی هر دو برنامه متفاوت است. برای استفاده از WhatsApp Business باید یک نمایه کسب‌وکار با ارائه اطلاعاتی مانند:

• شرح کسب‌وکار

• وب‌سایت

• ویژگی‌های آدرس مانند Chat Migration ممکن است برای WhatsApp Business در دسترس باشد، ایجاد کنید.

مطمئناً می توانند از واتس اپ و واتس اپ بیزینس در دستگاه خود استفاده کنند اما فقط با شماره های ثبت شده متفاوت.

یکی از ویژگی های جالب واتس اپ بیزینس این است که به کاربران خود اجازه می دهد حتی با استفاده از شماره تلفن ثابت حساب واتس اپ بیزینس ایجاد کنند و این چیزی است که برای کاربران واتس اپ در دسترس نیست.

 

 

چند ویژگی که به زودی در WhatsApp Business انتظار می رود

پاسخ خودکار و تجزیه و تحلیل است که کمک بزرگی به کاربر خواهد بود. واتس اپ بیزینس چیزهای زیادی برای ارائه به مشاغل و مشتریان دارد. ویژگی ها اضافه شده اند و بهبودهایی در برنامه در حال انجام است و در نهایت، بزودی، کل برنامه شکل خواهد گرفت.

برای یک فرد بسیار مهم است که زندگی حرفه ای و شخصی خود را جدا نگه دارد. . ویژگی های جدیدی که به زودی به واتس اپ بیزینس اضافه می شود، ممکن است آن را کمی متفاوت تر از نسخه اصلی واتس اپ که برای کاربران عادی در دسترس است، کند.


پست های توصیه شده