آموزش بخش Export Personal data در Tools

BirHosting tutorials wordpress 34
توسط

در این قسمت با آموزش بخش Export Personal data در Tools وردپرس در خدمت شما هستیم.

BirHosting Learn WordPress Tools 4

Export Personal dataیا برون ریزی اطلاعات شخصی یکی دیگر از گزینه های بخش ابزار هاست. این بخش به شما اطلاعاتی همچون یوزرنیم، عکس های آپلود شده، شناسه کاربری، تاریج ایجاد اکانت، نام نمایشی، نام مستعار و در کل فعالیت های مرتبط به پیشخوان وردپرس را نمایش می دهد.

پس از وارد کردن ایمیل، ایمیل به لیست زیرین اضافه می گردد. در صورتی که بر روی ایمیل، نشانه گر خود را قرار دهید گزینه دانلود داده های شخصی به شما نمایش داده می شود.

با کلیک بر روی این گزینه فایل زیپی برای شما دانلود می شود که یک فایل با پسوند Html در آن قرار دارد. این فایل در واقع گزارشی از فعالیت کاربر می باشد که اطلاعاتی عرض کردیم در این فایل قرار دارد.

پس از دریافت فایل، وضعیت آن به شکل تکمیل شده در آمده و زمان ثبت درخواست نیز ثبت شده است.

در واقع فرآیند به این صورت است که پس از وارد کردن ایمیل، یک ایمیل جهت تایید به ایمیل وارد شده از طرف سایت ارسال میگردد که حاوی درخواستی مبنی بر گرفتن اطلاعات شما ارسال شده است، آیا آن را تایید می کنید؟ اگر بر روی لینک کلیک کنید درخواست تایید می شود و می توان از پنل آن گزارش را دانلود کرد و سپس مجددا می بایست بر روی دکمه، کلیک کرده تا به آن ایمیل، ایمیل دیگری ارسال شود که لینک فایل مذکور در آن قرار گرفته است.