آموزش Software(Tweak Setting) در WHM

BirHosting tutorials whm 24
توسط

در این قسمت با آموزش Software(Tweak Setting) در WHM در خدمت شما هستیم.

بخش نرم افزار شامل تنظیمات زیر است:

Dormant services:

استفاده از ویژگی سرویس خفته استفاده از حافظه را کاهش می دهد. هنگامی که یک سرویس به مدت ۵ دقیقه بیکار است، خود را از حافظه تخلیه می کند و یک سرویس کوچک "گوش دادن" در جای خود باقی می گذارد. این تنظیم میزان استفاده از حافظه را کاهش می دهد، اما پاسخ خدمات خفته را به تأخیر می اندازد.

وقتی این تنظیم را برای یک سرویس فعال می کنید، هر زمان که سرور خود را مجدداً راه اندازی می کنید یا سرویس را راه اندازی مجدد می کنید، آن سرویس بلافاصله وارد حالت خواب می شود.

Maintenance cPanel RPM Check:

این تنظیم به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیا سیستم اسکریپت /scripts /check_cpanel_pkgs را اجرا می کند تا RPM های cPanel را برای مشکلات هنگام تعمیر و نگهداری شبانه بررسی کند. اگر این چک ها با مشکل روبرو شوند، سیستم یک اعلان به مدیر ارسال می کند.

Maintenance cPanel RPM Digest Check:

این تنظیم به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیا سیستم در طول تعمیر و نگهداری شبانه چک خلاصه ای از RPM های موجود را انجام می دهد یا خیر. این بررسی اطمینان می دهد که فایل های RPM خراب نیستند و هیچ چیز در آنها دستکاری نکرده است.

این تنظیم فقط در صورتی ظاهر می شود که تنظیم Maintenance cPanel RPM Check را فعال کنید.
اگر این تنظیم را غیرفعال کنید، سیستم اسکریپت /scripts /check_cpanel_pkgs را با گزینه --no-digest اجرا می کند.
ما اکیداً توصیه می کنیم که این تنظیم را فعال کنید. اگر این تنظیم را غیرفعال کنید، اسکریپت /scripts /check_cpanel_pkgs فقط اندازه فایلها را تأیید می کند و فایلها ممکن است بدون تشخیص تغییر کنند.

Enable phpMyAdmin information schema searches:

این تنظیم جستجوی طرح اطلاعات را توسط phpMyAdmin در MySQL فعال می کند.

اگر بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ پایگاه داده روی سرور شما وجود دارد، می توانید این گزینه را برای افزایش عملکرد غیرفعال کنید. با این حال، باید دوباره به cPanel وارد شوید تا phpMyAdmin پایگاه داده های ایجاد شده جدید را نمایش دهد.
اگر بیش از ۱۰۰۰ پایگاه داده روی سرور شما وجود دارد، توصیه می کنیم این تنظیم را فعال کنید. اگر این تنظیم را غیرفعال کنید، سیستم با تعداد زیادی پایگاه داده ممکن است مشکلات عملکردی را تجربه کند.

BirHosting WHM Tweak Settings Software

پست های توصیه شده