معرفی کاربردیترین افزونه های SEO برای وردپرس

BirHosting tutorials seo 6
توسط

باید بدانید که برای کسب رتبه های جستجوی بالاتر نیازی به چندین افزونه نداریدو فقط با دانستن این که کدام افزونه برای چه کاری است افزونه مورد نیاز خود را پیدا می کنید. در بعضی موارد افزونه ها باهم تداخل دارند و شما ناچار به انتخاب یکی از انها خواهید بود.در اینجا قصد داریم بر حسب تجربه کاربردیترین افزونه های SEO را به شما معرفی کنیم اما این که کدام افزونه بهتر است را شما انتخاب می کنید.

افزونه سئو وردپرس yoast

yoast نه تنها بهترین افزونه سئو داخلی بلکه بهترین افزونه سئو در میان همه پلاگین های وردپرس است. طبقی آماری که در مخزن وردپرس ارائه شده، در حال حاضر این افزونه بیشتر از ۵ میلیون نصب فعال دارد!

قابلیت های این افزونه عبارتند از:
کمک به سئو کردن محتوا،
تعیین سطح دسترسی نویسندگان سایت،
بهینه سازی عنوان ها و محتوای صفحات،
نشان دادن پیش نمایش هر صفحه در نتایج گوگل،
بزار تجزیه و تحلیل سئوی صفحه
بهینه سازی فنی صفحات سایت برای موتورهای جستجو
قابلیت سازگاری با نقشه XML وب سایت

این افزونه در دو نسخه پرمیوم و رایگان عرضه شده است.هنگام استفاده از افزونه وردپرس Yoast به راحتی متوجهر می شوید که چه اصولی از سئوی On-Page به درستی انجام شده و چه کارهایی اشتباه انجام شده است. اگر در هر کدام از گزینه های موجود در Yoast نتوانستید چراغ سبز را دریافت نمایید، به راحتی می توانید به کمک خود افزونه و راهنمایی های ان چراغ سبز دریافت نمایید.

birhosting seo plugin

افزونه all in one seo pack برای سئو وردپرس

پلاگین All In One SEO Pack از رقبای افزونه سئو وردپرس یعنی Yoast SEO می باشد.که البته امکانات این دو پلاگین متفاوت اند. All In One SEO Pack جزو افزونه رایگانی هست که به خوبی با سایت‌های فروشگاهی و تجاری (مثل ووکامرس) خود را وفق می دهد که نسبت به یواست سئو سفارشی ساز تر است. همچنین این افزونه بیش از ۲میلیون نصب فعال دارد.

با این افزونه میتونید سایت رو با گوگل انالیتیکس ادغام کنید؛ گوگل آنالیتیکس یک ابزار پیشرفته برای تجزیه و تحلیل سایته می باشد که کمک زیادی به بحث بازاریابی و گسترش یک کسب و کار می کند.

birhosting seo plugin

افزونه Rank Math

این افزونه هر قابلیتی که برای سئو on-page خود لازم دارید به طور کامل در اختیار شما می گذارد. همچنین به کمک آن می توانید نوشته ها، برگه ها، محصولات یا طبقه بندی های دیگر را مدیریت کنید. از دیگر کاربرد های آن برچسب های متا noindex/nofollow/noarchive همه طبقه بندی ها به طور کلی و نوشته ها و برگه ها را به صورت خاص کنترل کنید.

قابلیت این افزونه بدین صورت است که به شما امکان می دهد تا آنالیز کامل سئوی سایت وردپرس خود را انجام دهید و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو اطمینان خاطر حاصل کنید.دیگر ویژگی این افزونه ساخت لینک است که به شما امکان داده می شود که لینک هایی به کلمات کلیدی خود اضافه کنید. با استفاده از این افزونه می توانید لینک ها را تغییر مسیر دهید. بدین ترتیب با یان ویژگی هایی که بیان شد Rank Math یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس می باشد.

birhostin -rank math modules page