آموزش بخش Web Disk در cPanel

BirHosting tutorials cpanel 9
توسط

در این بخش با آموزش Web Disk در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

شما توسط Web Disk به راحتی می توانید از طریق Device های متفاوت با سیستم عامل های مختلف به فایل های خود در cPanel دسترسی داشته باشید.

BirHosting Web Disk

همانطور که مشاهده می کنید با توجه به تصویر بالا برای ساخت Web Disk شما نیاز دارید تا یک حساب ایجاد کنید که ابتدا نام username سپس انتخاب Domain مورد نظر جهت دسترسی و پسورد مناسب برای این حساب و در قسمت ِDirectory شما باید پوشه ی مورد نظری که میخواهید این حساب به آن دسترسی داشته باشد را تعیین کنید و در قسمت Permissions شما باید تعیین کنید که این حساب به فایل های شما دسترسی خواندن و نوشتن داشته باشد یا فقط دسترسی خواندن فایل ها و Digest Authentication هم نوعی رمزنگاری بر روی فایل های شما در هنگام انتقال ایجاد میکند که پیشنهاد می شود تا تیک این گزینه را هم بزنید و در آخر باید روی create کلیک کنید.

بعد از ساخت حساب در پایین صفحه در بخش Manage Additional Web Disk Accounts می توانید آن را مدیریت کنید.

BirHosting Web Disk 1

اگر هم حوصله ی ساخت اکانت جداگانه را ندارید و مدیریت اصلی سایت را بر عهده دارید Main Web Disk Account استفاده کنید که برای استفاده بر روی configure client access کلیک کنید.

BirHosting Web Disk 2

بعد از ورود به configure client access با صفحه ی بالا رو به رو می شوید که می توانید نوع سیستم عامل خود را با توجه به Device مورد استفاده ی خود انتخاب کنید و با توجه به اطلاعات داده شده و دانلود فایل مورد نظر برای سیستم عامل خود که cPanel برای شما فراهم کرده استفاده کنید.

توجه کنید که برای استفاده از Web Disk بر روی تلفن همراه خود باید آن را از App Store های مورد نظر دانلود کنید و سپس از آن استفاده کنید.

 


پست های توصیه شده