آموزش بخش Default Address در cPanel

BirHosting tutorials cpanel 29
توسط

در این قسمت با آموزش بخش Default Address در cPanel در خدمت شما هستیم.

در این قسمت شما می توانید آدرس پیش فرض مورد نظر ایمیل های خود را تغییر بدهید برای آموزش در ادامه همراه ما باشید.

BirHosting Default Address

Send all unrouted email for the following domain: در این قسمت دامنه ای را وارد کنید که می خواهید ایمیل پیش فرض برای آن انتخاب شود.

Discard the email while your server processes it by SMTP time with an error message: در صورتی که این گزینه فعال باشد اگر کسی ایمیلی به آدرس اشتباهی از دامنه شما ارسال کند در این حالت cPanel یک ایمیل برای فرستنده ارسال می کند و اشتباه بودن آدرس را به فرستنده خبر می دهد.

Forward to Email Address: اگر این گزینه را فعال کنیم در این حالت اگر ایمیل به آدرس اشتباهی از دامنه ما ارسال شود با وارد کردن آدرس خاص در این فیلد آن ایمیل های ارسال شده به این آدرس ارسال می شوند.(گزینه ی مناسبی است).

حالا در ادامه تنظیمات بر روی گزینه Advanced options کلیک کنید تا دیگر تنظیمات برای شما نمایش داده شود.

Forward to Your System Account: در صورتی که این گزینه فعال باشد ایمیل هایی که به آدرس اشتباهی از دامنه شما ارسال می شود توسط cPanel دریافت می شوند و به آدرس ایمیل مدیر هاست ارسال می شود.

Pipe to a Program: در صورتی که تیک آن را بزنید اگر ایمیل به آدرس اشتباهی از دامنه شما ارسال شود می توانید آن را به اسکریپتی که از قبل نوشته و در فایل منیجر آپلود شده ارجاع بدهید به این صورت که آدرس آن را در این فیلد وارد کنید.

Discard(not recommended): اگر این گزینه را فعال کنید که البته پیشنهاد نمیشود. در صورتی که ایمیل به آدرس اشتباهی از دامنه ما ارسال شود در این صورت به صورت اتوماتیک حذف شده و ایمیلی برای فرستنده ارسال نمی گردد.

و در آخر نیز روی دکمه Change کلیک کنید.


پست های توصیه شده