دانلود نرم افزار WYSIWYG Web Builder

دانلود نرم افزار WYSIWYG Web Builder
توسط

website builder (سازنده وب سایت) به شما امکان می دهد بدون تجربه کدنویسی یک وب سایت ایجاد کنید. این یک راه حل مناسب برای فریلنسرها، صاحبان مشاغل کوچک یا هرکسی است که می خواهد به سرعت وب سایتی را بدون سرمایه گذاری وقت یا پول زیاد راه اندازی کند. اینها از یک رابط کشیدن و رها کردن استفاده می کنند که برای استفاده بصری است و انعطاف پذیری و سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد.
website builder ابزاری است که به شما امکان می دهد بدون تجربه کدنویسی یک وب سایت بسازید. دو نوع مختلف سازنده وب سایت وجود دارد: آنلاین و آفلاین. سازنده وب سایت آفلاین نرم افزاری است که برای ایجاد وب سایت در رایانه شخصی خود دانلود می کنید. سازندگان وب سایت آنلاین مبتنی بر وب هستند و به شما امکان می دهند وب سایت خود را مستقیماً در سرور شرکت ایجاد و ویرایش کنید.

یک website builder دستورات کشیدن و رها کردن شما را به کد تبدیل می کند. آنها می توانند توسط شرکت میزبانی شوند یا به ارائه دهنده هاست شما متصل شوند. اکثر سازندگان وب سایت مجموعه ای از تم ها یا قالب ها را ارائه می دهند که برای انواع مختلف وب سایت ها مناسب هستند. به عنوان مثال، یک نمونه کار از یک الگوی متفاوت از یک فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده می کند. پس از انتخاب یک الگو، می توانید بسیاری از ویژگی ها را سفارشی کنید. بسته به سازنده وب‌سایت، این شامل عناصری مانند فونت، طرح‌بندی و اندازه متن و تصاویر می‌شود. همچنین ممکن است بتوانید فرم های تماس را اضافه کنید و ویدیوها را جاسازی کنید.

بسیاری از سازندگان وب سایت به شما اجازه می دهند اجزای یک صفحه وب را بکشید و رها کنید تا آن را طوری طراحی کنید که گویی در حال مونتاژ یک کلاژ هستید. که اینها می توانند متن، عکس، ویدیو یا هر جزء دیگر در صفحه وب شما باشد. هر سازنده وب سایت انعطاف پذیری متفاوتی را برای گزینه های سفارشی سازی ارائه می دهد. برخی از شرکت‌ها از تم‌هایی استفاده می‌کنند که تنظیم آن‌ها سخت‌تر است، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند تقریباً تمام جنبه‌های صفحه وب را سفارشی کنید.


پست های توصیه شده