دانلود نرم افزار Visual Studio Code

دانلود نرم افزار Visual Studio Code
توسط

Visual Studio Code که معمولاً به آن کد VS نیز گفته می‌شود، یک ویرایشگر کد است که توسط مایکروسافت برای ویندوز، لینوکس و macOS ساخته شده است. ویژگی‌ها شامل پشتیبانی از اشکال‌زدایی، تکمیل کد هوشمند، بازآفرینی کد و Git تعبیه‌شده است. کاربران می‌توانند تم، میان‌برهای صفحه‌کلید، تنظیمات برگزیده را تغییر دهند و افزونه‌هایی را نصب کنند که قابلیت‌هایی را اضافه می‌کنند.

در نظرسنجی توسعه‌دهندگان Stack Overflow 2023، Visual Studio Code به عنوان محبوب‌ترین ابزار محیط توسعه‌دهنده در میان ۸۶۵۴۴ پاسخ‌دهنده رتبه‌بندی شد و ۷۳.۷۱ درصد گزارش دادند که از آن استفاده می‌کنند. استفاده از آن را در میان کسانی که کدنویسی می‌آموزند در مقابل کسانی که به‌عنوان حرفه‌ای در حال توسعه هستند، افزایش یافت.

Visual Studio Code می تواند با انواع زبان های برنامه نویسی از جمله C، C#، C++، Fortran، Go، Java، JavaScript، Node.js، Python، Rust و Julia استفاده شود.
Visual Studio Code شامل پشتیبانی اولیه برای اکثر زبان های برنامه نویسی رایج است. کد ویژوال استودیو همچنین با IntelliSense برای جاوا اسکریپت، TypeScript، JSON، CSS، و HTML و همچنین پشتیبانی از اشکال زدایی برای Node.js ارائه می شود. پشتیبانی از زبان‌های دیگر را می‌توان با برنامه‌های افزودنی رایگان موجود در VS Code Marketplace ارائه کرد.


پست های توصیه شده